ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΙΓΙΟΥ «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ»
«Οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Αιγίου, με την υποστήριξη του σωματείου, και του εκπροσώπου τους στο διοικητικό συμβούλιο του νοσοκομείου υποχρέωσαν με τη διαμαρτυρία και την αλληλεγγύη τους την διοίκηση να υποχωρήσει αποτρέποντας την έλευση του ιδιωτικού τομέα και των εργολάβων Το συμφέρον του νοσοκομείου μας και των συνανδέλφων είναι να παραμείνουν στη θέση τους».
Τα παραπάνω αναφέρονται σε δελτίο Τύπου του Σωματείου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου «Ασκληπιός» που επισημαίνει ότι ΄΄οι εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου καλύπτουν πάγιες ανάγκες και συμβάλλουν καθημερινά στην εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου΄΄.
΄΄Τον Σεπτέμβρη που λήγει η προθεσμία των συμβάσεών τους οι συνάδελφοί μας θα ξαναπεράσουν το άγχος της ανανέωσης.
Πιστεύουμε ότι η νέα διοίκηση θα συνεχίσει να εργάζεται προς το συμφέρον του νοσοκομείου, των εργαζομένων και του ασθενή που είναι ο τελικός αποδέκτης.
Το εργασιακό καθεστώς των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου, των επικουρικών, των συμβασιούχων και των απασχολούμενων σε προγράμματα του ΟΑΕΔ, συντηρεί την εργασιακή ομηρία των υπαλλήλων και καλλιεργεί την κουλτούρα πελατειακού κράτους κάτι που επιδιώκουν όλες οι κυβερνήσεις΄΄, αναφέρει ακόμη.
Καταλήγει δε με τα εξής: ΄΄Το Σωματείο Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου θα αγωνιστεί για τις δίκαιες διεκδικήσεις των εργαζομένων και θα βρίσκεται στο πλευρό τους για τη μονιμοποίησή τους καθώς είναι εκπαιδευμένο προσωπικό και καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες΄΄.



