Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι παίκτες της Κορίνθου, έχουν να δουν το χρώμα του χρήματος από τον Δεκέμβρη. Η διοίκηση κρατά σιγή ιχθύος ένα μήνα μετά το τέλος των αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας, διατυμπανίζοντας ότι ανέλαβε το ΔΣ σε μια εποχή που η Κόρινθος ήταν έτοιμη για διάλυση.
Ένα μικρό κομμάτι από την μεγάλη ανακοίνωση των παικτών της Κορίνθου αναφέρει: «Όλη την χρονιά ήμασταν εντελώς μόνοι μας, εμείς, ο προπονητής (σ.σ. Κουρμπανάς ) και ο τεχνικός διευθυντής (σ.σ. Βορινιώτης), αβοήθητοι χωρίς τη στοιχειώδη στήριξη της διοίκησης η οποία ήταν άφαντη πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (π.χ. σημαντικές νίκες, είσοδος στην εξάδα κλπ.). Ορισμένες φορές δε, μην κάνοντας ούτε τα στοιχειώδη, όπως να μας συμπαρασταθεί μετά απο ήττες ή δύσκολες καταστάσεις ή ακόμα χειρότερα να μην πει ούτε καν ένα χρόνια πολλά καλές γιορτές, πράγμα που είναι το λιγότερο ανθρώπινο».



