Ο ΔΗΜΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΤΕΙ – ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Η αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της πρώην Χαρτοποιίας Αιγίου, όχι μόνο βρίσκεται στο πλάνο της δημοτικής αρχής, αλλά προχωρά τάχιστα τις διαδικασίες για τη δημιουργία Διοικητηρίου του δήμου, στο κτίριο του πρώην ΤΕΙ. Ταυτόχρονα, ο δήμαρχος Παναγιώτης Ανδριόπουλος δέχεται το τελευταίο διάστημα αρκετές προτάσεις από ιδιώτες που βλέπουν ως πεδίο επένδυσης τους χώρους της πάλαι ποτέ κραταιής βιομηχανίας, που – ως γνωστόν- αποτελεί περιουσιακό στοιχείο του δήμου και για την οποία προωθείται master plan αξιοποίησης.
Συν τοις άλλοις, την τελευταία εβδομάδα ο δήμος υιοθέτησε την πρόταση του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αιγίου και υπέβαλε αίτημα για μεταφορά Σχολής Αστυνομίας στην πρώην Χαρτοποιία…
Αναφορικά με τις διοικητικές υπηρεσίες του Δήμου και με την όσο το δυνατόν καλύτερη λειτουργία τους, μίλησε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την περασμένη εβδομάδα, ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Διοικητικών Υπηρεσιών και ΚΕΠ Δημήτρης Ελευθεριώτης. Σημείωσε ότι με το νέο οργανόγραμμα του Δήμου που μπήκε σε ΦΕΚ τον Σεπτέμβριο, οι Διευθύνσεις από 5 έγιναν 8 και χωρίζονται σε 28 τμήματα, εκ των οποίων τα 6 είναι νεοσύστατα.
΄΄Σε συνεργασία με το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Δημοτικών υπαλλήλων, καταγράφονται οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό και θα αποφασιστούν ανάλογες μετακινήσεις προσωπικού όπου απαιτείται, για να λυθούν προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά. Στα σχέδια του Δήμου βρίσκεται η μεταφορά των υπηρεσιών στο πρώην κτίριο της Χαρτοποιίας, για τη δημιουργία ενός μεγάλου δημοτικού διοικητηρίου που, εκτός από την εξοικονόμηση χρημάτων που σήμερα πληρώνονται για ενοίκια κτιρίων, θα γίνεται και καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, ενώ θα αποκτήσει νέα πνοή και η καθημερινότητα του παραλιακού μετώπου του Αιγίου΄΄, τόνισε ο αντιδήμαρχος, προσθέτοντας: ΄΄Με τη λειτουργία του Διοικητηρίου, πέρα από τα χρήματα που θα εξοικονομήσουμε, θα βελτιωθεί η λειτουργία των υπηρεσιών. Συμβαίνει το εξής παράδοξο: η ίδια υπηρεσία να είναι σε δύο κτίρια ή και σε τρία διαφορετικά και να μην υπάρχει επαφή. Έχουμε κάνει ήδη τρεις συναντήσεις που έχουμε καθιερώσει πλέον, ο δήμαρχος, η γενική γραμματέας του δήμου, με τους διευθυντές και τους τμηματάρχες των αυτοτελών τμημάτων έτσι ώστε να δούμε τι κάναμε τις δύο εβδομάδες που πέρασαν και τι θα κάνουμε. Νομίζω ότι στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης πρέπει να υπάρχει μία επαφή, έτσι ώστε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού΄΄.
Συνάντηση με το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Δημοτικών Υπαλλήλων Δήμου Αιγιαλείας
Ο κ. Ελευθεριώτης αναφέρθηκε και στη συνάντηση που είχε την ίδια ημέρα με το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Δημοτικών Υπαλλήλων Δ. Αιγιαλείας. Όπως τόνισε, ΄΄τους μετέφερα ότι πρέπει να πάμε και στον εξορθολογισμό του ανθρώπινου δυναμικού δηλαδή αν κάπου υπάρχει ανάγκη και κάπου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη, να καλύπτεται. Δεν έχουμε πληθυσμό αλλά πρέπει να κάνουμε και κάποιες μετακινήσεις έτσι ώστε να ενισχύσουμε τα κομμάτια που πραγματικά είναι προβληματικά και θέλουν ενίσχυση με ανθρώπινο δυναμικό. Συμφώνησαν και ήταν στην κατεύθυνση του διοικητηρίου γιατί και αυτοί βλέπουν ότι όταν είναι όλοι μαζί θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα. Πέρα από το ότι θα δώσουμε και μία άλλη διάσταση στο παραλιακό μέτωπο που θα πάρει ζωή΄΄, τόνισε ο αντιδήμαρχος, σημειώνοντας ότι οι εκπρόσωποι των υπαλλήλων έβαλαν το θέμα πώς θα γίνεται η μετάβαση των δημοτικών υπαλλήλων, λέγοντας πως θα απευθυνθεί στην αστική συγκοινωνία μήπως αλλάξει τα δρομολόγιά της για να εξυπηρετούνται όχι μόνο οι δημοτικοί υπάλληλοι αλλά και όλοι οι πολίτες.
Σε κοινή κατεύθυνση συνεργασίας
Σχετικά με τη συνάντηση με τον δήμαρχο και τον αντιδήμαρχο, ρωτήθηκε από το Protionline.gr η νέα πρόεδρος του Συλλόγου Δημοτικών Υπαλλήλων Αιγιαλείας Ακριβή Παλαιολογοπούλου, η οποία επισήμανε: ΄΄Η συζήτηση στην συνάντησή μας κυμάνθηκε με μία σαφή διάθεση συνεργασίας. Η πρώτη εικόνα που έχουμε είναι θετική και το μήνυμα που πήραμε, μας ικανοποιεί. Υπήρξε βέβαια μία γενική συζήτηση και δεν μπήκαμε σε λεπτομέρειες και σε θέματα που στο παρελθόν έχουν ταλαιπωρήσει αρκετά τους δημοτικούς υπαλλήλους. Τέθηκαν όμως διάφορα ζητήματα και εν τέλει επί της ουσίας, είπαμε ότι ο Σύλλογος δεν πρόκειται να έχει παράλογες απαιτήσεις και ότι θα κινηθεί σε υπηρεσιακά θέματα με καλή θέληση. Δεν θέλουμε να αντιδρούμε στο καθετί δίχως λόγο, θέλουμε να είμαστε μαζί με τον δήμο, κοντά με τους πολίτες. Εμείς σαν Δ.Σ. θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε σεβασμό και από τους αιρετούς αλλά και από την κοινωνία γιατί, όπως όλοι γνωρίζουν, μέχρι πρότινος υπήρξαν πολλές συγκρούσεις. Προς στιγμήν είχαμε νιώσει ότι δεν ήμασταν στην εκτίμηση όλων. Διαφαίνεται ένα διαφορετικό πνεύμα και πρώτος στόχος όλων είναι η συνεργασία. Θέλουμε την απευθείας συνεργασία και κυρίως, να ενισχυθούν τα εργατοϋπαλληλικά μας, αυτό που επιθυμούμε είναι να “μοιράζουμε την διαδρομή”, αφού πρόκειται για το καλό των συναδέλφων΄΄.΄΄Θα είμαστε δίπλα στον εργαζόμενο για οτιδήποτε χρειαστεί. Επίσης, θα προτάξουμε το θέμα της ενίσχυσης κάποιων υπηρεσιών, αρχής γενομένης από το Λογιστήριο που είναι η “καρδιά” του δήμου΄΄, πρόσθεσε η πρόεδρος του Συλλόγου.
Όσο για το θέμα της μεταφοράς των Υπηρεσιών στην παραλιακή ζώνη, η κ. Παλαιολογοπούλου τόνισε: ΄΄Η λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου κάτω από την ίδια στέγη είναι πολύ θετική. Από εκεί και πέρα, αυτό που θέσαμε εμείς έχει να κάνει με τη μετακίνηση, καθώς υπάρχουν δημοτικοί υπάλληλοι που μετακινούνται με υπεραστικό λεωφορείο για τη δουλειά τους και θέλουμε να λυθεί το θέμα του πώς θα φτάνουν στην παραλία΄΄.
Πλήρης φάκελος από τον δήμο στο υπουργεί Προστασίας του Πολίτη
Αναφορικά με την αξιοποίηση της πρώην Χαρτοποιίας πάντως, την Παρασκευή εστάλη από τον δήμο Αιγιαλείας έγγραφο αίτημα προς την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτης, σε συνέχεια της υποβολής πρότασης από τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αιγίου Γιώργο Μπέσκο, για στέγαση Σχολής της Αστυνομίας στον χώρο του πρώην ΤΕΙ. Συγκεκριμένα, πέραν του γραπτού αιτήματος, εστάλησαν οι τίτλοι ιδιοκτησίας, αλλά και οι κατόψεις και φωτογραφίες του κτιρίου και των χώρων του τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.
Ο δήμαρχος Παναγιώτης Ανδριόπουλος, αναφορικά με το αίτημα τόνισε πως δεν επηρεάζει την απόφαση για δημιουργία Διοικητηρίου καθώς, όπως είπε, δεν είναι βέβαιο πως θα γίνει αμέσως δεκτό το αίτημα. Μάλιστα, σημείωσε: ΄΄Ο κ. Μπέσκος πάντα είχε μία ευαισθησία στο κομμάτι αυτό, η δύναμη ΟΠΚΕ μετά από παρεμβάσεις της τότε δημοτικής αρχής και του κ. Μπέσκου είχε συσταθεί και ήταν μία αρκετά καλή Υπηρεσία προσφέροντας σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση της τάξης στην περιοχή. Όμως αποδυναμώθηκε. Έτσι ο κ. Μπέσκος για την επανασύσταση της ΟΠΚΕ και της ΔΙΑΣ επισκέφθηκε το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και μου μετέφερε τα αποτελέσματα. Διαπίστωσε ότι υπήρξε ενδιαφέρον από την ηγεσία του υπουργείου σχετικά με το αν μπορεί το πρώην κτίριο του ΤΕΙ να χρησιμοποιηθεί για να στεγάσει κάποιες σχολές της Αστυνομίας. Μιλήσαμε με τους συνεργάτες του υπουργού και θα αποστείλουμε κάποια σχέδια και έγγραφα για το ακίνητο να δούμε κατά πόσο εξυπηρετεί τις ανάγκες του και κατά πόσο συνάδει με το τι θέλουμε εμείς για την περιοχή. Αυτό δεν αναιρεί την πρόθεσή μας και τη βούλησή μας να μεταφερθούν οι υπηρεσίες του δήμου και να δημιουργήσουμε εκεί το Διοικητήριο΄΄.
Αναφορικά με το πώς θα διαμορφωθεί, είπε: ΄΄Θα γίνει παρέμβαση στην υφιστάμενη δομή του κτιρίου για να δημιουργηθεί εκεί το Διοικητήριο. Πρωταρχικός μας στόχος, και δικός μας αλλά και του αείμνηστου δημάρχου Δημήτρη Καλογερόπουλου, ήταν να μεταφερθούν εκεί οι υπηρεσίες του δήμου. Οι σχολές της αστυνομίας ενδεχομένως θα χρειαστούν και τον περιβάλλοντα χώρο προφανώς για επιπλέον δραστηριότητες εκπαίδευσης΄΄.Τέλος σχετικά με το ενδεχόμενο περαιτέρω αξιοποίησης, ο δήμαρχος σημείωσε: ΄΄Να λέμε ότι έχουμε ένα ακίνητο και να περιμένουμε για 20 χρόνια να γίνει μία επένδυση, δεν λέει κάτι. Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον. Στους τρεις μήνες που είμαι στη θέση του δημάρχου έχω δεχθεί τέσσερις επισκέψεις γι’ αυτό τον σκοπό. Μου παρουσιάζουν πλάνα και συζητάμε για να δούμε εάν μπορεί ένα κτίριο που είναι σε αυτή τη μορφή και έχει αυτή την εικόνα, να έχει κάποια προοπτική΄΄.