ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ «Γ. ΠΑΠΠΑΣ»
Με ιδιαίτερη χαρά, η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, διά του Ποιμενάρχου κ. Ιερωνύμου, με ανακοίνωσή της προσκαλεί τον ευσεβή λαό της στην εορτή λήξεως των κατηχητικών σχολείων της περιόδου 2025-2026 των ενοριών της πόλεως του Αιγίου, η οποία θα λάβει χώρα, την Κυριακή 17 Μαΐου και ώρα 19:00, στο Υπαίθριο Θέατρο “Γεώργιος Παππάς”.
Κατά την ως άνω εκδήλωση, τα παιδιά θα αναγνώσουν ποιήματα και διηγήματα, θα τραγουδήσουν, θα παρουσιάσουν έμμετρο θεατρικό δρώμενο και θα χορέψουν παραδοσιακούς χορούς. ΄΄Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαίτερα και θα τιμήσει τη συλλογική προσπάθεια των νέων μας, καθώς και το εποικοδομητικό έργο των κατηχητών τους΄΄, αναφέρεται εκ μέρους της Ιεράς Μητροπόλεως.
Κατηγορίες Άρθρου
ΕΚΚΛΗΣΙΑ



