background img
banner
banner

Δύσκολη η εφαρμογή των μέτρων covid

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ – ΤΙ ΛΕΝΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤO PROTIONLINE.GR

Από την περασμένη Παρασκευή και μέχρι… νεωτέρας – ανάλογα με το ιικό φορτίο και την έξαρση της μετάλλαξης Δ – ξεκίνησαν να λειτουργούν οι ανοιχτοί και υπαίθριοι χώροι διασκέδασης, τα νυχτερινά μαγαζιά και τα κλαμπ της Αιγιάλειας, τα οποία εφ’ εξής θα λειτουργούν αποκλειστικά με καθήμενους πελάτες. Όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του υπουργείου και τα νέα υγειονομικά μέτρα που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι Αιγιαλείς κατά την είσοδό τους υποχρεούνται να επιδεικνύουν είτε πιστοποιητικό εμβολιασμού είτε πιστοποιητικό νοσηρίας, σε υπάλληλο του καταστήματος. Το protionline.gr μίλησε με δύο επιχειρηματίες της περιοχής και αποτυπώνει τους προβληματισμούς τους για την εφαρμογή όσων επιτάσσει ο νέος νόμος, για εμβολισμένους και μη σε εστίαση και αναψυχή.

Πρόστιμα σε δύο club της περιοχής

Ωστόσο ο έλεγχος της αστυνομίας για την τήρηση των όρων ασφαλείας κατά της διασποράς του κορωνοϊού, την περασμένη Κυριακή έφερε πρόστιμα (2.000€ έκαστο) και 7ήμερη αναστολή λειτουργίας σε δύο club της περιοχής, ανατολικά του δήμου. Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων, αφού έκαναν ένσταση πρώτα για τις κυρώσεις από την τοπική ΕΛ.ΑΣ. η οποία απορρίφθηκε, προσέφυγαν στο Διοικητικό Δικαστήριο και χθες πέτυχαν προσωρινή αναστολή της απόφασης, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση.

Έτσι από σήμερα θα λειτουργήσουν κανονικά με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας κατά του κορωνοϊού, όσο για τις υποθέσεις τους, αυτές μπορεί και να εκδικαστούν όταν το καλοκαίρι θα μας έχει «χαιρετήσει»!

Αναφορικά με τις παραβάσεις που κατέγραψε η αστυνομία αυτές αφορούσαν τις ελλείψεις αντισηπτικών από τρία τραπέζια στο ένα κατάστημα και πέντε στο άλλο. Στο δεύτερο επίσης ένας σερβιτόρος δεν φορούσε μάσκα.

Φραγκονικολόπουλος: «Είσοδος μόνο για όσους έχουν νοσήσει ή έχουν εμβολιαστεί πλήρως»

«Το δικό μου κατάστημα υπάγεται στην κατηγορία των κέντρων διασκέδασης και βάση του νόμου, θα έπρεπε να επιλέγει ο τρόπος της λειτουργίας του και το πώς θα δουλέψουμε, για το υπόλοιπο του καλοκαιριού. Έτσι, το κατάστημα θα έχει τις πόρτες του ανοιχτές μόνο για ανθρώπους που ή έχουν νοσήσει ή έχουν εμβολιαστεί πλήρως. Τα νέα μέτρα ήταν τέτοια που μας… υποχρέωσαν να ακολουθήσουμε και να επιλέξουμε αυτό το τρόπο λειτουργίας. Δυστυχώς, δεν μπορεί να εισέλθει στο χώρο διασκέδασης, κάποιος ο οποίος δεν έχει νοσήσει από τον covid-19 ή δεν έχει την πιστοποίηση – επίσημο έγγραφο – του εμβολιασμού του» αναφέρει ο επιχειρηματίας και αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής Γιώργος Φραγκονικολόπουλος. Ο ιδιοκτήτης του “LOCA CLUB” ο οποίος απασχολεί πάνω από 15 άτομα προσωπικό (όλοι πλήρως εμβολιασμένοι) στην ερώτηση του protionline.gr για το ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται για την είσοδο στον χώρο, αναφέρει: «Υπάρχει άνθρωπος που ελέγχει με την γνωστή εφαρμογή του υπουργείου το barcode του επίσημου εγγράφου του εκάστοτε πελάτη και αφού γίνει το σκανάρισμα, έχει πλήρη ελευθερία να μπει και να διασκεδάσει».

«Θα ήταν διαφορετικά αν είχαμε ξεκινήσει την θερινή σεζόν με το ισχύον σύστημα»

Σε άλλη ερώτηση τou protionline.gr  για το αν είναι εύκολο ή δύσκολο να προσαρμοστεί ο πελάτης με τις νέες συνθήκες λειτουργίας, ο γνωστός επιχειρηματίας, τονίζει: «Το μεγάλο λάθος στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ο χρόνος που εφαρμόζεται το μέτρο αυτό σε όλη την χώρα. Θα ήταν πολύ διαφορετικό αν είχαμε ξεκινήσει από την αρχή την θερινή σεζόν με το ισχύον σύστημα, από ότι τώρα που καθιερώνεται στο 40% του “δρόμου” της καλοκαιρινής περιόδου. Είναι πολύ δύσκολο μέτρο, στην εφαρμογή του. Ο κόσμος δεν μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα και πολύ συχνά δημιουργείται σύγχυση και δυσνοήσεις. Νομίζω ότι η κυβέρνηση έπρεπε να αφήσει λίγο περισσότερο χρόνο “αβάντζο” στο να εφαρμοστεί το μέτρο αυτό, ή ακόμα πιο καλά να είχε ισχύσει από τις αρχές του Ιουνίου. Το μεγαλύτερο “κακό” για εμάς σαν επιχείρηση, είναι που ο νόμος μας υποχρεώνει εκτός από το “covid free αποτέλεσμα” που προσφέρει να έχει ο πελάτης μας, να μας δείξει και ένα πιστοποιητικό που να αποδεικνύει ότι είναι ο ίδιος, την ταυτότητα του δηλαδή. Αυτό, είναι πραγματικά… το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδικασίας, η πιο… άχαρη στιγμή που μπορεί να νιώσει κάποιος. Ειλικρινά, είναι απίστευτα δύσκολη σαν διαδικασία αυτή. Πιο… άκομψη στιγμή από αυτή, δεν υπάρχει» συμπληρώνει ο κ. Φραγκονικολόπουλος.

Ρουντζομάνης: “Δεν ήθελα να γίνω αστυνόμος, όμως έχω γίνει αναγκαστικά!”

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος της επιχείρησης του κοσμικού κέντρου “Ανέμελο” Βασίλης Ρουντζομάνης, ερωτώμενος από τo protionline.gr για το ποια είναι η εκτίμησή του για αυτό που ισχύει και συμβαίνει στον χώρο της εστίασης, τονίζει: “Τα μέτρα είναι πάρα πολύ σκληρά. Η καλοκαιρινή σεζόν έχει “μικρύνει” πάρα πολύ και ο κόσμος είναι… έξω φρενών με αυτή την κατάσταση που βιώνει καθημερινά. Σαν επαγγελματίας, αυτό βιώνω και αντιλαμβάνομαι, δυστυχώς. Αστυνομικός δεν ήθελα να είμαι, όμως έχω γίνει αναγκαστικά! Ξέρετε πόσο άβολο και δύσκολο είναι για τον εκάστοτε καταστηματάρχη, να “κυνηγάει” τον κόσμο που θα επιλέξει να καθήσει στο μαγαζί, αν έχει ταυτότητα ή αν έχει πιστοποίηση εμβολιασμού; Ξέρετε πόσο άκομψο είναι αυτό, απέναντι στον πελάτη που θα επιλέξει να έρθει στο μαγαζί σου; Γινόμαστε αστυφύλακες στον κόσμο και δυστυχώς, όλο αυτό, γυρίζει ήδη μπούμερανγκ σε εμάς. Η κατάσταση αυτή είναι απελπιστική και δεν ξέρω αν μπορεί πλέον να ανατραπεί η κατάσταση αυτή. Θεωρώ ότι το καλοκαίρι έχει ήδη… χαθεί, δυστυχώς”.

“Γίναμε ο… “εύκολος στόχος” και έχει διχαστεί πολύ ο κόσμος”

Ο φιλικός επιχειρηματίας, που το μαγαζί του φέτος συμπλήρωσε ήδη 21 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, σε άλλη ερώτηση τou protionline.gr για το πόσο έχει επηρεάσει την δουλειά του, οι ρυθμίσεις και οι επιβαλλόμενοι νόμοι, επισημαίνει χαρακτηριστικά: “Οι εσωτερικοί μας χώροι υπολειτουργούν. Έχουμε “χάσει” γάμους, γιορτές, βαφτίσεις, εκδηλώσεις… Δυστυχώς για τον πελάτη, λειτουργεί εντελώς αποτρεπτικά η ισχύουσα νομοθεσία και κατάσταση, με αποτέλεσμα να μην επιλέγει πλέον την επιχείρησή μας ως λύση για την εκδήλωσή του και στρέφεται σε άλλες λύσεις ή ακυρώνει εντελώς. Αυτό για εμάς, είναι μια οικονομική καταστροφή” ανάφερε ο επιχειρηματίας στo protionline.gr, ο οποίος κλείνοντας τις δηλώσεις του, τόνισε: “Εμείς σαν κατάστημα έχουμε πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και προστασίας και διατηρούμε και τις αποστάσεις ανάμεσα στα τραπέζια μας και οι χώροι απολυμαίνονται συνέχεια και τηρούνται σχολαστικά όλα τα πρωτόκολλα. Όμως αυτό δεν φτάνει. Δυστυχώς, η αναψυχή και η εστίαση έγινε ο “εύκολος στόχος” ώστε να διχαστεί ο κόσμος. Μπαίνουμε σε μια απίστευτα άβολη και άδικη διαδικασία, να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τον κόσμο, για ταυτότητες, πιστοποιητικά, κορωνοϊούς και εμβολιασμούς. Είναι δυνατόν; Η εστίαση έγινε ο πιο εύκολος στόχος για την κυβέρνηση και δεν μπορούμε να κάνουμε το παραμικρό, δυστυχώς” καταλήγει ο καταστηματάρχης της παραλιακής ζώνης της Άκολης.


Διαβάστε περισσότερα:
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr