background img
banner
banner

Μονοδρόμηση στην πράξη αλλά κάποιοι δεν γνωρίζουν…

Η ΙΣΧΥΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΥΚΗ – ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ – ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ 

Το πρώτο ουσιαστικό «βήμα» για την ομαλότητα της κυκλοφορίας στην οδό Ποσειδώνος έγινε, η μονοδρόμηση τέθηκε σε ισχύ από την Παρασκευή το μεσημέρι για περίπου 1.765μ., όμως δεν έλειψαν οι επισκέπτες που είτε δεν γνώριζαν, είτε συνειδητά δεν τήρησαν τα νέα μέτρα.

Η μειωμένη ωστόσο προσέλευση στην παραλία Αλυκής, λόγω του δυνατού μαΐστρου που έπνεε, δεν δίνει τη δυνατότητα να εξάγει κανείς από τώρα, συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

Γι’ αυτόν ίσως ακριβώς τον λόγο κάποιοι δεν συμμορφώθηκαν με τη μονή κατεύθυνση και την αναχώρηση μέσω του διανοιγμένου δρόμου της Αλυκόβρυσης, αλλά επέστρεψαν από την οδό Ποσειδώνος, γεγονός επικίνδυνο για όσους κινούνταν προς την παραλία αμέριμνοι. Βεβαίως, υπήρξαν και οι επισκέπτες που δεν γνώριζαν και δεν συμβουλεύτηκαν τις ενημερωτικές πινακίδες που έχουν τοποθετηθεί…

Έως 30χλμ. το όριο ταχύτητας

΄΄Ναι μεν εφαρμόστηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αλλά πολύς κόσμος δεν το έχει αντιληφθεί. Κι αυτό φαίνεται γιατί κινούνται αντίθετα στον μονόδρομο, πράγμα ιδιαιτέρως επικίνδυνο. Είναι και θέμα συνήθειας, ενώ ίσως χρειάζονται και περισσότερες πινακίδες που να υποδεικνύουν την απαγόρευση στην επιστροφή΄΄, επισήμανε στο protionline.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Αλυκής Νίκος Παπαδόπουλος. Ένα άλλο σημείο που έθιξε είναι ότι δεν έχουν τοποθετηθεί καθρέφτες για περισσότερη ορατότητα σε κάποια σημεία, διότι έχει μπει όριο ταχύτητας ως 30χλμ. ΄΄Όμως σχεδόν από κανέναν δεν εφαρμόζεται το όριο ταχύτητας, άρα επίσης υπάρχει κίνδυνος΄΄, είπε ο κ. Παπαδόπουλος, τονίζοντας πως πρέπει όλοι να είναι σε εγρήγορση και να γίνονται οι απαραίτητες συστάσεις. Να σημειωθεί ότι το Σαββατοκύριακο υπήρξε παρουσία και της Δημοτικής Αστυνομίας στο σημείο.

Προβληματισμός για τη στάθμευση στα πρώτα καταστήματα

Ο κ. Παπαδόπουλος μετέφερε ακόμη τον προβληματισμό των ιδιοκτητών των πρώτων καταστημάτων, διότι εξαιτίας της απαγόρευσης στάθμευσης αλλά και της κατάργησης του μικρού πάρκινγκ στο ύψος που τοποθετείτο η «γαλάζια σημαία», τα αυτοκίνητα περνούν και καταλήγουν κοντά στη λίμνη να παρκάρουν, με αποτέλεσμα να μην επιστρέφουν για να καθίσουν στα καταστήματά τους. ΄΄Είναι κι αυτό ένα θέμα που πρέπει να δει η δημοτική αρχή, διότι η στάθμευση είναι σημαντική. Κι αν πρόκειται για τριάντα αυτοκίνητα που πάρκαραν εκεί, πλέον οι επιβαίνοντες κατευθύνονται στα πιο κοντινά σημεία που θα παρκάρουν΄΄, ανέφερε ο πρόεδρος του Συλλόγου.

Περισσότερη και πιο ευκρινής σήμανση

Την ίδια στιγμή, οι καταστηματάρχες εμφανίζονται επιφυλακτικοί ακόμη, δεδομένου ότι και στην πράξη, ένεκα του δυνατού ανέμου, δεν έχουν δει ακόμη το πώς θα επηρεάσουν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την κίνηση. Ερωτηθείς από τo protionline.gr ο ιδιοκτήτης καταστήματος Γιάννης Αλεξίου, τόνισε πως ΄΄σε πρώτη φάση εφαρμογής των ρυθμίσεων δεν μπορούμε να δούμε με ακρίβεια τα αποτελέσματά τους καθώς η επισκεψιμότητα ήταν μειωμένη λόγω μαΐστρου. Ο κόσμος, παρόλα αυτά, δείχνει μπερδεμένος και κάποιοι δεν τηρούν τα προβλεπόμενα. Μάλλον χρειάζεται περισσότερη και πιο ευκρινή σήμανση΄΄.

«Ανοιχτοί» στον δήμο εάν χρειαστεί κάποια παρέμβαση

Ερωτώμενος από το protionline.gr ο εντεταλμένος σύμβουλος του δήμου για Τεχνικά Έργα Βασίλης Χριστόπουλος εκτίμησε πως χρειάζεται περισσότερη ενημέρωση του κόσμου για τις αλλαγές καθώς πολλοί δεν γνωρίζουν.

΄΄Οι επισκέπτες πρέπει να καταλάβουν ότι ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης μέχρι τον χέρσο ιδιωτικό χώρο και μετά γίνεται μονής, για όλο το εικοσιτετράωρο. Ευελπιστούμε σε επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος που θα κάνει την Αλυκή προσβάσιμη για όλους και ακόμη πιο ελκυστική. Και πάλι όμως, θα δούμε στην πράξη την κατάσταση και θα την εκτιμήσουμε, παρεμβαίνοντας στην περίπτωση που αποδειχθεί πως κάτι δεν εξυπηρετεί΄΄, σημείωσε.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr