background img
banner
banner

Έρχεται η ψηφιακή ταυτότητα καταναλωτή

ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ…

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, ο τρόπος που δημιουργούμε και διαχειριζόμαστε το ψηφιακό μας αποτύπωμα έχει αλλάξει δραματικά. Το επόμενο διάστημα θα μπει στη ζωή μας η ηλεκτρονική ταυτότητα του καταναλωτή, μέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα στην ΑΑΔΕ να γνωρίζει τις αγορές μας, ώστε να γίνονται οι απαιτούμενες διασταυρώσεις για έσοδα-έξοδα.

Χωρίς να απορρίπτει τη χρήση της, ο πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματικού και Επιχειρηματικού Συλλόγου Αιγιαλείας και α΄ αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, ΝΔ Ελλάδας και Ιονίων Νήσων, Λάμπης Παπαδόπουλος, εξέφρασε τις επιφυλάξεις του για τον τρόπο με τον οποίο επιβάλλεται η ψηφιακή ταυτότητα καθώς και για το γεγονός ότι το πρωτεύον θέμα είναι η έλλειψη χρημάτων και όχι το ηλεκτρονικό «φακέλωμα», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. ΄΄Δεν μας κάνει εντύπωση η επιβολή της ψηφιακής ταυτότητας καταναλωτή αφού εκεί οδεύουν όλα. Είναι εμφανές ότι στα επόμενα 20 -30 χρόνια όλα θα είναι ψηφιακά. Ηλεκτρονική ταυτότητα ακόμη και για το ανθρώπινο είδος.

Με την ψηφιακή ταυτότητα καταναλωτή, μας οδηγούν στο επόμενο βήμα του «φακελώματος». Θα υπάρχουν όλα μέσα στο τσιπάκι, για γιατρό, αγορές, υπηρεσία. Το θέμα είναι ότι πιέζουν τόσο πολύ να προχωρήσουν όλα αυτά, ενώ αυτή τη στιγμή υπάρχουν θέματα επιβίωσης, πασχίζουμε να κρατηθούμε όρθιοι καθώς στις 15 μέρες έχει τελειώσει η σύνταξη και ο μισθός΄΄, είπε ο κ. Παπαδόπουλος, συμπληρώνοντας: ΄΄Κοιτάζουν με βίαιο τρόπο να μας επιβάλλουν νεοτερισμούς. Ενώ υπάρχουν άλλα θέματα σημαντικότερα. Η ψηφιακή κάρτα μας… μάρανε ή ότι στις 10 του μηνός έχει τελειώσει η σύνταξη. Έρχονται λουκέτα και στον μικρόκοσμό μας στο Αίγιο το κλείσιμο του δρόμου με απόφαση «έτσι θέλω» έχει τις ίδιες συνέπειες. Δεν μας έδωσαν λίγο καιρό να προσαρμοστούμε΄΄.

Τι είναι η ψηφιακή ταυτότητα καταναλωτή

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, ο τρόπος που δημιουργούμε και διαχειριζόμαστε το ψηφιακό μας αποτύπωμα έχει αλλάξει δραματικά. Μέσω των κοινωνικών μέσων και άλλων ψηφιακών πλατφορμών, οι καταναλωτές δεν αφήνουν απλά ένα “αποτύπωμα”, αλλά διαμορφώνουν ενεργά την ψηφιακή τους ταυτότητα.

Η παρουσία μας στα κοινωνικά μέσα αποτελεί ένα κομμάτι του ψηφιακού μας εαυτού. Από τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στο Instagram μέχρι τις αναρτήσεις μας στο Facebook, κάθε δραστηριότητα συνθέτει ένα πολύπλοκο προφίλ που αντικατοπτρίζει τα ενδιαφέροντά μας, τις προτιμήσεις μας και τον τρόπο ζωής μας.

Πέρα από τα κοινωνικά μέσα, οι καταναλωτές αφήνουν το αποτύπωμά τους και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες όπως τα e-commerce sites, τα forums και τα blogs. Κάθε αγορά, κάθε σχόλιο, κάθε αξιολόγηση συντελεί στο να σχηματίζεται ένα πλήρες προφίλ του καταναλωτή. Ωστόσο, η διαχείριση του ψηφιακού αποτυπώματος είναι σημαντική. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί με τις πληροφορίες που αφήνουν πίσω τους και να διαχειρίζονται με σύνεση τις διαδικτυακές τους δραστηριότητες.

Η τεχνολογία διαμορφώνει την ταυτότητα του καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή. Μέσω των κοινωνικών μέσων και άλλων ψηφιακών πλατφορμών, δημιουργούμε ένα προφίλ που αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά μας και τις προτιμήσεις μας, ενώ παράλληλα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στη διαχείριση αυτού του ψηφιακού αποτυπώματος.


Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr