ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ»
Εντύπωση προκάλεσε σε Αιγιαλείς που πλαισίωσαν την εκδήλωση του Πανελλήνιου Αθλητικού Σωματείου Γυναικών «Καλλιπάτειρα», που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στην Πάτρα, η διάθεση χάρτη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, από τον οποίο απουσίαζαν αναφορές στην Αιγιάλεια, τις τοποθεσίες και τα αξιοθέατά της.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος ωστόσο, έσπευσε να διευκρινίσει πως επρόκειτο για ένα μικρό δείγμα και ότι στον νέο σχεδιασμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τον Τουρισμό, στο πλαίσιο της «Olympian land» γίνεται παρουσίαση όλων των σημείων αναφοράς της Αιγιάλειας.
Την επισήμανση έκανε στο Protionline.gr η επιχειρηματίας Ντία Παναγοπούλου, παρατηρώντας πως ο συγκεκριμένος χάρτης διατίθετο τη βραδιά της εκδήλωσης ως δώρο στην πρόεδρο του Σωματείου «Καλλιπάτειρα» Κατερίνα Παναγοπούλου καθώς και στα μέλη και πως μολονότι έχει αναφορές σε μικρότερης εμβέλειας και τουριστικής σημασίας περιοχές, όπως π.χ. το Δρέπανο, η Μανωλάδα και η Γαστούνη, δεν περιλαμβάνει καν τις ονομασίες του Αιγίου, του Διακοπτού, της Ακράτας κι άλλων πόλεων και σημείων της Αιγιάλειας.
΄΄Θα έλεγε κανείς ότι έχει γίνει επιλεκτική αφαίρεση της Αιγιάλειας΄΄
Όπως επισήμανε η Ντία Παναγοπούλου, ΄΄μας προξένησε πολύ μεγάλη εντύπωση και νιώσαμε σαν Αιγιαλείς ότι η Περιφέρεια προσκαλεί τον κόσμο να γνωρίσει μόνο το Ρίο και το Δρέπανο όμως παραλείπει την Αιγιάλεια. Θα έλεγε κανείς ότι έχει γίνει επιλεκτική αφαίρεση της Αιγιάλειας, καθώς στον χάρτη που απεικονίζει ιστορικά αξιοθέατα, θρησκευτικά μνημεία, τοποθεσίες, δεν υπάρχουν καν η Παναγία Τρυπητή, το Αρχαίο Θέατρο Αιγείρας, ο υδροβιότοπος της Αλυκής. Είμαστε βέβαιοι ότι πρόκειται για κάποιο λάθος και δεν είναι ένας σκόπιμος παραγκωνισμός της Αιγιάλειας. Εμείς σαν Αιγιαλείς συνυπάρχουμε αρμονικά με τους Πατρινούς συναδέλφους και γι’ αυτό δώσαμε το «παρών» και στη συγκεκριμένη εκδήλωση και σε άλλες. Είμαι βέβαιη πως η Περιφέρεια θα επανεκτιμήσει την κατάσταση΄΄.
΄΄Και η Αιγιάλεια θα αναδειχθεί μέσα από την «Olympian land»΄΄, επισημαίνει ο αντιπεριφερειάρχης
Για το θέμα ρωτήθηκε από τo Protionline.gr ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Σακελλαρόπουλος, ο οποίος, σημειωτέον, κατάγεται από την Ανατολική Αιγιάλεια. Όπως τόνισε, ΄΄το συγκεκριμένο έντυπο δεν είναι σημερινό, έχει τυπωθεί καιρό πριν, έχουμε επισημάνει τις ελλείψεις και όχι απλώς θα βελτιωθεί αλλά θα επανατυπωθεί σε διαφορετικό ύφος και με αναφορές σε όλες τις περιοχές και όχι μόνο για την Αχαΐα αλλά και για τους τρεις νομούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.
Ούτως ή άλλως, έχουμε ήδη χαράξει μία κατεύθυνση ώστε να δημιουργήσουμε συνδυαστικά έναν προορισμό ανά επαρχία. Π.χ., για την Αιγιάλεια να υπάρχει ο προορισμός «Οδοντωτός- Βουραϊκός -Μέγα Σπήλαιο- Αγία Λαύρα -Καλάβρυτα -Χιονοδρομικό -Αρίσταρχος -Ύδατα Στυγός – Λίμνη Τσιβλού -Δάσος Ζαρούχλας. Επίσης, ένας ακόμη να ξεκινά από την παραλία, να ανεβαίνει στο βουνό και να επιστρέφει στην παραλία.
Όχι μόνο υπάρχει πρόβλεψη για την προβολή και ανάδειξη των αξιοθέατων και ιδιαιτεροτήτων της Αιγιάλειας, αλλά εάν επισκεφθεί κάποιος τη διαδικτυακή σελίδα της «Olympian land» θα διαπιστώσει ότι ανά ενότητα, π.χ. στους αρχαιολογικούς χώρους γίνεται εκτενής αναφοράς το Αρχαίο Θέατρο Αιγείρας ή στις Αρχαίες Ρύπες που είναι στις Καμάρες κ.λπ. ή στους θρησκευτικούς θησαυρούς θα δει πως συμπεριλαμβάνεται το Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής κ.ο.κ. Παράλληλα, προάγουμε και τα τοπικά προϊόντα της αχαϊκής γης με το «ολυμπιακό πρωινό». Έχουμε συμπεριλάβει τη ροδοζάχαρη της Ιεράς Μονής Ταξιαρχών, τα γλυκά της Ιεράς Μονής Αγίας Τριάδος κ.λπ.
Έχουμε αναδείξει κάθε κομμάτι της Αιγιάλειας και όλης της Δυτικής Ελλάδας, χρειάζεται κάποια βελτίωση, το έχουμε υπόψη μας και συνεχίζουμε΄΄.
Και κατέληξε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού: ΄΄Μέσα από την επανατοποθέτηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη και εντός και εκτός Ελλάδος, με τη νέα τουριστική ταυτότητα Olympian land, η οποία συμπυκνώνει εκτός από την Αρχαία Ολυμπία, την Ι.Π. Μεσολογγίου, τη Βοστίτσα και τα Καλάβρυτα, εκτιμώ ότι θα επιτύχουμε πολλά. Άρα λοιπόν, μέσα από αυτό το νέο Brand name που μας ταξιδεύει, ταξιδεύουν και όλες οι περιοχές της Δυτικής Ελλάδος΄΄.