ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ «ΑΝΑΨΑΝ ΦΩΤΙΕΣ» ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Τα πολυσέλιδα πρακτικά των αποφάσεων διαγραφής των δημοτικών συμβούλων Βασίλη Χριστόπουλου και Μαρίας Σταυροπούλου στη συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας της παράταξης «Αιγιάλεια Τώρα» από μέλη της στις 31 Μαρτίου, αναγνώστηκαν την Τρίτη 28 Απριλίου στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας από την πρόεδρο του σώματος, Μαρία Γιδά. Από τον κ. Χριστόπουλο εκφράστηκε απορία για την απόφαση των πέντε σελίδων υπαινισσόμενος ότι προσπάθησαν να δικαιολογήσουν δικές τους αστοχίες, ενώ η ένσταση της κ. Σταυροπούλου είχε να κάνει με το γεγονός ότι δεν συμπεριελήφθη και η δική της δήλωση.
Οι διαγραφές των πρωτοκλασάτων στελεχών της δημοτικής αρχής που δημιούργησε ο αείμνηστος δήμαρχος Δημ. Καλογερόπουλος και η προσπάθεια αιτιολόγησή τους με φθηνές δικαιολογίες, ουσιαστικά επισφράγισαν το διαζύγιο το οποίο ο νυν δήμαρχος δεν μπόρεσε να αποφύγει.
Τα όσα ειπώθηκαν στο Δ.Σ. που ακολουθούν παρακάτω, αλλά και όσα θ’ ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα δείχνουν πως όλες οι πτέρυγες της παράταξης «Αιγιάλεια Τώρα» προετοιμάζονται για την μετακαλογεροπουλική εποχή, που ξεκινάει στην πράξη.

Κατηγορήθηκε ότι προκάλεσε αναταράξεις στη δημοτική ομάδα και τη δημοτική αρχή και προβλήματα στη λειτουργία της Τεχνικής Υπηρεσίας!
Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ανέφερε ότι στη σύσκεψη της δημοτικής ομάδας στις 31 Μαρτίου συμμετείχαν όλα τα μέλη της παράταξης εκτός των δύο κληθέντων, ενώ μεταξύ άλλων, στο πρακτικό που αφορά την απόφαση διαγραφής του κ. Χριστόπουλου, ο υπογράφων δήμαρχος Παναγιώτης Ανδριόπουλος, μεταξύ άλλων αναφέρει πως ο κ. Χριστόπουλος είχε επιδείξει το τελευταίο χρονικό διάστημα ασυνέπεια και ασυνεπή αντιδεοντολογική συμπεριφορά με τη συνεχή και αδικαιολόγητη απουσία του από την δημοτική παράταξη, η οποία ξεκίνησε μετά την άρνησή του να αποδεχτεί την θέση του αντιδημάρχου που του πρότεινε.
Ανέφερε ότι με τη συμπεριφορά του δυσκόλευε το έργο του κάτι που επισφραγίστηκε και στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπου με την αιφνιδιαστική διατύπωση και χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση προσωπικών του απόψεων οι οποίες είναι σε πλήρη αντίθεση με τις μέχρι πρόσφατα θέσεις και αρχές του για θέματα μείζονος σημασίας για την παρούσα δημοτική αρχή, που είχε εισηγηθεί προσωπικά ο ίδιος, με τη ψήφιση θεμάτων, προκάλεσε μείζον ζήτημα στη δημοτική αρχή αλλά και στη ομάδα.
Επίσης, αναφορά έκανε και στη δήλωση παραίτησής του από τη ΔΕΥΑΑ, κείμενο που ο δήμαρχος θεωρεί ως προσβλητικό και συκοφαντικό αλλά και στη δήλωσή του την ημέρα της διαγραφής, κατηγορώντας τον ότι ενέπλεξε αδικαιολόγητα και παραπλανητικά την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου για τις αστοχίες στην εκτέλεση του έργου της οδού Μητροπόλεως προκαλώντας προβλήματα στη λειτουργία της υπηρεσίας. Ανέφερε ότι προκάλεσε αναταράξεις και κλόνισε την εμπιστοσύνη του δημάρχου και της δημοτικής ομάδας και εισηγήθηκε τη διαγραφή του.
Στη συνέχεια η πρόεδρος ανέφερε ότι όλα τα μέλη πλην του Ανδρέα Οικονόμου που δήλωσε ότι απέχει από τη διαδικασία της ψηφοφορίας για προσωπικούς λόγους, αποφάσισαν τη διαγραφή του Βασίλη Χριστόπουλου από μέλος της δημοτικής παράταξης «Αιγιάλεια Τώρα».
«Φαίνεται ότι θέλετε να δικαιολογήσετε κάποια χρονοδιαγράμματα τα οποία δεν έχουν τηρηθεί», σχολίασε ο κ. Χριστόπουλος
Ο κ. Χριστόπουλος, ζητώντας τον λόγο, σχολίασε: ΄΄Οι όποιες διαφωνίες το προηγούμενο χρονικό διάστημα ήταν καθαρά πολιτικές για το πώς βλέπει ο καθένας το μέλλον του τόπου για τον οποίο έχουμε κληθεί εδώ και μας έχει ανατεθεί η συγκεκριμένη αποστολή. Άκουσα το κείμενο και το διάβασα μόλις μου το στείλατε. Προβληματίστηκα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράψατε πέντε σελίδες για το δικό μου πρακτικό κι άλλες τόσες για της κ. Σταυροπούλου ενώ στο δελτίο Τύπου είπατε ότι ήταν μία απόφαση προαποφασισμένη. Και μάλιστα χρησιμοποιήσατε και κάποιες βαρύγδουπες εκφράσεις περί συκοφαντίας, περί ταραχής στην Τεχνική Υπηρεσία ως προς τη λειτουργία της εξαιτίας των δηλώσεών μου.
Η αλήθεια είναι ότι έχω προβληματιστεί και προσπαθώ να καταλάβω γιατί τόσες πολλές σελίδες για όλο αυτό. Φαίνεται ότι θέλετε να δικαιολογήσετε κάποια χρονοδιαγράμματα τα οποία δεν έχουν τηρηθεί όπως θα έπρεπε. Νομίζω ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα το δούμε.
Επίσης νομίζω ότι ο κ. Οικονόμου που έχει υπογράψει στο τέλος του συγκεκριμένου πρακτικού, κακώς υπέγραψε. Φαίνεται ότι υπήρξε μία ιδιαίτερη βιασύνη στο να υπογράψει. Επίσης, θα ήταν πιο εύκολο, αν αυτό γυρίσει από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και δεν εγκριθεί, να σας είχα δώσει την παραίτησή μου εφόσον μου το ζητούσατε. Το να γράψετε έξι σελίδες για έναν άνθρωπο που όσο ήταν στη δημοτική αρχή έχει προσπαθήσει να είναι πάρα πολύ χρήσιμος και ωφέλιμος για τον Δήμο μας και μάλιστα σήμερα ήρθε και το 1 εκατομμύριο € για το έργο της παραλίας Αιγείρας που ξέρετε πολύ καλά τι αγώνα έκανα προσωπικά για να εγκριθούν αυτά τα χρήματα, που κάνει εντύπωση. Θα μπορούσατε να μην μπείτε καν σε αυτή τη διαδικασία φέρνοντας και τους δημοτικούς συμβούλους να υπογράψουν΄΄.
Ότι ενημέρωσε πλημμελώς τον κ. Φιλιππάτο για τα οικονομικά στοιχεία είπε ο δήμαρχος για τη Μ. Σταυροπούλου
Στο απόσπασμα πρακτικού σχετικά με την διαγραφή της Μαρίας Σταυροπούλου γίνεται επίσης λόγος για ασυνεπή αντιδεοντολογική και προκλητική συμπεριφορά με τη συνεχή και αδικαιολόγητη απουσία της από τη δημοτική παράταξη γεγονός που σύμφωνα με τον δήμαρχο, δυσκολεύει το έργο της γεγονός που επιβεβαιώθηκε και με τις ψήφους της στο Δημοτικό Συμβούλιο, τονίζοντας ότι διατάραξε τη συνοχή, τις αξίες και τα ιδανικά της παράταξης και κλόνισε την εμπιστοσύνη των μελών της παράταξης αλλά και του δημάρχου στο πρόσωπο της.
Μάλιστα, ο δήμαρχος στη συνεδρίαση εκείνη, ανέφερε στη δημοτική ομάδα ότι ενώ το πρωί η κ. Σταυροπούλου είχε αποδεχτεί τη θέση της εντεταλμένης συμβούλου Ανατολικής Αιγιάλειας, ο κ. Χριστόπουλος του μετέφερε την άρνησή της το απόγευμα κάτι που έπραξε και η ίδια στη συνέχεια. Αναφέρθηκε ακόμη στις αιτήσεις που είχε υποβάλει η κ. Σταυροπούλου για παροχή στοιχείων από την ταμειακή υπηρεσία, διαδικασία που –σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Ανδριόπουλου – κόντεψε να τινάξει την ταμειακή υπηρεσία του Δήμου στον αέρα, αφού επί πολλές ημέρες προσπαθούσε να συγκεντρώσει τα στοιχεία που ζήτησε σταματώντας σχεδόν κάθε άλλη δραστηριότητά της!
Επίσης, ο δήμαρχος κατηγόρησε την κ. Σταυροπούλου ότι μόλις πήρε τα οικονομικά στοιχεία, ενημέρωσε πλημμελώς τον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο Δημήτρη Φιλιππάτο ο οποίος –σύμφωνα με τον δήμαρχο – «ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου και χωρίς κανένα στοιχείο, εκτόξευσε κατηγορίες και συκοφαντίες κατά της αρμόδιας Οικονομικής Υπηρεσίας περί χαμένων επιταγών ή χαμένου εντάλματος, δυσφημώντας και εκθέτοντας τόσο την υπηρεσία όσο και την δημοτική αρχή με αποτέλεσμα να βρεθούν τα μέλη της στη δυσάρεστη θέση να απολογούνται». Κατηγόρησε έτσι ευθέως την κ. Σταυροπούλου ότι ζητώντας τα οικονομικά στοιχεία ήθελε μόνο να διαταράξει την παράταξη.

Ενημερώθηκε για τη διαγραφή της από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η ίδια σχολίασε: ΄΄Διαπιστώνω ένα άγχος ως προς την αιτιολογία. Αυτό που προκύπτει μέσα από αυτή την πολυσέλιδη διαγραφή σε αντίθεση με το δελτίο Τύπου, δείχνει ότι δεν υπάρχει αιτιολογία. Παρόλα αυτά όταν στις 30 Μαρτίου 2026 έλαβα την κλήση για την απολογία μας, την επόμενη μέρα εστάλη μία δήλωση που εκφράζει τις θέσεις μου και καλύπτει και το δικαίωμα εμάς σε οποιαδήποτε διοικητική πράξη η άλλη πράξη ατομική η οποία επισύρει κάποιες συνέπειες, να αναγιγνώσκεται ή τουλάχιστον να γίνεται δεκτή ως περιεχόμενο και να υπάρχει στα πρακτικά.
Όμως όταν μου εστάλη το πρακτικό στις 24 Απριλίου (!) διαπίστωσα ότι δεν εμπεριέχετο. Το αίτημα ούτε κατ’ ελάχιστον στα πλαίσια της Δημοκρατίας δεν τηρήθηκε και δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει την ευθύνη γι’ αυτό΄΄.
Επιπλέον, η κ. Σταυροπούλου αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ενώ είχε ζητήσει τα πρακτικά ενημερώθηκε για τη διαγραφή της από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα τη σελίδα του δήμου ζητώντας από την πρόεδρο να αναγνώσει στο Συμβούλιο το περιεχόμενο της δήλωσής της, κάτι που έγινε.
Δημ. Φιλιππάτος: ΄΄Ποτέ δεν ανέφερα το όνομα της κ. Σταυροπούλου΄΄
Στο σημείο εκείνο τοποθετήθηκε και ο κ. Φιλιππάτος, επισημαίνοντας: ΄΄Στην δήλωσή σας και στο πρακτικό, αναγράφεται το όνομά μου το οποίο ακούστηκε και εδώ. Εγώ δεν δήλωσα ποτέ το όνομα «Μαρία Σταυροπούλου» και ποτέ δεν αναφέρθηκα για την κ. Σταυροπούλου σε οποιονδήποτε άλλο δημοτικό σύμβουλο. Επειδή λοιπόν υπάρχει ανοιχτή δικογραφία γι’ αυτό, να ξέρετε ότι θα το χρησιμοποιήσω ευθέως και στη δικογραφία΄΄.
Ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, Κώστας Σπηλιόπουλος ζήτησε τον λόγο λέγοντας πως ΄΄έχει πάψει να υπάρχει δεδηλωμένη πλειοψηφία”, με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΑ Γιώργο Ντίνο να αναφέρει: «Αυτό αφορά μία παράταξη δεν θα μπούμε στη διαδικασία καμίας συζήτησης”. Τέλος, απευθυνόμενος στην κ. Γιδά, ο κ. Σπηλιόπουλος είπε: «Μην προσπαθείτε να φιμώσετε τους δημοτικούς συμβούλους».



