ΣΤΟ ΑΙΘΡΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟΥ
Την αναβολή της προγραμματισμένης για σήμερα Κυριακή, εκδήλωσής τους, για τη γενοκτονία των Ποντίων, αποφάσισαν οι δύο συνδιοργανωτές, Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος «Προποντίς» και Προοδευτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Μυρτιάς Παναγίας Τρυπητής, προκειμένου να διεξαχθεί στον ίδιο χώρο το music evet Beebeat, το οποίο είχε αναβληθεί το Σάββατο 16 Μαΐου, λόγω καιρού. Η εκδήλωση των δύο συλλόγων που φέρει τον τίτλο «Εν αναλιγούμαι… δεν ξεχνώ», θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 25 Μαΐου, στις 8.00 το βράδυ, στον αίθριο χώρο του Πολύκεντρου Μυρτιάς.
Διαβάστε περισσότερα:
ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΝΤΙΩΝ · ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΣ · ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΥΡΤΙΑΣ
Κατηγορίες Άρθρου
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ



