background img
banner
banner

Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ΑΧΑΪ́ΑΣ: Διάλυση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νομού Αχαΐας

Την αποδυνάμωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νομού Αχαΐας καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Αχαΐας, τονίζοντας ότι αποχωρούν με μετάθεση 36 άτομα, εκτός Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας…

΄΄Μετά τις περσινές μεγάλες πυρκαγιές στην πόλη των Πατρών, η πολιτική ηγεσία υποσχόταν την ενίσχυση των πυροσβεστικών υπηρεσιών της πόλης, αλλά και του νομού Αχαΐας. Ακούσαμε μεγάλες δηλώσεις, ακόμα και για δημιουργία 2ου πυροσβεστικού σταθμού πόλεως στην Πάτρα. Δυστυχώς, τα αποτελέσματα του συμβουλίου μεταθέσεων ήταν διαφορετικά από τα λεγόμενα της πολιτικής ηγεσίας. Με απόφαση, λοιπόν, του συμβουλίου μεταθέσεων, από την Αχαΐα, αποχωρούν με μετάθεση 36 άτομα (αξιωματικοί και πυροσβέστες), όχι μόνο εκτός του νομού, αλλά και εκτός της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας΄΄, αναφέρει η Ν.Ε. προσθέτοντας: ΄΄Κατάφεραν να μας δείξουν πώς μπορείς να αποδεκατίσεις το επιχειρησιακό στολίδι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, την 6η Ε.Μ.Α.Κ., μια υπηρεσία με το πλέον ειδικευμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό, που μπορεί να επέμβει σε κάθε είδους συμβάν και διάσωση, η οποία μέχρι χτες απαρτίζονταν από 28 στελέχη, εκ των οποίων τα 11 αποχωρούν με μετάθεση, χωρίς να γνωρίζουν ποτέ και αν θα μπορούν να επιστρέψουν στην ίδια υπηρεσία΄΄.

Και καταλήγει: ΄΄Η αντικατάστασή τους είναι πολύ δύσκολη, αφού για να υπηρετείς στην συγκεκριμένη μονάδα, θα πρέπει να πληρούνται ειδικά κριτήρια. Η πολιτική ηγεσία έσπασε κάθε ρεκόρ μεταθέσεων στο νομό Αχαΐας. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη του ξεκληρίσματος των πυροσβεστικών δυνάμεων στο νομό Αχαΐας;΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr