background img
banner
banner

«Ναυάγησε» εν τη γενέσει της…

Η ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΙΓΙΟΥ – ΜΠΑΡΙ

Oι σκέψεις για αλλαγή χρήσης του νέου λιμένα που εκφράζει η διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου, σε μια προσπάθεια να αναπτυχθεί καλύτερα το λιμάνι, έχει να κάνει με τις φρούδες ελπίδες ,όπως αποδείχτηκαν, τα όσα από τις αρχές του χρόνου αναφέρονταν περί δημιουργίας νέας γραμμής και δρομολόγησης πλοίων για την διαδρομή Αίγιο – Μπάρι με ενδιάμεσο σταθμό την Κέρκυρα. Μπορεί η ναυτιλιακή εταιρεία να… πέρασε από το Αίγιο και να χρησιμοποίησε για αρκετούς μήνες το απάνεμο λιμάνι του Αιγίου για εργασίες επιθεώρησης, όμως κι αυτά τα πλοία ταξιδεύουν ήδη σε άλλες θάλασσες…

Συγκεκριμένα, πριν λίγες μέρες αποχώρησε και το τελευταίο πλοίο που βρισκόταν για επιθεώρηση στο λιμάνι του Αιγίου και ήδη διασχίζει το Ιόνιο. Ένα από τα πλοία της εταιρείας πραγματοποιεί το δρομολόγιο της γραμμής Αλβανία – Μπάρι, άλλο πηγαίνει Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα και κάποια έχουν ως αφετηρία τον Πειραιά.

Παρότι η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρεία από τις αρχές του έτους έκανε γνωστό για το Αίγιο πως εντός του καλοκαιριού θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια που θα ενταθούν ανάλογα με την κίνηση και την ζήτηση που παρουσιάζουν, τελικώς δεν διαφαίνεται κάτι τέτοιο στον ορίζοντα, αφού ακόμη και το «RIGEL 2» με το οποίο θα εκτελούσε τα πρώτα δρομολόγια από Αίγιο προς Ιταλία, «προτίμησε» την Αλβανία από λιμάνι της οποίας αναχωρεί με προορισμό το Μπάρι!

Για την ώρα, ούτε τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει το λιμάνι Αιγίου, τα οποία έχουν να κάνουν με το κομβικό σημείο που βρίσκεται σε συνδυασμό με τις νέες οδικές αρτηρίες και την μείωση των αποστάσεων στην χερσαία ζώνη και τα χαμηλά τέλη ελλιμενισμού, έχουν δώσει των προσδοκώμενη ώθηση στο λιμάνι που, ανεξάρτητα από την διοικητική του μορφή, εξακολουθεί να επισκιάζεται από το λιμάνι της Πάτρας η διοίκηση του οποίου είναι κοντά στη συγχώνευση με το Αίγιο που προωθεί το υπουργείο.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr