background img
banner
banner

Έγκριση της τροποποιημένης τεχνικής έκθεσης για την πεζοδρόμηση

ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΙΓΙΟΥ

Με γοργές διαδικασίες επαναφέρει η δημοτική αρχή το θέμα των προβλεπόμενων της κυκλοφοριακής μελέτης που εξειδικεύονται στην τεχνική έκθεση με τίτλο: «Πεζοδρόμηση της Οδού Κλεομένους Οικονόμου». Την Τρίτη 22 Απριλίου, εν μέσω αντιδράσεων της αντιπολίτευσης, εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου, η κυκλοφοριακή μελέτη με τις τροποποιήσεις που υπέδειξε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η οποία είχε απορρίψει τη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Σκοπός είναι, μετά τις τροποποιήσεις και τη χθεσινή γνωμοδοτικού χαρακτήρα θετική απόφαση του συμβουλίου Δημοτικού Κοινότητας, να ληφθεί απόφαση από τη Δημοτική Επιτροπή που συνεδριάζει την Πέμπτη 24 Απριλίου στις 10.00 το πρωί στο γραφείο δημάρχου. Ειδικότερα, η Δημοτική Επιτροπή καλείται να πάρει αποφάσεις για τα εξής: Παραπομπή προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δ. Αιγιαλείας του θέματος με τίτλο «Έγκριση μέτρων ρύθμισης της κυκλοφορίας, που περιγράφονται στην κυκλοφοριακή μελέτη με τίτλο: «Κυκλοφοριακή μελέτη Αιγίου» και εξειδικεύονται στην τεχνική έκθεση με τίτλο: «Πεζοδρόμηση της Οδού Κ. Οικονόμου» και λήψη απόφασης επί της πεζοδρόμησης», βάσει του Άρθρου 72, παρ. 4 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Και εισήγηση της Δημοτικής Επιτροπής στο Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας προς έγκριση μέτρων ρύθμισης της κυκλοφορίας, που περιγράφονται στην κυκλοφοριακή μελέτη με τίτλο: «Κυκλοφοριακή μελέτη Αιγίου» και εξειδικεύονται στην τεχνική έκθεση με τίτλο: «Πεζοδρόμηση της Οδού Κ. Οικονόμου». Επομένως, της απόφασης της Δημοτικής Επιτροπής θα ακολουθήσει η συζήτηση και λήψη απόφασης επί του θέματος, από το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας στην επόμενη συνεδρίασή του.

΄΄Η εισήγηση πάνω στην οποία γνωμοδοτούμε θετικά περιλαμβάνει τις τροποποιήσεις΄΄, αναφέρει ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας

Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα ήταν το μόνο που απασχόλησε τη  συνεδρίαση της Δημοτικής Κοινότητας, με τον πρόεδρός της Φάνη Ραμπαβίλα να αναφέρει στο Protionline.gr: ΄΄Το θέμα επανήλθε μετά τις υποδείξεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, η εισήγηση έγινε από την Τεχνική Υπηρεσία περιλαμβάνοντας όλα όσα ζητήθηκαν, δηλαδή τους χώρους στάθμευσης, τις εναλλακτικές οδούς κ.λπ. και εγκρίθηκε από το συμβούλιό μας κατά πλειοψηφία. Από εκεί και πέρα θα εξεταστεί από τη Δημοτική Επιτροπή και από το Δημοτικό Συμβούλιο΄΄.

Κατέγραψαν λάθη και παραλείψεις

Ο δημοτικός σύμβουλος της μειοψηφίας Διονύσης Λουκόπουλος που δεν παρέστη στη συνεδρίαση, αναφέρθηκε στην εισήγηση, την οποία, όπως ανέφερε μελέτησε και προχώρησε στις εξής διαπιστώσεις:
«1) Αναφέρει ότι: “Μετά από την πεζοδρόμηση η εξυπηρέτηση αυτών των κινήσεων γίνεται από τις οδούς Ανδρέα Λόντου (Ενεργού κυκλοφοριακού χώρου 4,5μ) ή και Παπαδιαμαντοπούλου (Ενεργού κυκλοφοριακού χώρου 4,5μ)…”. Πού είναι η οδός “Παπαδιαμαντοπούλου”; 2) Για να προωθηθεί η κυκλοφορία στη Μητροπόλεως, προτείνει εναλλακτικές οδούς και επικαλείται και την κυκλοφοριακή μελέτη, που έγινε τον Μάιο του 2024. Μόνο που αυτή η κυκλοφοριακή μελέτη, έγινε για να υποστηρίξει και την πεζοδρόμηση της Μητροπόλεως, η οποία τώρα εμφανίζεται, ότι δίνεται κανονικά στην κυκλοφορία… 3) Για να αποκτήσουν όλες οι εναλλακτικές οδοί (Ανδρέα Λόντου, Επ. Τιμοθέου, Κ. Φανέλλη, Χιλ. Ορεινού, Αγ. Μελετίου, Παναγιωτοπούλων), “ενεργό κυκλοφοριακό χώρο 4,5μ”, σε όλο το μήκος τους και όχι σε λίγα μόνο σημεία, πρέπει προφανώς να απομακρυνθούν όλα τα τυχόν εμπόδια: πλαστικά κολονάκια, μπάρες, κώνοι, γλάστρες… κλπ, καθώς και να απαγορευτεί ολικά η στάθμευση σε όλο το μήκος τους, με ταυτόχρονη κατάργηση τυχόν θέσεων ΑΜΕΑ, που τυχόν υπάρχουν εκεί.
Όλες αυτές οι θέσεις στάθμευσης που θα χαθούν, πώς θα αναπληρωθούν; Ρώτησε κάνεις τους πολίτες;».
Να σημειωθεί ότι στη συνεδρίαση παρέστη εκ μέρους της μείζονος αντιπολίτευσης ο Παναγιώτης Γεωργακόπουλος και της ελάσσονος οι Γιάννης Σταθακόπουλος και Κωνσταντίνος Δημόπουλος.

Εκτίμηση για νέα απόρριψη από την Αποκεντρωμένη

Μιλώντας στo Protionline.gr ο κ. Γεωργακόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά: ΄΄Το θέμα μπορεί να πέρασε, κάτι που ήταν αναμενόμενο μεν, όμως υπήρξαν πολλές αντιδράσεις. Η εκτίμηση η δική μου είναι ότι θα ψηφιστεί κατά πλειοψηφία από τα όργανα του δήμου και θα απορριφθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Θεωρώ βέβαιο το γεγονός ότι όλο αυτό έχει λάθη και παραλείψεις΄΄.
Ειδικότερα, ο κ. Γεωργακόπουλος επισήμανε τα εξής: ΄΄Διάβασα προσεκτικά τα σημεία που έθεσε ο συνάδελφος Λουκόπουλος, δυστυχώς, ενισχύονται οι ανησυχίες που ήδη υπήρχαν. 1. Όντως, ουδείς γνωρίζει πού βρίσκεται η “Παπαδιαμαντοπούλου” στο κέντρο του Αιγίου… Εκτός αν ανακαλύφθηκε πρόσφατα! Εάν τέτοια λάθη υπάρχουν μέσα στην τεχνική έκθεση, τίθεται εύλογα ζήτημα σοβαρότητας και αξιοπιστίας της μελέτης. 2. Πολύ σωστή η επισήμανσή για την κυκλοφοριακή μελέτη του 2024. Εάν η μελέτη βασίστηκε σε δεδομένα που προϋπέθεταν πεζοδρόμηση της Μητροπόλεως, πώς μπορεί τώρα να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για διαφορετική κατάσταση κυκλοφορίας; Οι αντιφάσεις είναι προφανείς. 3. Όσο για τον ενεργό κυκλοφοριακό χώρο των 4,5μ: το να επιτευχθεί απαιτεί ουσιαστική απαγόρευση στάθμευσης σε πολλές οδούς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για κατοίκους και επαγγελματίες. Το ερώτημα που εύστοχα έθεσε -πού θα αναπληρωθούν οι θέσεις στάθμευσης- παραμένει αναπάντητο. Και βεβαίως, κανένας ουσιαστικός διάλογος με τους πολίτες δεν φαίνεται να έχει προηγηθεί. Η πεζοδρόμηση, όταν γίνεται χωρίς ολοκληρωμένο σχεδιασμό και κοινωνική συναίνεση, καταλήγει να δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ’ όσα λύνει. Θα πρέπει αύριο να τεθούν όλα αυτά ξεκάθαρα στο Συμβούλιο. Είναι ζήτημα σεβασμού τόσο στους δημότες όσο και στους εαυτούς μας΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr