background img
banner
banner

Απλήρωτοι και σε απελπισία οι παίκτες της Κορίνθου

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι παίκτες της Κορίνθου, έχουν να δουν το χρώμα του χρήματος από τον Δεκέμβρη. Η διοίκηση κρατά σιγή ιχθύος ένα μήνα μετά το τέλος των αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας, διατυμπανίζοντας ότι ανέλαβε το ΔΣ σε μια εποχή που η Κόρινθος ήταν έτοιμη για διάλυση.

Ένα μικρό κομμάτι από την μεγάλη ανακοίνωση των παικτών της Κορίνθου αναφέρει: «Όλη την χρονιά ήμασταν εντελώς μόνοι μας, εμείς, ο προπονητής (σ.σ. Κουρμπανάς ) και ο τεχνικός διευθυντής (σ.σ. Βορινιώτης), αβοήθητοι χωρίς τη στοιχειώδη στήριξη της διοίκησης η οποία ήταν άφαντη πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (π.χ. σημαντικές νίκες, είσοδος στην εξάδα κλπ.). Ορισμένες φορές δε, μην κάνοντας ούτε τα στοιχειώδη, όπως να μας συμπαρασταθεί μετά απο ήττες ή δύσκολες καταστάσεις ή ακόμα χειρότερα να μην πει ούτε καν ένα χρόνια πολλά καλές γιορτές, πράγμα που είναι το λιγότερο ανθρώπινο».


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr