background img
banner
banner

Εποικοδομητική συνεργασία μαθητών του 3ου Γυμνασίου Αιγίου

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕTWINNING –ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ERASMUS

Τη σχολική χρονιά 2023-2024 το 3ο Γυμνάσιο Αιγίου, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Εtwinning, συνεργάστηκε με σχολεία από την Πορτογαλία, την Ιταλία και την Ελλάδα. Στα πλαίσια της Διακήρυξης του ΟΗΕ για τους 17 βιώσιμους στόχους που ο οργανισμός έχει θέσει για το 2030, οι μαθητές του σχολείου συνεργάστηκαν με τους συμμαθητές τους από τις προαναφερθείσες χώρες μελετώντας τον 5ο βιώσιμο στόχο – επίτευξη της ισότητας των φύλων και χειραφέτηση όλων των γυναικών και κοριτσιών.

Οι μαθητές και μαθήτριες του 3ου Γυμνασίου, χωρισμένοι σε τρεις ομάδες και – υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Τσουρέκη Ελένης, Μπιτσάκου Διονυσίας και Κατσούλη Βασιλικής – συμμετέχοντας στο πρόγραμμα “Wishing a rainbow for the world” ενίσχυσαν τις δεξιότητές τους, αντιλήφθηκαν πόσο κρίσιμο είναι το παραπάνω θέμα στο σύγχρονο κόσμο και έμαθαν την αξία της συνεργασίας σε διεθνές επίπεδο.

Επίσης, το 3ο Γυμνάσιο από τις 18 ως τις 22 Μαρτίου, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus, (jobshadowing) Κινητικότητα Εκπαιδευτικών, φιλοξένησε δυο Ισπανίδες εκπαιδευτικούς από το Instituto Publico Hiponova, Μοντεφρίο, Γρανάδα. Οι Ισπανίδες εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν μαθήματα και στις τρεις τάξεις του σχολείου, συνόδευσαν το 3ο Γυμνάσιο με ομάδα μαθητών σε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μεσολόγγι και στη Ναύπακτο, επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο, την Παναγία Τρυπητή και περιηγήθηκαν στο Αίγιο. ΄΄Ανταλλάξαμε σκέψεις, προβληματισμούς και απόψεις για την εκπαιδευτική διαδικασία, εντοπίσαμε τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών και τελικά γνωρίσαμε δύο εξαιρετικές συναδέλφους, με τις οποίες θα θέλαμε πολύ να ξανασυνεργαστούμε. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για όλους μας, μαθητές και εκπαιδευτικούς΄΄, αναφέρεται στο δελτίο Τύπου του 3ου Γυμνασίου.


Διαβάστε περισσότερα:
· ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr