background img
banner
banner

Ξύπνησαν ένδοξες μνήμες στην πλατεία Αγίας Λαύρας με τα κυπελλούχα σωματεία της Αιγιάλειας

Ξύπνησαν παλιές ένδοξες μνήμες στην πλατεία Αγίας Λαύρας, όπου το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση προς τιμήν των σωματείων της Αιγιάλειας που κατέκτησαν τίτλους στις κατηγορίες τους: Παναιγιάλειος, ΑΕ Αιγίου και ΑΟ Αιγίου.

Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν και ο τέως γενικός αρχηγός του Παναιγιάλειου, Πάνος Σιαφλάς, ο οποίος, μαζί με τον Κώστα Σπηλιόπουλο, θυμήθηκε συγκινημένος παλιές μελανόλευκες δόξες.

Ο κ. Σιαφλάς μοίρασε θερμά συγχαρητήρια στον Παναιγιάλειο, όπως και στην ΑΕ Αιγίου και τον ΑΟ Αιγίου, ευχόμενος «πάντα τέτοια» για όλα τα αθλητικά σωματεία της περιοχής.


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr