Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΖΗΤΗΣΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Το κυκλοφοριακό εν τη ευρεία έννοια τέθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, έτσι όπως διαμορφώνεται μετά τη μετατόπιση του κυκλοφοριακού φόρτου εξαιτίας του αποκλεισμού των οχημάτων από το κέντρο. Ζητήθηκε δε να υπάρξει και ρύθμιση των χρόνων των φωτεινών σηματοδοτών, τα οποία με τα νέα δεδομένα, δεν εξυπηρετούν.
΄΄Δυστυχώς οι προβλέψεις της κυκλοφοριακής μελέτης δεν βοήθησαν΄΄, ανέφερε ο Κ. Σπηλιόπουλος
Όπως τόνισε ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Κώστας Σπηλιόπουλος, ΄΄όλοι θα έχετε παρακολουθήσει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί πέριξ του κέντρου με την κυκλοφορία των οχημάτων, κυρίως στην οδό Ρήγα Φεραίου, στην οδό Κορίνθου, στην Σολωμού κ.λπ., δηλαδή γύρω από το ιστορικό κέντρο. Θεωρώ πως είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Δυστυχώς οι προβλέψεις της κυκλοφοριακής μελέτης δεν βοήθησαν, αντιθέτως επιδείνωσαν το πρόβλημα. Ειδικά απογευματινές ώρες, προσπαθώντας να μπει κάποιος στο κέντρο από την Κορίνθου ή τη Σολωμού, μπλέκεται στην κίνηση και καθυστερεί, σαν να είναι στην Αθήνα΄΄.
Επιπλέον, σημείωσε πως ΄΄η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη και εξαιτίας των φαναριών, καθώς είναι λάθος και η ρύθμισή τους. Για παράδειγμα στον κόμβο Ρήγα Φεραίου και Κλεομένους Οικονόμου, υπάρχει ελάχιστη ώρα για τη διέλευση στη Ρήγα Φεραίου και περισσότερη στη διέλευση από Κλ. Οικονόμου, εκεί όμως που δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κίνηση, αφού είναι κλειστό το κέντρο για τα αυτοκίνητα. Επίσης, αν συζητούσαμε κάποτε ότι πρέπει να υπάρξει κόμβος round about στην οδό Κορίνθου, τώρα είναι επιβεβλημένο. Η κίνηση έχει μεταφερθεί, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το Αίγιο απέκτησε κυκλοφοριακό πρόβλημα, που δεν είχε΄΄.
΄΄Η Περιφέρεια προωθεί τον κυκλικό κόμβο στην αρχή της Ρ. Φεραίου΄΄, έκανε γνωστό ο δήμαρχος
Για το θέμα τοποθετήθηκε ο δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος, επισημαίνοντας πως ΄΄το κυκλοφοριακό είναι όντως ένα θέμα που παρουσιάζεται ειδικά τις ημέρες που οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν τις εργασίες στα κτήματα και όλοι θέλουν να μπουν με το κέντρο με το αυτοκίνητό τους. Έτσι, κάποιες στιγμές η Κορίνθου όντως θυμίζει λεωφόρο μεγάλου αστικού κέντρου΄΄. Για τους φωτεινούς σηματοδότες, ο δήμαρχος είπε: ΄΄Θα δούμε αν μπορούμε να κάνουμε μία παρέμβαση ώστε να αλλάξει η ρύθμισή τους΄΄.
Ως προς τον κυκλικό κόμβο, σημείωσε: ΄΄Την τελευταία εβδομάδα επικοινωνήσαμε με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και μας μεταφέρθηκε πως είναι ανάμεσα στους δέκα κυκλικούς κόμβους που θα υλοποιήσει και ότι έχει προχωρήσει τις διαδικασίες της δημοπράτησης. Συμφωνούμε ότι πρέπει να γίνει round about στη συμβολή των οδών Κανελλοπούλου -Ρήγα Φεραίου και Κορίνθου΄΄.
Αρμοδιότητα του υπουργείου τα φανάρια, σημείωσε ο Β. Χριστόπουλος
΄΄Με τα φανάρια όντως υπάρχει πρόβλημα, το είχαμε εντοπίσει από το καλοκαίρι καθώς πολλοί διαμαρτύρονταν τότε που είχαμε και περισσότερους επισκέπτες και το πρόβλημα ήταν πιο έντονο΄΄, συμφώνησε ο αντιδήμαρχος Έργων Βασίλης Χριστόπουλος, σημειώνοντας πως ΄΄η Τεχνική Υπηρεσία έχει στείλει έγγραφο απευθείας στο υπουργείο, διότι σε επικοινωνία μας με την Περιφέρεια, μας είπαν ότι είναι αρμοδιότητα του υπουργείου καθώς οι φωτεινοί σηματοδότες δεν μπορούν να ρυθμιστούν από τον καθένα, χρειάζεται μία ειδική διαδικασία και να ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις.
Μέχρι την Παρασκευή θα έχει σταλεί στην αρμόδια υπηρεσία, έγγραφο, ώστε να έρθουν να κάνουν νέες μετρήσεις μετά τις καινούριες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ισχύουν΄΄.
Πρόταση της Β. Ψυχράμη για προειδοποιητικό φανάρι στη στροφή στο Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων
Η δημοτική σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Βάσω Ψυχράμη, θύμισε μία πρόταση που είχε υποβάλει και στο παρελθόν και τώρα, επισημαίνοντας: ΄΄Επειδή τώρα και δεδομένου ότι στο κέντρο του Αιγίου δεν υπάρχει πρόσβαση με όχημα, πολύς κόσμος κινείται περιφερειακά από την παραλία και ανεβαίνει από τον περιφερειακό δρόμο που περνάει από το μνημείο πεσόντων αεροπόρων. Εκεί είναι μία πολύ επικίνδυνη στροφή, πολλές φορές οδηγοί φρενάρουν απότομα και μπορεί να συμβεί ατύχημα. Να ερευνήσουμε το κατά πόσο μπορεί να μπει ένα προειδοποιητικό φανάρι΄΄. Επίσης, πρόσθεσε πως ΄΄μαζί με το κυκλοφοριακό, έχει οξυνθεί το πρόβλημα της έλλειψης πάρκινγκ ακόμη και στα ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης΄΄.



