background img
banner
banner

Αποζημίωση σε όποιον δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις

Προστασία σε όλους τους πολίτες που ενοχλούνται από ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Όπως ορίζει το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών οφείλει να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11», όπου μπορούν να εγγραφούν οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν να δέχονται τέτοιες κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς.

Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου, που έκρινε πως η πρόβλεψη του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ είναι συνταγματική και αποτρεπτική απέναντι σε εταιρείες που παραβιάζουν συστηματικά τα δικαιώματα των πολιτών.

Σε περίπτωση που ο συνδρομητής, αν και δηλωμένος στο «μητρώο 11», εξακολουθεί να δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις τότε, σύμφωνα με τον νόμο, δικαιούται πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης (ελάχιστο 10.000 ευρώ)

Πηγή


Διαβάστε περισσότερα:
·
Κατηγορίες Άρθρου
ΕΛΛΑΔΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr