background img
banner
banner

Το «DISCOVER» γίνεται «VISIT»

ΣΕ ΝΕΑ ΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Το καλοκαίρι του 2024… πέρασε στην ιστορία, τουρίστες ήρθαν αλλά η περιοχή δεν «εξαργύρωσε», ενώ η τουριστική σεζόν παρέμεινε περιορισμένη στον ένα μήνα. Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου Αιγιαλείας… ανεβάζει ωστόσο «στροφές», ούτως ώστε να δώσει νέα ώθηση στον τουρισμό της περιοχής, ευελπιστώντας ότι η περιοχή θα καρπωθεί τις προσπάθειες από την άνοιξη του 2025.

Στο πλαίσιο αυτών των δράσεων εντάσσεται και η δημιουργία νέας ιστοσελίδας τουριστικής προβολής του δήμου Αιγιαλείας με την ονομασία Visit Egialia σε αντικατάσταση της υπάρχουσας ιστοσελίδας με ονομασία Discover Aigialeia, με το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας να καλείται, στη συνεδρίασή της Τετάρτης 11 Σεπτεμβρίου, να εγκρίνει το πρότζεκτ. Σημειωτέον ότι έχει δοθεί ήδη το «πράσινο φως» από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής. Ένα ακόμη θέμα που βρίσκεται στην ατζέντα της σημερινής συνεδρίασης είναι η έγκριση της υπηρεσίας «εικονική περιήγηση μονοπατιών του Δήμου Αιγιαλείας».

Επελέγησαν δύο μονοπάτια που θα βιντεοσκοπηθούν

Μιλώντας στο Protionline.gr για τις δράσεις που προωθούνται από πλευράς δήμου και «δουλεύονται» από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, ο πρόεδρός της, εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού και βοηθός δημάρχου, Παναγιώτης Αγγελόπουλος ανέφερε σχετικά με τα μονοπάτια: ΄΄Η χαρτογράφηση των μονοπατιών της Αιγιάλειας έχει πραγματοποιηθεί, έγινε η αξιολόγηση και καταλήξαμε να προβάλουμε δύο εξ αυτών, σε πρώτη φάση, ένα από την Ανατολική Αιγιάλεια και ένα από τη Δυτική. Αυτά είναι το μονοπάτι της Σελιάνας και το μονοπάτι της Ζήριας. Και τα δύο παρουσιάζουν εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον και διαθέτουν όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που εφόσον αναδειχθούν θα αποτελέσουν αφορμή για να γίνει η περιοχή πόλος έλξης περιπατητικού τουρισμού.

Έτσι θα προχωρήσουμε σε δράσεις για την ανάδειξη και προβολή τους.

Μεταξύ αυτών θα είναι και η βιντεοσκόπησή τους έτσι ώστε το υλικό που θα δημιουργηθεί να το έχουμε και να το προβάλουμε σε κάθε δράση που θα αφορά την εξωστρέφεια του δήμου Αιγιαλείας. Αυτό θα γίνει και στις εκθέσεις που θα πάρουμε μέρος μέσα στο φθινόπωρο. Η μία θα είναι στην Αθήνα στις 6 Νοεμβρίου και η άλλη στη Θεσσαλονίκη στις 16 του ίδιου μήνα΄΄.

΄΄Προσθέτουμε έτσι δύο ακόμη… όπλα στη φαρέτρα του δήμου Αιγιαλείας, που θα τον κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό και μοναδικό για τους επισκέπτες του΄΄, συμπλήρωσε ο κ. Αγγελόπουλος.
Αναφορικά με τη νέα ιστοσελίδα του δήμου, που θα φέρει την ονομασία «Visit Egialia» και στην ουσία έρχεται να αντικαταστήσει το «Discover Aigialeia», ο υπεύθυνος τουρισμού του δήμου, σημείωσε: ΄΄Θελήσαμε να αναβαθμίσουμε την ιστοσελίδα «Discover Aigialeia» προκειμένου να ανταποκρίνεται στα σημερινά δεδομένα αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας και μας ζητήθηκαν γι’ αυτό τον σκοπό 11.200 ευρώ.

Σε έρευνά μας διαπιστώσαμε ωστόσο πως με το ίδιο κόστος μπορούμε να δημιουργήσουμε μία νέα πιο σύγχρονη ιστοσελίδα που θα πληροί όλες τις προδιαγραφές που επιθυμούμε, με πιο γρήγορη πλοήγηση και πιο ελκυστική παρουσίαση και στο εξωτερικό. Κάπως έτσι επιλέξαμε αυτή τη λύση και όπως είναι φυσικό, αλλάξαμε και την ονομασία της ιστοσελίδας η οποία, εκτιμώ πως θα είναι έτοιμη ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν΄΄.

΄΄Προχωράμε σε συντονισμένες ενέργειες και μεθοδικά βήματα για τον τουρισμό, καθώς γνωρίζουμε τις δυνατότητες της περιοχής μας και επιθυμούμε να τις αξιοποιήσουμε στο έπακρον΄΄, πρόσθεσε ο κ. Αγγελόπουλος, ο οποίος, αναφορικά με το πότε θα λειτουργήσει το info kiosk στα Σελιανίτικα, είπε ότι είναι έτοιμο κατά 90% και θα λειτουργήσει από τις αρχές της επόμενης σεζόν. Σημειωτέον ότι στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα αποφασιστεί αναμόρφωση του προϋπολογισμού για τις τουριστικές δραστηριότητες του δήμου.

Στρ. Βαρδάκης: «Υλοποιούνται με καθυστέρηση δράσεις που είχαμε δρομολογήσει»

Την ίδια στιγμή, δυσαρεστημένος από τις ενέργειες της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, εμφανίζεται ο πρώην πρόεδρός της Στράτος Βαρδάκης, ο οποίος επί σειρά ετών διετέλεσε και αντιδήμαρχος Τουρισμού. Ο κ. Βαρδάκης εξέφρασε απορία γιατί να αλλάξει η σελίδα προβολής του δήμου στο διαδίκτυο και κατ’ επέκταση και η ονομασία της, από τη στιγμή που ήταν ήδη γνωστή, ενώ τόνισε πως όλες οι δράσεις που προχωρά σήμερα η Επιτροπή είχαν ξεκινήσει επί των ημερών του. ΄΄Κάναμε πολύ μεγάλες προσπάθειες για τον τουρισμό και δρομολογήσαμε δράσεις ανάπτυξης μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον καθώς δεν είχαμε την απαιτούμενη υποστήριξη. Το κακό με την Αιγιάλεια, ανεξάρτητα από το ποιος είναι δημοτική αρχή, είναι ότι δεν πιστεύουν στον τουρισμό και στο τι μπορεί να προσφέρει στην περιοχή. Έμπαιναν χρήματα στον προϋπολογισμό του δήμου γι’ αυτό τον σκοπό και στη συνέχεια γινόταν αναμόρφωση και αφαιρούνταν. Πώς θα μπορούσαμε να κάνουμε ό,τι είχαμε προγραμματίσει; Και πάλι όμως προχώρησαν αρκετά από τα οποία υλοποιούνται σήμερα, κι αυτό χάρη στη θέλησή μας και τη διάθεσή μας να εργαστούμε γι’ αυτό τον σκοπό΄΄, τόνισε ο κ. Βαρδάκης, προσθέτοντας πως οι σημερινοί υπεύθυνοι του τουρισμού πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους ότι ο τουρισμός είναι ο μόνη πηγή εσόδων που μπορεί να έχει η Αιγιάλεια, αφού ο πρωτογενής τομέας «σβήνει».

Παράλληλα, ο κ. Βαρδάκης σημείωσε: ΄΄Απ’ ό,τι φαίνεται κι αν κρίνουμε και από τα δεδομένα του τουρισμού στην Αιγιάλεια, το καλοκαίρι που πέρασε, δεν είχαμε αποτέλεσμα. Ο δήμος δεν συμμετείχε ούτε σε μία έκθεση για να προβάλει την περιοχή. Δεν τελείωσε καν το info kiosk στα Σελιανίτικα που είχαμε δρομολογήσει και προχώρησε με… αργά βήματα τα μονοπάτια που είχαμε σχεδιάσει. Η αλλαγή της ιστοσελίδας, μας θυμίζει το… σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Αντιθέτως, τον Ιούνιο του 2022 είχαμε εγκρίνει τον σχεδιασμό των πεζοπορικών και ποδηλατικών διαδρομών στον δήμο μας, δημιουργήσαμε λογότυπο που άλλαξε, υιοθετήσαμε το σλόγκαν Τουριστικής Ταυτότητας «Αιγιάλεια! Εδώ είναι το ταξίδι…» που δεν χρησιμοποιήθηκε, φτιάξαμε φωτογραφικό αρχείο, δρομολογήσαμε την ψηφιακή εικονική περιήγηση, προχωρήσαμε σε καμπάνιες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκτυπώσαμε τουριστικά φυλλάδια και χάρτες, διοργανώσαμε ημερίδα, διαγωνισμό φωτογραφίας, προβάλαμε την Αιγιάλεια σε τηλεοπτικά κανάλια και αποφασίσαμε την εκπόνηση ολοκληρωμένου σχεδίου σχετικά με την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και διαχείριση. Αναρωτιόμαστε σήμερα πού πήγαν όλα αυτά ενώ παράλληλα ελπίζουμε πως οι όποιες ενέργειες της δημοτικής αρχής θα έχουν… κάποια στιγμή αποτέλεσμα. Ίδωμεν΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr