Οι σχολικοί αγώνες ποδοσφαίρου των δημοτικών σχολείων, που διοργάνωσαν ο Δήμος Αιγιαλείας και το Γραφείο Φυσικής Αγωγής της Δ.Π.Ε. Αχαΐας, ολοκληρώθηκαν με μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιασμό από μαθητές και μαθήτριες όλης της περιοχής.

Στα γήπεδα Πλαστήρα, Καμαρών και Ακράτας/Αιγείρας, τα παιδιά έπαιξαν, συνεργάστηκαν και χάρηκαν τη συμμετοχή, αποδεικνύοντας πως ο αθλητισμός ενώνει και εμπνέει.
“Θερμές ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς, στους συνοδούς, στις τοπικές κοινότητες και σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχημένη διοργάνωση. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για το ήθος, την προσπάθεια και το ευ αγωνίζεσθαι”, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου Αιγιαλείας.
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ · ΠΑΙΔΕΙΑ



