ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ
Ο καλύτερος συντονισμός των διοικητικών υπηρεσιών του δήμου Αιγιαλείας φαίνεται πως δεν έχει να κάνει μόνο με το προσωπικό αλλά και με τον τρόπο λειτουργίας τους σε συνάρτηση με τους χώρους στους οποίους στεγάζονται.
Το θέμα αυτό έχει μπει ήδη στο «μικροσκόπιο» της αρμόδιας αντιδημαρχίας, η οποία όχι μόνο πραγματοποιεί συναντήσεις με τους διευθυντές και προϊστάμενους των υπηρεσιών αλλά και προετοιμάζει το έδαφος για μεταφορά και στέγαση των υπηρεσιών σε άλλα σημεία, ούτως ώστε να τις καταστήσει πιο ευέλικτες, πιο λειτουργικές και πιο αποτελεσματικές για τον δημότη.
Η αλλαγή στον συντονισμό έγινε με πρωτοβουλία του αντιδημάρχου Δημήτρη Ελευθεριώτη και βρήκε σύμφωνο και τον δήμαρχο Παναγιώτη Ανδριόπουλο, έχοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα συνεργασία με τους διευθυντές και προϊστάμενους ώστε να υπάρχει ενημέρωση και να τίθενται στόχοι.
Σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια και η γενική γραμματέας του δήμου, Νάντια Δημητρίου η οποία λαμβάνει μέρος στις συναντήσεις αυτές.
Στη συνάντηση κατέστη σαφής η πρόθεση της δημοτικής αρχής για «αποκέντρωση» των υπηρεσιών αλλά και συγκέντρωσή τους σε έναν κοινό χώρο, έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη συνεργασία και να μην αναγκάζονται οι πολίτες να διανύουν απόσταση ακόμη και ενός χιλιομέτρου μέσα στην πόλη για να μεταβούν από τη μία υπηρεσία στην άλλη.
Εκφράστηκε έτσι η σκέψη για μεταφορά των διοικητικών υπηρεσιών στον χώρο του πρώην ΤΕΙ Αιγίου, στις εγκαταστάσεις της χαρτοποιίας στην παραλία, κάτι που βρίσκει θετικό και τον δήμαρχο.
Εξοικονόμηση των χρημάτων που δαπανούνται για ενοίκια
Το σκεπτικό γι΄ αυτή την απόφαση, η οποία ήδη έχει αρχίσει να δρομολογείται σιγά – σιγά, είναι ότι και οι υπηρεσίες θα λειτουργούν συγκεντρωμένες και άριστα συντονισμένες αλλά και θα αξιοποιηθεί ένας χώρος που μετά τη μεταφορά του Τμήματος Φυσικοθεραπείας στην Πάτρα, παραμένει ανεκμετάλλευτος.
Μεγάλο ατού σε μία τέτοια περίπτωση, αποτελεί και το γεγονός ότι ο δήμος θα εξοικονομήσει τα χρήματα που δαπανά με τις υπάρχουσες συνθήκες για τα να πληρώνει τα μισθώματα για τη στέγαση των υπηρεσιών, όπως είναι το Δημοτολόγιο στην οδό Παναγιωτοπούλων, οι τεχνικές υπηρεσίες και η καθαριότητα στο πρώην ΙΚΑ της Νικ. Πλαστήρα και το ΚΕΠ που σήμερα λειτουργεί στην οδό Παναγιωτοπούλων. Βεβαίως, για τις υπηρεσίες του ΚΕΠ υπάρχει η σκέψη να μεταφερθούν στο κτίριο του Δημαρχείου της Ανδρέου Λόντου καθώς είναι απαραίτητο να λειτουργεί στο κέντρο της πόλης για να εξυπηρετεί καλύτερα τους πολίτες, σαν «δορυφόρος» και στις άλλες υπηρεσίες πέραν του δήμου.
Ο στόχος της μεταφοράς στο πρώην ΤΕΙ, όπως έχει δηλώσει ο κ. Ελευθεριώτης, είναι ο καλύτερος συντονισμός, η εποπτεία, ο έλεγχος και η συνεργασία, καθώς δεν μπορεί ένα τμήμα να στεγάζεται σε δύο διαφορετικά κτίρια. Κι όλα αυτά εκτιμάται ότι θα γίνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα αφού το πλάνο της λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών στον χώρο του ΤΕΙ, εκτιμάται ότι στα τέλη του 2025 μπορεί να είναι υλοποιήσιμο.
Σχεδιασμός για στέγαση των Τεχνικών Υπηρεσιών και της Καθαριότητας στις εγκαταστάσεις πρώην Ορφανίδη
Επιπλέον, έχει μπει στον σχεδιασμό και η μεταφορά των Τεχνικών Υπηρεσιών και της Καθαριότητας στο κτίριο του χώρου ιδιοκτησίας Στεφανίδη, παρόχθια του Σελινούντα, που έχει περιέλθει στην ιδιοκτησία του δήμου, ωστόσο αυτό θα υλοποιηθεί σε τουλάχιστον δύο με τρία χρόνια