background img
banner
banner

Οι δεσμεύσεις που έγιναν πράξεις

ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ

Για πρώτη φορά, το Επιμελητήριο Αχαΐας προχωρά σε απολογισμούς ανά τρίμηνο, θέλοντας να ενημερώνει διαρκώς τα μέλη του και να οικοδομήσει μια νέα σχέση εμπιστοσύνης με τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής.

Η καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών, η εξωστρέφεια και η διεθνής δικτύωση αποτέλεσαν κεντρικούς άξονες της στρατηγικής του Επιμελητηρίου Αχαΐας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγών και την προσέλκυση νέων επενδύσεων.

Η νέα διοίκηση έχει προχωρήσει σε σειρά παρεμβάσεων, εστιάζοντας στη λειτουργική αναδιάρθρωση, τη διαφάνεια, τη θεσμική εκπροσώπηση και την ενίσχυση της καθημερινής εξυπηρέτησης των μελών.

Στις πρώτες 100 ημέρες ενισχύθηκαν τα τρία τμήματα (Εμπορίου, Μεταποίησης, Υπηρεσιών) με τη στελέχωση επταμελών επιτροπών και ενεργοποιήθηκε το Αγροτικό. Επιπλέον, οργανώθηκε η εκπροσώπηση σε δεκάδες επιτροπές, ενώ προχώρησε η συγκρότηση πλήρους «Businessplan» και ο εκσυγχρονισμός υπηρεσιών.

Παράλληλα, το Επιμελητήριο συμμετείχε δυναμικά σε σημαντικές εκθέσεις (Food Expo, Prowein), στήριξε τοπικές διοργανώσεις, όπως τo Καρναβάλι της Πάτρας και της Δυτικής Αχαΐας, συνεργάστηκε με πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα.

Ιδιαίτερη έμφαση στη διεκδίκηση ρυθμίσεων για τις επιχειρήσεις, στην εξωστρέφεια και τη δικτύωση, με επίκεντρο τον επιχειρηματία και τον ελεύθερο επαγγελματία.

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας συνεχίζει με σχέδιο, διαφάνεια και συλλογικότητα. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: ένα Επιμελητήριο ανοιχτό, χρήσιμο, διεκδικητικό και αποτελεσματικό.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Θοδωρής Λουλούδης δήλωσε για το θέμα: «Επιλέξαμε τον δύσκολο δρόμο που θέλει πολλή δουλειά, “ένταση” και “να σπάσεις αυγά”.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που συναντάμε είναι η βαθιά εδραιωμένη λάθος πεποίθηση ότι “αρκεί η προσπάθεια”. Δεν είμαστε αρκούντως “δεσμευμένοι” στην παραγωγή συγκεκριμένων αποτελεσμάτων που βελτιώνουν την ζωή των επαγγελματιών και των επιχειρηματιών. Αυτό έχουμε επιλέξει να αλλάξουμε. Να παράγουμε αποτελέσματα και να κριθούμε από αυτά.

Με την πάροδο των τριών πρώτων μηνών στην θέση της διοίκησης, δίνουμε στην δημοσιότητα τον απολογισμό της δράσης μας, όπως άλλωστε είχαμε δεσμευτεί.

Τρίμηνο, που σηματοδοτεί μια νέα εποχή δράσης με διαφάνεια και συντονισμένη δουλειά. Όραμά μας το επιμελητήριο που νοιάζεται για τους πολλούς, το διεκδικητικό επιμελητήριο, αυτό που γίνεται ο καταλύτης για τη συνέργεια των φορέων του νομού».

Ο Β’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Τάκης Βασιλείου επισήμανε: «Πιστοί στις δεσμεύσεις μας δημοσιοποιήσαμε τον πρώτο τρίμηνο απολογισμό μας. Εχοντας ως βασικά στοιχήματα την βελτίωση της επικοινωνίας του Επιμελητηρίου με τα μέλη του, αλλά και την ενίσχυση της εξωστρέφειας συνεχίζουμε τον σχεδιασμό μας για περισσότερες στοχευμένες δράσεις διεθνούς προβολής που θα ενισχύσουν τις τοπικές επιχειρήσεις».


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr