ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Α.Τ. ΑΚΡΑΤΑΣ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Μαθήματα οδικής ασφάλειας πήραν την Τετάρτη 20 Μαΐου οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Ακράτας, από τους πλέον αρμόδιους αστυνομικούς του Α.Τ. Ακράτας.
Μίλησαν στα παιδιά για οδηγική συμπεριφορά και κανόνες ασφαλείας, σαν πεζοί, οδηγοί και συνεπιβάτες οχήματος καθώς και σαν οδηγοί ποδηλάτου.
΄΄Ευχαριστούμε θερμά τον διοικητή κ. Μάριο Σεραφειμίδη, τον κ. Θανάση Σπάσιο και τον κ. Αντώνη Γεωργακόπουλο, υποδιοικητή του Α.Τ. Ακράτας, που μας επισκέφθηκαν για καλό σκοπό και μας έβαλαν σε… τάξη!΄΄, αναφέρεται εκ μέρους του σχολείου.
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΑΙΔΕΙΑ



