ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΩΝ
Ο Φιλοπροοδευτικός Όμιλος Σελιανιτίκων, διοργανώνει τη 2η ποδηλατάδα το Σάββατο 6 Ιουνίου στις 10:30 το πρωί, με σκοπό, αφενός να μπει το ποδήλατο στη ζωή μας, ως φιλικό προς το περιβάλλον μέσο και αφετέρου οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις όμορφες γωνιές του χωριού.
Η Διαδρομή που θα ακολουθηθεί είναι από τα γραφεία του ομίλου δίπλα στο γήπεδο 5Χ5, στην 28η Ε.Ο. Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του Ομίλου, ΄΄θα διασχίσουμε τη βοηθητική οδό κάτω από τη Ν.Ε.Ο., τη δημοτική οδό Πετραλώνων, στο τέλος της οποίας βρίσκουμε την Π.Ε.Ο. την οποία θα διασχίσουμε για λίγο. Στη συνέχεια θα συνεχίσουμε στη δημοτική οδό Σελιάνας, εντός των Σελιανιτίκων, φτάνοντας στον παραλιακό δρόμο στο ύψος των παλιών ιαματικών λουτρών. Θα συνεχίσουμε προς τον Λόγγο και τέλος θα βγούμε στην παραλιακή οδό των Σελιανιτίκων και θα καταλήξουμε στο χώρο έμπροσθεν του εστιατορίου «Παναγιώτης», όπου θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής. Διευκρίνιση: Η ποδηλατάδα είναι βόλτα δεν είναι αγώνες. Θα παραβρίσκεται η Τροχαία Αιγίου και η Δημοτική Αστυνομία. Η εκδήλωση γίνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας και χορηγός ο Σύλλογος Επαγγελματιών Σελιανιτίκων Λόγγου΄΄.



