background img
banner
banner

Άρης Γεωργoσόπουλος και Νίκος Κοντοπός οι μεγάλοι νικητές στο 7ο Rally Regularity Monte Vostitsa

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11 Μαΐου 2025 το 7ο Rally Regularity Monte Vostitsa, ο δεύτερος γύρος του Πρωταθλήματος Regularity της ΟΜΑΕ, από την ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ, ένας αγώνας που επιβεβαίωσε για ακόμη μια χρονιά την ποιότητά του στον χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου.

Με 41 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα, ο αγώνας προσέφερε μοναδικές στιγμές, τόσο στους αγωνιζόμενους όσο και στους θεατές, σε ένα μαγευτικό ταξίδι μέσα από τις ομορφιές της Αιγιάλειας και της Ορεινής Αχαΐας.

Το παρών στην εκκίνηση και την τελετή απονομών έδωσαν εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, τιμώντας με την παρουσία τους τη διοργάνωση. Συγκεκριμένα, παρευρέθηκαν ο Αγγελόπουλος Γιώργος Αντιδήμαρχος Πρόνοιας του Δήμου Αιγιαλείας, η Ιατροπούλου Μαρία Αντιδήμαρχος Νομικού Τμήματος, η Μαρνέλη Ελευθερία και ο Σωκράτης Μαυρίδης μέλη της Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου, καθώς και ο Χρήστος Τσερεντζούλιας, υπεύθυνος Αθλητικών Διοργανώσεων του Δήμου Αιγιαλείας που πρόσφερε σημαντικά και σε αυτήν την διοργάνωση.

Στην κορυφή της γενικής κατάταξης βρέθηκε το πλήρωμα των Άρη Γεωργοσόπουλου και Νίκου Κοντοπού, οδηγώντας με ακρίβεια και συνέπεια ένα FIAT 128 Rally του 1971, αποσπώντας επάξια την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το πλήρωμα των Κυριάκου Φαρμάκη και Μαρίας Αθανασοπούλου με το θρυλικό Volvo 122S Amazon του 1963, ένα αυτοκίνητο με ιστορία και προηγούμενες επιτυχίες στον συγκεκριμένο αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης και Δημήτριος Λιάκος με ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο, το FIAT Cinquecento του 1995, ένα αυτοκίνητο που είχε χαρακτηριστεί σαν “φονέας γιγάντων” στην εποχή του.

Οι νικητές σε όλες τις κατηγορίες

Στην Κατηγορία Ε, την παράσταση έκλεψε το πιο παλαιό αυτοκίνητο του αγώνα, η Porsche 356 Speedster του 1955 με πλήρωμα τους Δημήτριο Μπάκο και Αναστάσιο Τσαγκαράκη.

Στην Κατηγορία F, την κορυφή κατέκτησε το θρυλικό Volvo 122S Amazon του 1963 με τους Κυριάκο Φαρμάκη και Μαρία Αθανασοπούλου.

Στην Κατηγορία G, πρώτοι τερμάτισαν οι Άρης Γεωργοσόπουλος και Νίκος Κοντοπός με FIAT 128 Rally του 1971, ενώ ακολούθησαν οι Χρήστος Λαμπρόπουλος και Παναγιώτης Γεωργακόπουλος με Opel Kadett B Coupe του 1969 και τρίτοι οι Γιάννης Κοντολάτης και Κώστας Φιλιππακόπουλος με Ford Capri Mk1 του 1971.

Στην Κατηγορία H, πρώτευσαν οι Κυριάκος Κοφινάς και Απόστολος Πανόπουλος με Mini MKIII του 1973, με δεύτερους τους Βάσο Θεοδόσιου και Κωνσταντίνο Πιπέρο με Lancia Beta Coupe του 1974 και τρίτους τους Ασημάκη Σωτηρόπουλο και Ευθύμιο Σουφρίλα με BMW 1602 του 1972.

Στην Κατηγορία I, τη νίκη πήραν οι Δημήτριος Ποριώτης και Μιχαήλ Σιέττος με Toyota Starlet του 1979, ενώ ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος και Γεράσιμος Θεοχάρης με Citroen CX Pallas του 1979 και οι Λυμπέρης Παπάζογλου και Μαρία Νικολόπουλου με Alfa Romeo Alfasud Ti του 1981.

Στην Κατηγορία J1, κυριάρχησαν οι Τριαντάφυλλος και Μαίρη Μαργέτη με BMW 518i Turbo του 1984, ενώ ακολούθησαν οι Βασίλης και Ηλίας Πλέγας με BMW E30 του 1982 και οι Βασίλης Κερκελές και Απόστολος Φάκος με VW Golf GTi του 1985.

Στην Κατηγορία J2, πρώτευσαν οι Νικόλαος Πουλιέρης και Άρης Παπακωνσταντίνου με Renault 19 του 1990, με δεύτερους τους Γεωργία Πουλή και Χρυσούλα Τσιλιβίκου με Subaru Legacy του 1991 και τρίτους τους Θεοφάνη Χασιώτη και Αθανάσιο Μίχαλο με Renault Clio του 1992.

Τέλος, στην Κατηγορία Κ, πρώτοι τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης και Δημήτριος Λιάκος με FIAT Cinquecento του 1995, ενώ στη δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης και Ιωάννης Κυράνας με Peugeot 306 Gti 6 Race του 1999 και οι Στέλιος Κλαδάκης και Σωκράτης Πανώριος με Renault Clio Williams του 1994.


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr