ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΑΚΡΑΤΑΣ
Κόντρα στον καιρό οι «καθαρές ψυχές» των μαθητών του ΓΕΛ Ακράτας πραγματοποίησαν τη δράση «καθαρές ακτές», λαμβάνοντας μέρος στην εποικοδομητική δραστηριότητα και καθαρίζοντας την παραλία Συλιβαινιωτίκων.

΄΄Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο της κοινότητας Συλιβαινιωτίκων Παναγιώτη Κρικέτο για την αρωγή του και τα γλυκά του φιλέματα΄΄, ανέφερε η διευθύντρια του ΓΕΛ Ακράτας Αναστασία Καμπούρη ενώ ο κ. Κρικέτος επισήμανε: ΄΄Ευχαριστώ θερμά τη Διευθύντρια του Λυκείου Ακράτας, κα Αναστασία Καμπούρη, καθώς και τους καθηγητές – τριες του, αλλά προ πάντων τους μαθητές και μαθήτριες που για άλλη μια χρονιά μας δίδαξαν πως πρέπει να φροντίζουμε το περιβάλλον που ζούμε, αλλά και το ”ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ”. Καλή πρόοδο αγαπημένα μας παιδιά. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας΄΄.





