background img
banner
banner

Αγωνιούν για την προσβασιμότητα στον σιδηροδρομικό σταθμό

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Περίμεναν εναγωνίως την έλευση του τρένου στην Αιγιάλεια, είχαν «επενδύσει» πολλά σε αυτό, πλην όμως η αρχή είναι άκρως απογοητευτική. Ο λόγος για τους υπεύθυνους των μέσων μαζικής μεταφοράς της περιοχής που λόγω της προβληματικής πρόσβασης στον σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου, εκφράζουν φόβους ότι η περιοχή μπορεί να χάσει το πλεονέκτημα και να μην εξελιχθεί τελικά σε συγκοινωνιακό κόμβο εξυπηρετώντας όλη την Αχαΐα.

Η πρόσβαση στον σιδηροδρομικό σταθμό, ως γνωστόν, προβληματίζει και τη δημοτική αρχή που ασκεί πιέσεις προς ΕΡΓΟΣΕ και υπουργείο, ζητώντας λύση άμεσα. Βεβαίως, η αναγκαιότητα απαλλοτριώσεων για τη διάνοιξη δρόμων δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αισιοδοξίας ότι το… σίριαλ θα τελειώσει άμεσα και πως οι δρόμοι που συνθέτουν τον… λαβύρινθο θα γίνουν εξυπηρετικοί. Η σήμανση πάντως, προκειμένου να γνωρίζει ο κόσμος που προτίθεται να ταξιδέψει με το τρένο, πώς θα κινηθεί, δεν θα πρέπει να είναι και τόσο δαπανηρή.

Πλην μίας πινακίδες πλησίον του σταθμού στο δρόμο που από την περασμένη Δευτέρα χρησιμοποιείται περισσότερο για τον σταθμό (από την Κορίνθου στο ύψος της οινοποιίας «Κιντώνη») δεν υπάρχει ούτε μία πινακίδα… Ο δρόμος ωστόσο είναι ιδιαίτερα στενός τόσο από την Κορίνθου όσο και από τη Νικολάου Πλαστήρα. Παρόλα αυτά, όσοι επιχείρησαν να βρεθούν στον σταθμό ή να φύγουν από αυτόν, τον χρησιμοποίησαν καθώς η λύση του δρόμου από την Κορίνθου απέναντι από την Αγ. Κυριακή, δεν κρίνεται ιδανική δεδομένου ότι είναι χωματόδρομος.

Το Αστικό ΚΤΕΛ δεν μπορεί να πλησιάσει λόγω της στενότητας των δρόμων

Η στενότητα του δρόμου αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια που είχε σαν πλάνο να εφαρμόσει η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου, για την εξυπηρέτηση του κόσμου. Και να σκεφτεί κανείς, όπως έκανε γνωστό στο protionline.gr ο πρόεδρος του φορέα Σωτήρης Σπηλιωτόπουλος, ότι σε καθημερινή βάση, από την ημέρα που ξεκίνησε τη λειτουργία του ο σιδηρόδρομος, το Αστικό ΚΤΕΛ δέχεται ερωτήσεις για το πότε θα θέσει σε λειτουργία δρομολόγια προς και από τον σταθμό…

΄΄Ο δρόμος είναι ιδιαίτερα στενός και δεν υπάρχει δυνατότητα να περάσει λεωφορείο. Δεν χωρούν να διασταυρωθούν δύο Ι.Χ., πόσο μάλλον να περάσει λεωφορείο. Επίσης και ο άλλος δρόμος που είναι χωματόδρομος, στενεύει σε ένα σημείο και χρειάζεται διαπλάτυνση για περίπου 13 μέτρα΄΄, ανέφερε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, εκφράζοντας τον προβληματισμό του. Παράλληλα, έκανε γνωστό πως ήδη η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ έχει συντάξει και προτίθεται να αποστείλει έγγραφο στο αρμόδιο υπουργείο, ζητώντας άμεσα να διευθετηθεί το ζήτημα, λειτουργώντας ενισχυτικά στο αίτημα του δήμου αλλά και ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας.

Περιμένουν να… στήσουν πιάτσα ταξί

Η όλη κατάσταση προβληματίζει και τους οδηγούς ταξί που μιλούν για βιαστικές κινήσεις και μία πρόχειρη κατάσταση. ΄΄Όταν μας ζητήθηκε σε κούρσα να μεταφέρουμε πελάτες στον σιδηροδρομικό σταθμό, αυτό έγινε μέσω του δρόμου από την οινοποιία «Κιντώνη». Όμως δεν μπορεί να είναι αυτή η κύρια αρτηρία που θα χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση των επιβατών του τρένου. Είναι ιδιαίτερα στενός, δεν μπορούν να συναντηθούν δύο αυτοκίνητα και το βράδυ δεν έχει φωτισμό. Μιλάμε για πρωτόγνωρες καταστάσεις΄΄, επισήμανε στo protionline.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ταξί Αιγίου και Περιχώρων Παναγιώτης Αγγελόπουλος.

Επιπλέον, σημείωσε πως οι επαγγελματίες ταξί είχαν εναποθέσει τις ελπίδες τους στη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής, μετά από ένα εξαιρετικά δύσκολο διάστημα γι’ αυτούς με κρίση και κορωνοϊό που τους κράτησε εκτός δουλειάς για πολύ καιρό.

΄΄Περιμένουμε να δουλέψουμε, να έρθει τουρισμός στην περιοχή, να αυξηθούν οι μετακινήσεις και η έλευση κόσμου, όμως τα πρώτα δείγματα είναι αρνητικά. Οι συνθήκες δεν μας επιτρέπουν ούτε την πιάτσα ταξί που επιθυμούσαμε να δημιουργήσουμε στον σταθμό. Ακόμη δεν έχει οριοθετηθεί ενώ δεν ξέρουμε πού μπορεί να είναι και πού θα τοποθετηθεί ένα στέγαστρο.
Αφού όμως δεν υπάρχει καν πρόσβαση, όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα΄΄, πρόσθεσε ο κ. Αγγελόπουλος.

Εκτός λειτουργίας προσωρινά η γραμμή

Να σημειωθεί ότι ούτε το λεωφορείο του ΟΣΕ που φέρνει τους επιβάτες από το Κιάτο προσωρινά, δεν τους αποβιβάζει στον σταθμό… Ως γνωστόν, η γραμμή Αίγιο – Κιάτο, έχει σταματήσει μετά το περιστατικό που συνέβη και αφορούσε τον τραυματισμό Ρομά στο Βέλο και την επίθεση που έγινε από Ρομά ως αντίποινα.

Οι επιβάτες προσωρινά, μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι την Κόρινθο και αναγκάζονται να αποβιβαστούν από την αμαξοστοιχία και να επιβιβαστούν σε λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Το ίδιο ισχύει στο αντίστροφο δρομολόγιο.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · · · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr