background img
banner
banner

Δημιουργία τεσσάρων κέντρων τουριστικής πληροφόρησης

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΑ ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΑ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Αθόρυβα και μεθοδικά κινείται η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής δήμου Αιγιαλείας, βάζοντας τα θεμέλια για τη διάδοση του τοπικού τουριστικού προϊόντος σε χώρες του εξωτερικού και μάλιστα σε «βαριά χαρτοφυλάκια».

Το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα δράσεις σε τρεις πόλους: Τη λειτουργία info center στα Σελιανίτικα, το σχέδιο Digital Marketing, αλλά και την αναβάθμιση της ιστοσελίδας DISCOVER AIGIALEIA.

Μπορεί οι στόχοι της ομάδας εργασίας του δήμου πάνω στον τουρισμό να μην διαφέρουν από παλιότερα καθώς στόχος όλων είναι η διάδοση της Αιγιάλειας για την αύξηση της τουριστικής κίνησης, ωστόσο φαίνεται πως αυτή τη φορά υπάρχει διαφορά ως προς τον τρόπο προώθησης του τουριστικού προϊόντος.

Και το βέβαιο είναι ότι πολύ λίγα πρόκειται να γίνουν ορατά σε αυτή την τουριστική σεζόν καθώς ο στόχος είναι οι ενέργειες να ξεκινήσουν να αποδίδουν καρπούς από την άνοιξη του 2025.

Τα αποτελέσματα θα γίνουν ορατά από την επόμενη χρονιά

Όπως αναφέρει στο Protionline.gr ο Βοηθός Δημάρχου-Εντεταλμένος Σύμβουλος-σε θέματα Τουρισμού- Κυκλοφοριακής Λειτουργίας- Λαϊκών Αγορών κ.λπ. Παναγιώτης Αγγελόπουλος, ΄΄βρισκόμαστε σε διαρκείς συζητήσεις και επαφές ακολουθώντας συγκεκριμένη τακτική, έτσι ώστε να έχουμε το συντομότερο δυνατό αποτελέσματα για την εξωστρέφεια του δήμου μας. Απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένες αγορές και λειτουργούμε μεθοδικά ούτως ώστε να καταστήσουμε την Αιγιάλεια προορισμό. Βεβαίως τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να φαίνονται από την ερχόμενη τουριστική σεζόν και όχι τόσο από την τρέχουσα. Κάποιες παρεμβάσεις βέβαια θα γίνουν άμεσα εμφανείς. Μέχρι στιγμής δεν είχε γίνει κάτι ουσιώδες και έχουμε μείνει αρκετά πίσω. Σκοπεύουμε να αλλάξουμε το σκηνικό και να δώσουμε ώθηση στον δήμο μας στον τομέα του τουρισμού΄΄.

Χάρτες, φυλλάδια και τουριστικό λογότυπο

Ως προς τη δημιουργία χώρου ενημέρωσης τουριστών στα Σελιανίτικα, ο κ. Αγγελόπουλος είπε: ΄΄Βρισκόμαστε στη φάση οργάνωσης ενός κέντρου τουριστικής πληροφόρησης στη Δημοτική Κοινότητα Σελιανιτίκων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών του δήμου. Πρόκειται για κτίριο που βρίσκεται στην παραλία Σελιανιτίκων και στο οποίο πραγματοποιούνται εργασίες ανακαίνισης ώστε να πάρει τη μορφή που θέλουμε και να λειτουργήσει σε λίγο καιρό. Θα χρειαστούμε και ένα άτομο να υποδέχεται τον κόσμο και να τον κατατοπίζει για την περιοχή΄΄.

Να σημειωθεί πως το κόστος για τη διαμόρφωση και λειτουργία του info ανέρχεται σε 12.400 ευρώ.

Σύμφωνα με τα όσα έκανε γνωστά ο κ. Αγγελόπουλος, ήδη έχουν εντοπιστεί ανάλογα κτίρια και θα στηθούν από του χρόνου κέντρα ενημέρωσης σε Αίγιο, Διακοπτό και παραλία Συλιβαινιωτίκων.
Μάλιστα, αποκάλυψε πως η πρώτη σκέψη για το Αίγιο είναι να γίνει στο κτίριο στον φάρο.

Να σημειωθεί πως ήδη έχουν ετοιμαστεί φυλλάδια και χάρτες τα οποία θα διατίθενται στους τουρίστες μέσα από τα κέντρα ενημέρωσης που θα λειτουργούν σε αυτά τα τέσσερα σημεία, αρχής γενομένης φέτος από τα Σελιανίτικα.

Επίσης, δημιουργείται και τουριστικό λογότυπο για τον δήμο Αιγιαλείας, το οποίο είναι παραπλήσιο αυτού που υιοθετήθηκε για τον δήμο, δηλαδή με τον ιστορικό συμβολισμό της σημαίας του Ανδρέα Λόντου.

Ψηφιακό μάρκετινγκ και διαδικτυακή προβολή

Από εκεί και πέρα, η προβολή του δήμου σχετίζεται άμεσα και με την εκπόνηση του σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ (Digital Marketing) για το οποίο εγκρίθηκαν 11.200 από το Δημοτικό Συμβούλιο. ΄΄Στο πλαίσιο του σχεδίου βρισκόμαστε σε στάδιο επαφών και διαβουλεύσεων και σύντομα θα μπορούμε να ανακοινώσουμε περισσότερα΄΄, είπε ο υπεύθυνος του δήμου για θέματα τουρισμού.

Τέλος, ως προς την τεχνική υποστήριξη, ενημέρωση, προώθηση στις μηχανές αναζήτησης και διαρκή ενημέρωση της ιστοσελίδας DISCOVER AIGIALEIA, για την τουριστική προβολή του Δήμου Αιγιαλείας, κρίνεται από όλους επιβεβλημένη και ψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο, παρά τα όσα αναφέρθηκαν ότι και στο παρελθόν έχουν διατεθεί χρήματα χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Το ποσό ανέρχεται σε 10.000 ευρώ.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχόλια

  • Άλλο ένα “πέταγμα” δημοτικών χρημάτων για τον “δήμαρχο Συμπολιτείας” -και μέχρις εκεί. Ο κόσμος που θα έρθει και δεν γνωρίζει την περιοχή, θα ψάξει πληροφορίες στο Αίγιο ή στα Σελιανίτικα; Στο πιο γνωστό, φυσικά, δηλαδή στο Αίγιο. Εδώ το περίπτερο με τις πληροφορίες θα στηθεί στα Σελιανίτικα, που δεν τα έχει ακούσει κανένας (ευνοήτως, όταν τα μάθει δεν θα τα ξεχάσει). Στο Αίγιο, λοιπόν, και μάλιστα στην Κορίνθου, ώστε να μπορεί να παρακάμψει την πόλη του Αιγίου, που οι “δικτατορίσκοι” του Δήμου την κλείσανε στα τροχοφόρα. Ή φαντάζετε κανείς τον τουρίστα να περπατά καταμεσήμερο στους πεζόδρομους της Κλ. Οικονόμου και Μητροπόλεως;

    Kostas Zanakis 21/06/2024 09:12

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr