ΑΠΟ ΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟΝ «ΑΠΟΛΛΩΝΑ»
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, μας προσκαλούν στη μουσικοθεατρική παράσταση «Κάποτε στο Αίγιο», αφιερωμένη στο Αίγιο του 1930, στο Αίγιο των αντιθέσεων. Η παράσταση θα ανέβει την Κυριακή 24 Μαΐου, στις 7.30 το απόγευμα, στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο «Απόλλων» και είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Μαρίας Παναγιωτακοπούλου. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό.
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΑΙΔΕΙΑ



