ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΕΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Το πρώτο καθοριστικό βήμα για την οργάνωση τον χάρτη της τεχνολογικής και καινοτομικής ανάπτυξης στην περιοχή της Αχαΐας, γίνεται την Τρίτη 2 Ιουνίου, με Ημερίδα η οποία διοργανώνεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, για τη «Χαρτογράφηση του Τεχνολογικού και Καινοτομικού Οικοσυστήματος της Αχαΐας».
Στην ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 18.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας (Τριών Ναυάρχων 40, Πάτρα) πέραν του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Καινοτομίας, Δημήτρη Τερζή, έχουν προσκληθεί εκπρόσωποι θεσμικών και ερευνητικών φορέων όπως (Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, Επιμελητήριο Αχαΐας, Περιφερειακό Επιστημονικό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών (ΣΕΒΙΠΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτ. Ελλάδας (ΣΕΒΠΔΕ), Σύνδεσμος Τεχνολογικών Επιχειρήσεων Δυτικής Ελλάδας, Επιστημονικό Πάρκο Πατρών, Ινστιτούτο Βιομηχανικών Συστημάτων (Ε.Κ. «Αθηνά»), Ινστιτούτο Επιστημών Χημικής Μηχανικής (ΙΤΕ/ΙΕΧΜΗ), ΙΤΥΕ Διόφαντος).
Η πρωτοβουλία του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας με τη συνεργασία Πανεπιστημίου Πατρών, αποτελεί μία συντονισμένη προσπάθεια καταγραφής, αποτύπωσης και ανάλυσης του τεχνολογικού, ερευνητικού και καινοτομικού δυναμικού της Αχαΐας.



