Στην σημερινή συνάντηση της Παρασκευής για τα μέτρα ασφαλείας του τελικού κυπέλλου που θα γίνει την Τετάρτη στο Παμπελοποννησιακό, παρευρέθησαν από τον Παναιγιάλειο ο Αντώνης Ρέλλας και η Ελισσάβετ Μπομποτσιάρη.
Δεν άρεσε η απόφαση της Αστυνομίας να τοποθετηθούν οι φίλαθλοι απέναντι από την σκεπαστή στη θύρα 3 στην οδό Σερέτη.
Θα μπορούσαν οι φίλαθλοι των δυο ομάδων να τοποθετηθούν αριστερά και δεξιά στη Σκεπαστή, αφού το Παμπελοποννησιακό διαθέτει αρκετό χώρο για όλους.
Αυτό πάντως θα γίνει σε περίπτωση βροχής.
Διαβάστε περισσότερα:
ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΠΣΑ 2026 · ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ · ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ



