background img
banner
banner

Τα projects… δείχνουν τον δρόμο για να γίνει η Αιγιάλεια one day προορισμός

ΙΣΟΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΑΒΑΝ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΟ CHALLENGE ΤΟΥ 3ου ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ FORUM ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ

Με έναν σύγχρονο τρόπο, εκμεταλλευόμενοι τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνολογίας και τους τρόπους προώθησης και προβολής του παγκόσμιου marketing, οι τρεις συμμετέχουσες ομάδες στο καινοτόμο πρόγραμμα «One Day Tourism Challenge», που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του 3ου Πανελλαδικού Forum Πολιτιστικών Φορέων, έδειξαν τον δρόμο σχετικά με το πώς η Αιγιάλεια, μπορεί να μετατραπεί σε προορισμός μιας μέρας. Στα αξιοσημείωτα, το γεγονός ότι βραβεύτηκαν τελικώς όλοι οι συμμετέχοντες, μιας και ισοψήφησαν!

Και είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι οι διαδικασίες έγιναν με απόλυτη διαφάνεια και αντικειμενικότητα, αφού οι επτά κριτές αξιολόγησαν τις τρεις εργασίες δίχως να γνωρίζουν τους συντάκτες τους και τις βαθμολόγησαν, οι επτά διά ζώσης και οι τρεις διαδικτυακά. Επίσης, οι βαθμολογίες διέφεραν αφού οι περισσότεροι έδωσαν υψηλότερη βαθμολογία σε διαφορετικά projects. Τελικά, η κάθε εργασία έλαβε από 45 βαθμούς και στο τέλος του Forum, το βράδυ του Σαββάτου, στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο, έγιναν γνωστά τα αποτελέσματα και έλαβαν βραβεία και οι τρεις μέντορες των ομάδων.

Σημειώνεται ότι το Challenge διοργανώθηκε για πρώτη φορά, σε συνεργασία της διοργανώτριας Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιάλειας με το Επιμελητήριο Αχαΐας και το Πανεπιστήμιο Πατρών. Για τις εργασίες δούλεψαν φοιτητές και μαθητές υπό τρεις managers. Αυτοί ήταν οι Στέφανος Βαμβακάρης, Μάκης Τσαντίλας και Μάνος Χριστοφόρου. Οι εργασίες παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Πέμπτης στο Παράρτημα του Επιμελητηρίου στο Αίγιο και δημιούργησαν μεγάλη αισιοδοξία στους παριστάμενους, ότι κάνοντας χρήση όλων όσων αναγράφονται, κάτι μπορεί να αλλάξει για την περιοχή.

Τι περιλαμβάνουν

Στις εργασίες περιγράφεται το πώς μπορεί να γίνει η μονοήμερη απόδραση στο Αίγιο και παρουσιάζεται το masterplan 1-Day Τουρισμού, με στρατηγικές προβολής τα social media, με ψηφιακές προπληρωμένες κάρτες και check-in στα συνεργαζόμενα σημεία, με πόντους ανά σκανάρισμα και άλλες πολλές έξυπνες ιδέες. Παρουσιάζονται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, οι επιλογές που υπάρχουν ανάλογα με την εποχή, με προτεινόμενες δράσεις (σπορ σε βουνό και θάλασσα κ.λπ.) και τα οφέλη για τον χρήστη- επισκέπτη, για τις επιχειρήσεις και τον δήμο- φορέα διαχείρισης. Παρουσιάζεται το Αίγιο ως city break ενώ υπάρχει και προϋπολογισμός της εξόρμησης, ανάλογα με το τι θα επιλέξει ο επισκέπτης.

Θα τεθούν στη διάθεση εταιρειών

Στον απόηχο του άκρως επιτυχημένου Forum, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιάλειας Σταύρος Καραδημητρόπουλος, ερωτηθείς από τo Protionline.gr για το πρωτοπόρο «One Day Tourism Challenge», ανέφερε: ΄΄Παρότι οι ψηφοφορίες ήταν μυστικές και εστάλησαν μέσω email και οι τρεις συμμετοχές συγκέντρωσαν την ίδια βαθμολογία, πράγμα που σημαίνει ότι οι εργασίες, στις οποίες συμμετείχαν φοιτητές και μαθητές, ήταν αξιόλογες΄΄.

Ως προς το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν, τόνισε :΄΄Έχουμε ήδη δεχθεί το ενδιαφέρον μίας εταιρείας από την Αθήνα που θέλει να μελετήσει τα projects και θα τα προωθήσει η επιτροπή. Όμως όποια άλλη εταιρεία θέλει να μιλήσει με τους μέντορες των projects αυτό μπορεί να γίνει. Σχεδιάζουμε ήδη να επεκτείνουμε από του χρόνου το Challenge και σε άλλες κατηγορίες και είμαστε της λογικής να μπουν κι άλλες ομάδες, ίσως και από τον αθλητισμό κι άλλους τομείς και πάλι σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο και το Επιμελητήριο Αχαΐας΄΄.

Το Επιμελητήριο, αρωγός σε όλες αυτές τις δημιουργικές πρωτοβουλίες

Ο β΄ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Τάκης Βασιλείου, παρακολούθησε από την αρχή το καινοτόμο πρόγραμμα, βήμα – βήμα κα ήταν ένας από τους βαθμολογητές, ενώ προχώρησε, μαζί με τον κ. Καραδημητρόπουλο και στις απονομές το βράδυ του Σαββάτου. Όπως μετέφερε στo Protionline.gr, ΄΄και οι τρεις ομάδες είχαν κάνει σημαντική δουλειά και παρότι μπήκαν διαφορετικές βαθμολογίες, ισοψήφησαν, πράγμα που φανερώνει την ουσία και τη βαρύτητα των προτάσεων. Υπήρξε μία σκέψη να μην βαθμολογήσουμε, να συμπτυχθούν και οι τρεις εργασίες και τα τρία άτομα να συνεχίσουν και να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη μελέτη. Έτσι, αφού συγκλίνουν στην ίδια κατεύθυνση, να εφαρμοστούν τα όσα περιλαμβάνουν οι εργασίες. Όπως και να έχει, είναι σημαντικό που κάποιοι νέοι άνθρωποι ασχολήθηκαν και έβαλαν τις καινοτόμες ιδέες τους για την αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής. Οι προτάσεις αυτές είναι εφαρμόσιμες και κάποια στιγμή αυτά τα νέα παιδιά πρέπει να τα ακούσουμε. Το Επιμελητήριο θα είναι πάντα αρωγός σε όλες αυτές τις δημιουργικές ενέργειες που γίνονται για τον τόπο΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr