Προστασία σε όλους τους πολίτες που ενοχλούνται από ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Όπως ορίζει το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών οφείλει να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11», όπου μπορούν να εγγραφούν οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν να δέχονται τέτοιες κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς.
Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου, που έκρινε πως η πρόβλεψη του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ είναι συνταγματική και αποτρεπτική απέναντι σε εταιρείες που παραβιάζουν συστηματικά τα δικαιώματα των πολιτών.
Σε περίπτωση που ο συνδρομητής, αν και δηλωμένος στο «μητρώο 11», εξακολουθεί να δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις τότε, σύμφωνα με τον νόμο, δικαιούται πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης (ελάχιστο 10.000 ευρώ)