background img
banner
banner

Το βιβλίο συντήρησης θα δώσει απαντήσεις…

ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΙΛΑ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΙΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΚΡΟΖΗΣ – ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΣΥΡΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΡΑΤΑ

Το φάκελο με τα στοιχεία που αφορούν τη συντήρηση της μηχανής ζητά από την Hellenic Train προϊστάμενος της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών Αιγίου Ανδρέας Μπακρόζης στα πλαίσια της υποχρέωσης που έχει αναλάβει για την σύνταξη έκθεσης πραγματογνωμοσύνης -για λογαριασμό της Π.Υ. Αιγίου- σχετικά με τις συνθήκες του ατυχήματος, το πρωί της Δευτέρας 1 Ιουλίου, με την ανάφλεξη που είχαμε σε βαγόνι του προαστιακού Κιάτο – Αίγιο στο ύψος του Σ.Σ. στην Ακράτα.

Σύμφωνα με τον κ. Μπακρόζη ο οποίος ήδη προχώρησε σε μια πρώτη αυτοψία στον συρμό, το πιθανότερο είναι η φωτιά να προκλήθηκε από διαρροή καυσίμου παρουσιάστηκε στη μηχανή. “Είναι πιθανό η φωτιά να προκλήθηκε από διαρροή και ανάφλεξη του λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στην έξοδο των αερίων καύσης. Φαίνεται ότι οι εργαζόμενοι στο συρμό αντιλήφθηκαν γρήγορα τον καπνό και έσπευσαν να σταματήσουν και να απομακρύνουν τον κόσμο από τα άλλα βαγόνια, πριν πιάσει η φωτιά που κατέστρεψε ολοσχερώς το συρμό της μηχανής. Ο έγκαιρος εντοπισμός της βλάβης, εκτός από την απομάκρυνση του κόσμου, είχε ως αποτέλεσμα να φτάσει έγκαιρα η πυροσβεστική πριν επεκταθεί η φωτιά και στα άλλα βαγόνια που ήσαν δίπλα, δεξιά και αριστερά της μηχανής” αναφέρει ο κ. Μπακρόζης.

Το προανακριτικό της Πυροσβεστικής έχει ήδη πιάσει δουλειά, όμως η έκθεση πραγματογνωμοσύνης αναμένεται να διαρκέσει καθώς θα αναζητηθούν όλα τα εγχειρίδια που αφορούν την κατασκευή και συντήρηση της μηχανής η οποία λειτουργούσε πάντως άψογα για πάνω από δύο 10ετίες.

Συγνώμη ζητά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ο διαχειριστής των συρμών Hellenic Train με ανακοίνωσή της αφενός ζητά συγγνώμη από το επιβατικό κοινό “για την ταλαιπωρία που υπέστη και τις καθυστερήσεις που προέκυψαν” και απαντά, προκαταβολικά, ότι “καμία βλάβη τροχαίου υλικού δεν θέτει σε κίνδυνο τους επιβάτες ή το προσωπικό και, στις περισσότερες περιπτώσεις, αντιμετωπίζεται επιτόπου”.

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της για το περιστατικό, διευκρινίζει ότι βάσει “πρωτοκόλλου, καταγράφει όλα τα προβλήματα τροχαίου υλικού σύμφωνα με δύο ευρωπαϊκούς αναγνωρισμένους δείκτες (Block Failures & Unblock Failures)”.

Παράλληλο “ευχαριστεί το προσωπικό της για την έγκαιρη και σωστή ανταπόκρισή του, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα εκπαίδευσής του, καθώς και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την άμεση παρέμβασή της”.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για τη 2η κατά σειρά ακινητοποίηση τρένου στην περιοχή της Αιγιάλειας μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες καθώς στις 26 του Φεβρουαρίου, ημέρα Δευτέρα και πάλι, λόγω πλημμύρας αλλά και κατολίσθησης, είχαμε την ακινητοποίηση τρένου με 90 επιβάτες στη γραμμή Διακοπτό – Καλάβρυτα που είχε ως αποτέλεσμα ο Οδοντωτός να αναστείλει τη λειτουργία του για πάνω από 2,5 μήνες.

Παρέμβαση του Δικηγορικού

Όπως ήδη προανήγγειλε το Protionline.gr αναφορά προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου προετοιμάζει ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου του Αιγίου Γιώργος Μπέσκος με αίτημα να ξεκινήσει άμεσα προκαταρκτική εξέταση για τις συνθήκες του ατυχήματος.

“Την ώρα που η διοίκηση του ΟΣΕ με ανακοίνωσή της εγγυάται την ασφάλεια της σιδηροδρομικής λειτουργίας, ξεσπάει φωτιά στη μηχανή του συρμού στο ύψος της Ακρατας και ο κίνδυνος για ανθρώπινες ζωές και περιουσίες απετράπη χάρη στην έγκαιρη επέμβαση της πυροσβεστικής” δήλωσε ο κ. Μπέσκος.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr