background img
banner
banner

Δις ισόβια για τον δράστη του διπλού φονικού στις εργατικές Αγ. Αθανασίου

ΕΠΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΟΡΚΩΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΥΡΓΟΥ

Κανένα ελαφρυντικό δεν αναγνώρισε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο του Πύργου Ηλείας, στον καθ’ ομολογία δράστη του διπλού φονικού που διαπράχθηκε πέρυσι στις εργατικές κατοικίες Αγίου Αθανασίου, επιβάλλοντάς του ποινή δύο φορές ισόβιας κάθειρξης, προς ικανοποίηση των οικογενειών των δύο θυμάτων. Ο 24χρονος κατηγορούμενος Ευάγγελος Λαλιώτης ομολόγησε και ενώπιον των δικαστικών λειτουργών την αποτρόπαια πράξη του, επικαλούμενος ωστόσο πρόβλημα ψυχικής υγείας, που επ’ ουδενί ελήφθη υπόψη στην απόφαση.

Αντιθέτως μάλιστα, η ποινή του Δικαστηρίου ήταν ομόφωνη, με τον νεαρό να οδηγείται εκ νέου στις φυλακές. Παρόντες ήταν οι συγγενείς των δύο θυμάτων, οι δικηγόροι των οποίων ζήτησαν ισόβια κάθειρξη, δηλώνοντας δικαιωμένοι από την απόφαση. Ο κατηγορούμενος, με αρκετή ψυχρότητα συνομολόγησε την πράξη του και μέσω του δικηγόρου του ζήτησε να συνεκτιμηθούν τα ελαφρυντικά που παρέβαλε, ωστόσο άκουσε αδιαμαρτύρητα την ποινή που του επεβλήθη.

Το διπλό έγκλημα που είχε προκαλέσει σοκ

Το φονικό είχε προκαλέσει σοκ και ανείπωτη θλίψη στο πανελλήνιο. Το πρωί της Παρασκευής 11 Απριλίου 2025, στις εργατικές κατοικίες Αγ. Αθανασίου στο Αίγιο, καταδεικνύοντας ταυτόχρονα την ανάγκη της λήψης ουσιαστικών μέτρων για ανθρώπους που νοσούν ψυχικά. Ο 23χρονος αφαίρεσε τη ζωή στον 64χρονο θείο του Δημήτρη Φράγκο και τον 44χρονο φίλο του θείου του Παναγιώτη Θεοδοσίου που έτυχε να είναι εκείνη τη στιγμή στο σπίτι…

Το διπλό έγκλημα είχε διαπραχθεί μέσα στο σπίτι του θείου του δράστη, με το φονικό όπλο να είναι ένα σιδερένιο πόδι τραπεζιού. Το συμβάν είχε καταγγείλει στην αστυνομία γείτονας, ο δράστης διέφυγε πεζός, εντοπίστηκε και συνελήφθη κοντά στον τόπο του διπλού εγκλήματος. Συγγενής του δράστη είχε δηλώσει πως ήταν αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή θα λειτουργούσε κατ’ αυτό τον τρόπο, γιατί αφενός είχε από χρόνια ψυχολογικά προβλήματα (είχε νοσηλευτεί αρκετές φορές στην Ψυχιατρική Κλινική στο Ρίο) αφετέρου ήταν και χρήστης ναρκωτικών αφού είχε… μπλέξει με κακές παρέες, θεωρώντας απίθανο να λάμβανε φαρμακευτική αγωγή. Επίσης είχε γίνει γνωστό πως με τον θείο του έκαναν παρέα και δεν είχαν κανένα πρόβλημα μεταξύ τους.

Την οικογένεια του άτυχου Παναγιώτη Θεοδοσίου, πατέρα τριών παιδιών, εκπροσώπησε στο δικαστήριο ο δικηγόρος Γιώργος Μπέσκος, ο οποίος ανάφερε: ΄΄Η σημερινή (χθεσινή) απόφαση της Δικαιοσύνης για το αποτρόπαιο διπλό φονικό στο Αίγιο, με την επιβολή δύο φορές ισόβιας κάθειρξης, κλείνει ένα ιδιαίτερα τραγικό κεφάλαιο που σημάδεψε την τοπική μας κοινωνία. Η σκέψη όλων μας παραμένει στους δύο εκλεκτούς και αγαπητούς συμπολίτες μας, των οποίων η άδικη απώλεια προκάλεσε βαθιά θλίψη και συγκίνηση. Ο σεβασμός στη μνήμη των θυμάτων και η συμπαράσταση προς τις οικογένειές τους αποτελούν σήμερα το κυρίαρχο μήνυμα΄΄.

Γ. Μπέσκος: ΄΄Η υπόθεση αναδεικνύει την ανάγκη αποτελεσματικής λειτουργίας όλων των θεσμών΄΄

Επιπλέον, ο κ. Μπέσκος έθιξε και μία άλλη πολύ σοβαρή παράμετρο. Όπως είπε, ΄΄η υπόθεση αναδεικνύει την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αποτελεσματικής λειτουργίας όλων των θεσμών που σχετίζονται με την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της δημόσιας ασφάλειας΄΄. Σημείωσε ακόμη ότι ΄΄την ώρα που η κοινωνία του Αιγίου χρειαζόταν κάθε διαθέσιμη αστυνομική δύναμη καθώς ήταν σε εξέλιξη η φονική επίθεση κατά των δύο συμπολιτών, περιπολικό βρισκόταν εκτός περιοχής εκτελώντας ακριβώς εκείνο το έργο που το ίδιο το Υπουργείο Υγείας είχε υποσχεθεί ότι θα αφαιρούσε από την Αστυνομία, δηλαδή τη μεταφορά ψυχιατρικού ασθενούς. Και ήρθε με καθυστέρηση 25 λεπτών΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr