background img
banner
banner

Ανέλαβε καθήκοντα γενικής γραμματέα η Κωνσταντίνα Δημητρίου

ΕΝ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Και επισήμως ανέλαβε καθήκοντα γενικής γραμματέα του δήμου Αιγιαλείας η Κωνσταντίνα Δημητρίου, για το χρονικό διάστημα από την ανάληψη υπηρεσίας της και μέχρι τη λήξη της θητείας του δημάρχου. Η κ. Δημητρίου παρουσιάστηκε από τον δήμαρχο Δημήτρη Καλογερόπουλο στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 11ης Σεπτεμβρίου, αναλαμβάνοντας την καίρια αυτή θέση του δήμου εν μέσω μίας δύσκολης περιόδου ένεκα της μετέπειτα απουσίας του δημάρχου εξαιτίας του σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει.

Σημειώνεται ότι ο δήμαρχος μπορεί με απόφασή του να αναθέτει στη γενική γραμματέα με εντολή του, την υπογραφή εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Οι αρμοδιότητές της

Η γενική γραμματέας του δήμου έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες: α. Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης όλων των αδειών απουσίας με ή χωρίς αποδοχές των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και των Προϊσταμένων Διευθύνσεων του Δήμου καθώς και τις μετακινήσεις εκτός έδρας των υπαλλήλων του δήμου στο εσωτερικό και εξωτερικό.

β. Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους. γ. Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του δήμου. δ. Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημοτικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή θεμάτων που έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημοτικής Επιτροπής. ε. Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου. στ. Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή. ζ. Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου. η. Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο. Θ. Εισηγείται στον δήμαρχο την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού στο πλαίσιο κάλυψης υπηρεσιακών αναγκών και παρακολουθεί την υλοποίησή τους. Σημειωτέον ότι ο δήμαρχος μπορεί, με απόφασή του να εκχωρεί και άλλες αρμοδιότητες στη γενική γραμματέα του δήμου.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr