Ξύπνησαν παλιές ένδοξες μνήμες στην πλατεία Αγίας Λαύρας, όπου το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση προς τιμήν των σωματείων της Αιγιάλειας που κατέκτησαν τίτλους στις κατηγορίες τους: Παναιγιάλειος, ΑΕ Αιγίου και ΑΟ Αιγίου.
Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν και ο τέως γενικός αρχηγός του Παναιγιάλειου, Πάνος Σιαφλάς, ο οποίος, μαζί με τον Κώστα Σπηλιόπουλο, θυμήθηκε συγκινημένος παλιές μελανόλευκες δόξες.
Ο κ. Σιαφλάς μοίρασε θερμά συγχαρητήρια στον Παναιγιάλειο, όπως και στην ΑΕ Αιγίου και τον ΑΟ Αιγίου, ευχόμενος «πάντα τέτοια» για όλα τα αθλητικά σωματεία της περιοχής.
Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ



