background img
banner
banner

Παράσταση αφιερωμένη στο παλιό Αίγιο

ΑΠΟ ΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟΝ «ΑΠΟΛΛΩΝΑ»

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, μας προσκαλούν στη μουσικοθεατρική παράσταση «Κάποτε στο Αίγιο», αφιερωμένη στο Αίγιο του 1930, στο Αίγιο των αντιθέσεων. Η παράσταση θα ανέβει την Κυριακή 24 Μαΐου, στις 7.30 το απόγευμα, στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο «Απόλλων» και είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Μαρίας Παναγιωτακοπούλου. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΑΙΔΕΙΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr