background img
banner
banner

Η Π.Ε.Σ. άφησε το «στίγμα» της στην «Fancy Food Show»!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Σε έναν ιδανικό χώρο που έφερε κοντά τους αγοραστές – εμπόρους με τους παραγωγούς και τους έδωσε την δυνατότητα να διαμορφώσουν σταθερές επιχειρηματικές σχέσεις, μετατράπηκε και φέτος η διεθνής έκθεση τροφίμων «Fancy Food Show», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο San Francisco των Ηνωμένων Πολιτών της Αμερικής. Παρούσα σε αυτό το σπουδαίο εμπορικό γεγονός δεν θα μπορούσε να μην είναι η Παναιγιάλειος Ένωση Συνεταιρισμών, αποβλέποντας σε νέες συμφωνίες που θα ενισχύσουν την εξαγωγική δραστηριότητα της μεγάλης συνεταιριστικής εταιρείας της Αιγιάλειας.

Η κορυφαία έκθεση τροφίμων και ποτών της Βόρειας Αμερικής, άνοιξε τις πύλες της στις 21 Ιανουαρίου και ολοκληρώθηκε στις 23 του μήνα. Η Π.Ε.Σ. ήταν εκεί με δικό της περίπτερο, προβάλλοντας τα εκλεκτά προϊόντα που παράγει η Αιγιάλεια, την μαύρη κορινθιακή σταφίδα «Βοστίτσα» αλλά και το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο «Ελίκη», συνεχίζοντας την προσπάθεια περαιτέρω διεύρυνσης του εξαγωγικού της προσανατολισμού για την κατάκτηση και νέων αγορών του εξωτερικού.

Στην «Fancy Food Show» παρουσιάστηκαν καινοτόμα προϊόντα τροφίμων και ποτών από όλο τον κόσμο και συνδέουν αγοραστές και πωλητές. Τα προϊόντα εκτέθηκαν στο μεγάλο σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο «Moscone» στο κέντρο της πόλης του San Francisco. Παρουσιάστηκαν 80.000 προϊόντα τροφίμων και ποτών από τις ΗΠΑ και όλο τον κόσμο. Συμμετείχαν 2.600 εταιρείες εκθέτες, εισαγωγείς και διανομείς και 23.000 έμποροι – αγοραστές από τις ΗΠΑ, ενώ εκπρόσωποι εκατό χωρών επισκέφτηκαν την έκθεση!

Οι εξαγωγές, μόνη αναπτυξιακή επιλογή

Επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Παναιγιαλείου Ενώσεως Συνεταιρισμών, ήταν ο γενικός διευθυντής της, Μίλτος Σταυρόπουλος, ο οποίος επισήμανε στo “Prpotionline.gr” : ΄΄Η διεθνής έκθεση τροφίμων – ποτών «Winter Fancy Food Show» του San Francisco είναι ένα σημαντικό επιχειρηματικό σημείο συνάντησης των μεγάλων εταιρειών του κλάδου μας, όπου μπορεί κανείς να συναντήσει τους πελάτες του και να συζητήσει τα θέματα που αφορούν την μέχρι σήμερα αλλά και την μελλοντική προοπτική της συνεργασίας τους, να πραγματοποιήσει νέες επαφές και να εξερευνήσει τις επόμενες μεγάλες τάσεις των τροφίμων καθώς και τις νέες καινοτομίες στη βιομηχανία τροφίμων΄΄.

Σύμφωνα με τον κ. Σταυρόπουλο, ΄΄ο κορεσμός της εσωτερικής αγοράς και η δυσμενής οικονομική συγκυρία της χώρας μας, οδηγούν τις εταιρείες που θέλουν να αναπτυχθούν στις εξαγωγές στη διεθνή αγορά όχι ως συγκυριακή προσέγγιση αλλά ως τη μόνη αναπτυξιακή επιλογή. Η παγκοσμιοποίηση της αγοράς αλλά και οι μεγάλες προκλήσεις και αναπτυξιακές προοπτικές της διεθνούς αγοράς, έχουν ωθήσει τις εξωστρεφείς επιχειρήσεις σε αναζήτηση νέων πεδίων δράσης με νέα καινοτόμα εγχειρήματα ξεπερνώντας τα εθνικά όρια με στόχο τις διεθνείς αγορές΄΄.

΄΄Αναμφισβήτητα δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για την προώθηση των προϊόντων αλλά και την διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων αυτών την χειμερινή περίοδο στην Αμερική από την διεθνή έκθεση του 2018 «Winter Fancy Food Show – San Francisco΄΄, πρόσθεσε ο γενικός διευθυντής της Π.Ε.Σ.


Διαβάστε περισσότερα:
· · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr