Με τον Λανουά να ανανεώνει για τη σεζόν 2026‑27, τη ΚΕΔ να διατηρείται ως έχει, την επικύρωση του Super Cup ανάμεσα σε ΑΕΚ και ΟΦΗ στις 12 Αυγούστου στο Παγκρήτιο, καθώς και τους νέους πίνακες διαιτητών, η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ ενέκρινε την απόφαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου.
Πέντε Αχαιοί στη Γ΄ Εθνική – Δύο στη Super League 2
Στους νέους πίνακες διαιτησίας της Super League 2 συμπεριλαμβάνονται δύο Αχαιοί: Κώστας Ανδριανός και Ελένη Αντωνίου.
Στη Γ΄ Εθνική βρίσκονται πέντε διαιτητές από την Αχαΐα: Κωνσταντίνος Βαβαρούτας, Μιχάλης Ζήκος, Γιώργος Μπακόπουλος, Αλέξης Σταθόπουλος και η Αιγιώτισσα Γλυκερία Παπακωνσταντίνου.
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ



