Με 89-68 έχασε από την πρωτοπόρο ΑΕ Ροϊτίκων ο Αστέρας Τέμενης εκτός έδρας ολοκληρώνοντας έτσι τη φετινή σεζόν στη Α1 ΕΣΚΑ-Η. Αναμενόμενη εξέλιξη με τους γηπεδούχους να κάνουν το 3-0 και να περιμένουν πλέον τον αντίπαλό τους στα ημιτελικά, όντας το μεγάλο φαβορί για την άνοδο.
Ο Αστέρας ήταν ανταγωνιστικός στο πρώτο ημίχρονο (35-30) αλλά το 30-18 των Ροϊτίκων στην τρίτη περίοδο ουσιαστικά έκρινε το ματς καθώς η διαφορά έφτασε στους 17 πόντους.
Στο τρίτο παιχνίδι της Τετάρτης η ΕΑΠ νίκησε 62-55 τον Διαγόρα και έκανε το 2-1 ενώ η αναμέτρηση Αραχωβίτικα – Αίολος Αγυιάς έγινε χθες και ολοκληρώθηκε αργά το βράδι. Στα πλέι άουτ επικράτησαν οι γηπεδούχοι (Νέοι Γλαύκου – ΠΑΣ Ναυπάκτου 80-59, Δύμη – Ηρακλής Πύργου 87-69) και πήραν προβάδισμα στη “μάχη” της παραμονής.
Τα 10λεπτα: 29-13, 6-17, 30-18, 24-20.
ΡΟΙΤΙΚΑ (Αλ. Πολυδωρόπουλος): Σταθόπουλος 17 (4), Ντεμίρης 3, Βουρνάς 22 (1), Παπανικολάου, Διαμαντόπουλος, Καραγιάννης 11, Γιαννικόπουλος 16 (1), Λυμπέρης 5 (1), Παπαγεωργίου 15 (1), Μουλλαράς.
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΕΜΕΝΗΣ (Γιούπης): Δούβος 8 (2), Ανδρικόπουλος 2, Μπαρδάκης, Τριπολίδης 14 (3), Ιατρόπουλος 2, Στάθης 11 (1), Χρηστίδης 4 (1), Κτωρίδης 11 (1), Κυριαζής 14 (2), Σπηλιόπουλος 2.



