Στο τουρνουά σκάκι που έγινε σε δύο γκρουπ στην Πάτρα 29-31 Αυγούστου, οι αθλητές του ΑΣΟ Αιγιαλείας στο β! γκρουπ πέτυχαν σημαντικές διακρίσεις.
Ο Εμμανουήλ Αγγελακης Εμμανουήλ ήταν 1ος στην γενική κατάταξη και ο Σολοπ Μαξίμ 2ος ενώ μεταλλια πήραν ακόμα οι: Σολοπ Γιάροσλαβ, Αρώνης Φίλιππος, Παπαδημητράτου Μαρία.

Στο α! Γκρουπ ήταν 1ος κάτω των 14 ετών και 4ος στην γενική κατάταξη ο Γιαλελής Κωνσταντίνος.
Ο ΑΣΟΑ ξεκινά δυναμικά και στόχος φέτος είναι η ομάδα στο Παίδων κορασίδων να παίξει στα τελικά Ελλάδος που θα γίνουν 27- 30 Νοεμβρίου -2025 στο τόπο μας για πρώτη φορά. Έναρξη μαθημάτων στις 8-9.
Διαβάστε περισσότερα:
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ



