Ένα ακόμη χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο Νικόλαος Νικολακόπουλος τη δεύτερη ημέρα του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος Α/Γ και Κ20 που διεξήχθη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Πάτρα. Ο νεαρός δρομέας του Αθηνόδωρου, μετά τα 1500μ. ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου και στα 800μ. ανεβάζοντας τα μετάλλια του Αθηνόδωρου στα έξι μετά τα πέντε της πρώτης ημέρας. Τερμάτισε σε χρόνο 1.56.79 πετυχαίνοντας ατομικό ρεκόρ, όπως και στο 1500αρι.
Να σημειώσουμε ότι ο αθλητής του Αιγιώτικου συλλόγου Παναγιώτης Παπακωνσταντίνου συμμετείχε στον 6ο και πολύ δύσκολο όμιλο που έγινε στο Ελληνικό και πέτυχε πολύ καλές επιδόσεις τόσο στα 1500 (4:13.16) όσο και στα 5.000 μ. (15:30.98 )
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ



