ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΦΩΛΙΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
Μέσα σε κλίμα πνευματικής χαράς πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 17 Μαΐου, στο Υπαίθριο Θέατρο «Γεώργιος Παππάς» Αιγίου, η εορτή λήξεως των Κατηχητικών Σχολείων της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας με θέμα «Αγάπη & Φιλία», την οποία διοργάνωσε, με την ευλογία του Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου, ο Τομέας Νεότητος της τοπικής Εκκλησίας. Η εκδήλωση αποτέλεσε μία όμορφη σύναξη παιδιών, νέων, γονέων, κληρικών και κατηχητών, αναδεικνύοντας το ουσιαστικό έργο που επιτελείται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στα κατηχητικά σχολεία της Ιεράς Μητροπόλεως.

Τα κατηχητικά σχολεία που συμμετείχαν
Στην εορτή συμμετείχαν τα κατηχητικά σχολεία των Ιερών Ναών: Μητροπολιτικού Ναού Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου, Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγίου, Εισοδίων της Θεοτόκου Αιγίου, Τιμίου Προδρόμου Καλλιθέας Αιγίου, Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης και Θεοπρομήτορος Άννης Αιγίου, Αγίου Αλεξίου Σταφιδαλώνων, Αγίου Αθανασίου Αιγίου, Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Μεσσηνέζη, Κοιμήσεως της Θεοτόκου Σελινούντος, Αγίου Γεωργίου Τεμένης και Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αβύθου. Την παρουσίαση της εκδηλώσεως ανέλαβε ο Υπεύθυνος του Τομέως Νεότητος της Ιεράς Μητροπόλεως, Οικονόμος π. Σπυρίδων Αλεξόπουλος.
Το πρόγραμμα άρχισε με την απόδοση του «Χριστός Ανέστη», του Απολυτικίου της Ζωοδόχου Πηγής και του Απολυτικίου του Οσίου Χριστοφόρου του «Παπουλάκου», δημιουργώντας ατμόσφαιρα κατανύξεως και πνευματικής αγαλλιάσεως. Ακολούθησαν θεατρικά δρώμενα, ποιήματα, αφηγήσεις και τραγούδια με επίκεντρο την αγάπη, τη φιλία, την ενότητα και τη χριστιανική ζωή, τα οποία παρουσίασαν με εξαιρετική προετοιμασία και ευαισθησία τα παιδιά και οι νέοι των κατηχητικών σχολείων.
Συγχαρητήρια και ευχαριστίες από τον Μητροπολίτη κ. Ιερώνυμο
Την εορτή έκλεισε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, ο οποίος αρχικώς ευχαρίστησε εγκαρδίως τον Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως, Αρχιμανδρίτη π. Αλέξανδρο Λουκάτο, και τον Υπεύθυνο του Τομέως Νεότητος της Ιεράς Μητροπόλεως, Οικονόμο π. Σπυρίδωνα Αλεξόπουλο, για την πολύτιμη συμβολή τους στην προετοιμασία και την επιτυχή πραγματοποίηση της εκδηλώσεως.
Εν συνεχεία, συνεχάρη πατρικώς όλα τα παιδιά και τους νέους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, τους κατηχητές και τις κατηχήτριες για την ανιδιοτελή προσφορά τους, καθώς και τους γονείς για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη τους προς το έργο της Εκκλησίας, υπογραμμίζοντας ότι η νεότητα αποτελεί την ελπίδα της Εκκλησίας και του τόπου μας. Παράλληλα, ευχήθηκε σε όλους καλό και ευλογημένο καλοκαίρι, με τη χάρη του Αναστάντος Κυρίου και την προστασία της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Κατόπιν, ο Σεβασμιώτατος προσέφερε σε όλα τα συμμετέχοντα παιδιά από ένα πνευματικό βιβλίο ως ευλογία. Μετά δε το πέρας της εκδηλώσεως, παρετέθη δείπνο προς τιμήν των κατηχητών στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αβύθου.
Οι παριστάμενοι
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν εκ μέρους της Πολιτείας, των Αρχών και των Φορέων ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτρης Ελευθεριώτης, ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλου, ο οποίος απηύθυνε και σχετικό χαιρετισμό, η Αντιδήμαρχος Εθιμοτυπίας και Δημοσίων Σχέσεων Μαρία Αγγελοπούλου, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητος και Πολιτικής Προστασίας Νίκος Καραΐσκος και ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Αιγίου Βασίλης Ροδόπουλος. Κατόπιν των ανωτέρω, μέσω ανακοίνωσης, εκφράζονται ευχαριστίες κατ’ αρχάς προς τον Δήμαρχο Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλο και τους συνεργάτες του για την παραχώρηση του Θεάτρου, όπου διεξήχθη η εορτή.

Υπεύθυνοι κληρικοί και κατηχητές των Σχολείων
Εν συνεχεία, η Ιερά Μητρόπολη, διά του Ποιμενάρχου κ. Ιερωνύμου εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες της προς όλους τους υπευθύνους κληρικούς και κατηχητές των ως άνω ενοριών αντιστοίχως: τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Αθανάσιο Λιακόπουλο, τον Γεώργιο Σκαναβή, τον Δημήτριο Λιακόπουλο, τον Οικονόμο π. Σπυρίδωνα Αλεξόπουλο, τον Πρεσβύτερο π. Αναστάσιο Καμπούρη, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Σταύρο Αναστόπουλο, τον Κωνσταντίνο Δημήτρουλα, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Πετρόπουλο, τον Πρεσβύτερο π. Δημήτριο Ρωμάνο, την Ζαμπία Μπραουδάκη, την Μαρία Τζουλουχά, την Χαρά Μαμάκη, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Δημήτριο Κουτρουλή, τον Διαμαντή Κουτσουμπή, την Ζαχαρούλα Κουτσουμπή, την Δήμητρα Σωτηρίου, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Γιαννακόπουλο, την Πρεσβυτέρα Καικιλία Γιαννακοπούλου, τον Χρήστο Κούκο, τον Οικονόμο π. Βασίλειο Νικολόπουλο, την Κλεοπάτρα Νταλλή, την Άρτεμη – Μαρία Οικονόμου, τον Πρεσβύτερο π. Αλέξανδρο Ξυλάρα, την κ. Μαρία Αλεβιζάκη, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Πέτρο Αθανασόπουλο, την Μαρία Σωτηροπούλου, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Λουκά Τσούλη και την Πρεσβυτέρα Γεωργία Σωτηροπούλου για την ακούραστη και εμπνευσμένη διακονία τους στο νεανικό έργο της Εκκλησίας.
Επίσης, ευχαριστεί εγκαρδίως όλα τα παιδιά και τους νέους που συμμετείχαν με προθυμία και χαρά στην εορτή, καθώς και τους γονείς τους για τη διαρκή εμπιστοσύνη και στήριξή τους στο έργο της τοπικής Εκκλησίας.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται ακόμη προς τους Χοράρχες, τον Σπυρίδωνα Οικονομόπουλο και την Πρεσβυτέρα Ευφροσύνη Γιαννακοπούλου – Καμπούρη, και προς τα μέλη του Νεανικού Φωνητικού Συνόλου Παραδοσιακής Μουσικής, της Χορωδίας Ευρωπαϊκής Μουσικής και της Ορχήστρας για την εξαιρετική μουσική πλαισίωση της εκδηλώσεως.
Η όμορφη αυτή εορτή λήξεως των Κατηχητικών Σχολείων ανέδειξε για ακόμη μία φορά ότι, όταν η Εκκλησία αγκαλιάζει με αγάπη τα παιδιά και τους νέους και εργάζεται με συνέπεια και πνευματικό όραμα, γεννώνται καρποί ελπίδος, δημιουργίας και πίστεως. Τα χαμόγελα των παιδιών, η ζωντανή συμμετοχή τους και η παρουσία των οικογενειών τους αποτέλεσαν την καλύτερη μαρτυρία ότι το έργο της νεότητος στην Ιερά Μητρόπολη αποτελεί πολύτιμη και ζωντανή προέκταση της ποιμαντικής διακονίας της τοπικής Εκκλησίας.



