Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας ανακοινώνεται ότι θα διεξαχθούν εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση Απολυτηρίου Τίτλου Δημοτικού Σχολείου τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, στις 09:00 π.μ.
Στις εξετάσεις μπορούν να συμμετέχουν όσοι έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας της υποχρεωτικής φοίτησης (16 ετών και άνω). Απαιτούνται:
- αίτηση,
- πιστοποιητικό γέννησης,
- φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου,
- υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για τον τόπο διαμονής.
Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά υποβάλλεται έως την Πέμπτη 04 Ιουνίου 2026, από 08:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ., στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Ερμού 70, Πάτρα (2ος όροφος, γραφείο 20).
Εξεταστικά Κέντρα
- 8ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
Στην ίδια διαδικασία μπορούν να συμμετέχουν, κατόπιν αίτησης, και όσοι έχουν απωλέσει τον Τίτλο Σπουδών τους και δεν είναι δυνατή η έκδοση Πιστοποιητικού Σπουδών.
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΑΙΔΕΙΑ



