Θύμα απάτης έπεσε μία ηλικιωμένη στο Ψυχικό, όταν επιτήδειοι προσποιήθηκαν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και κατάφεραν να μπουν στο σπίτι της.
Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (20/5/2026), όταν οι δράστες εμφανίστηκαν στην οικία της ηλικιωμένης και της ανέφεραν πως υπάρχει πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση του σπιτιού της.
Ψυχικό: Μπήκαν στο σπίτι και της πήραν κοσμήματα αξίας 300.000 ευρώ
Με αυτό το πρόσχημα απέκτησαν πρόσβαση στο εσωτερικό του σπιτιού και, όπως κατήγγειλε η ίδια στους αστυνομικούς, αφαίρεσαν κοσμήματα και οικογενειακά κειμήλια μεγάλης αξίας.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η συνολική αξία των αντικειμένων που εκλάπησαν ξεπερνά τις 300.000 ευρώ.
Την υπόθεση έχει αναλάβει η ΕΛ.ΑΣ., η οποία διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.



