ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ… ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Δ.Ε. ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Έναν πρωτότυπο διαγωνισμό φωτογραφίας διοργάνωσε και πραγματοποίησε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με την υποστήριξη του δήμου Αιγιάλειας και της αντιδημαρχία Τουρισμού. Ο διαγωνισμός φωτογραφίας με τίτλο «Ένας τοίχος για την πόλη» έγινε το “τουριστικό κίνητρο” των συμμετεχόντων με αποδέκτες, τον κόσμο πέρα από τα όρια της Αιγιάλειας. Ο φωτογραφικός διαγωνισμός, γίνεται η έκφραση του κάθε διαγωνιζόμενου να απαθανατίσει μια μοναδική στιγμή στον δήμο, έτσι ώστε μέσα από τον φακό να αναδειχθεί η επιβλητική ομορφιά της πόλης και να ταξιδέψει σε όλα τα σημεία της χώρας.
Ο σκοπός της δράσης, ήταν να ενεργοποιηθεί το ενδιαφέρον όσων ασχολούνται με τη φωτογραφία, είτε επαγγελματικά είτε σαν χόμπι και να γίνει αυτό το ενδιαφέρον τους, λόγος για να δημιουργήσουν και να “ξεδιπλώσουν” το ταλέντα τους, έχοντας ως θεματολογία τον ίδιο τους τον τόπο, τις ομορφιές της Αιγιάλειας, τα υπέροχα και ωραία σημεία της. Οι δελεαστικές και ξεχωριστές παραλίες του τόπου και τα γραφικά, πανέμορφα σοκάκια και δάση της ορεινής της περιφέρειας, έγιναν το αντικείμενο της δημιουργικής διάθεσης.
Ο σκοπός αυτός – εκ του αποτελέσματος… – “δούλεψε” ευεργετικά και θετικά, δίδοντας στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να μετέχουν σε μία… πρόκληση που… ούτως ή άλλως αγαπούν, την φωτογραφία. Ταυτόχρονα πρόκειται να αναδειχθεί η πραγματική ομορφιά του, απ’ άκρη σ’ άκρη!
Ο τοίχος είχε την δική του φωτογραφική ιστορία
Ο διαγωνισμός είναι ουσιαστικά ένα πρότζεκτ το οποίο σαν βάση είχε τη δημιουργία. Απλοί λάτρεις της φύσης και της φωτογραφίας, συμμετείχαν με φωτογραφίες από διάφορα μέρη του δήμου και ποικίλες θεματικές ενότητες.
Οι καλλιτεχνικές φωτογραφίες που επιλέχθηκαν και πέρασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού, ήταν οι καλύτερες 30 ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες οι οποίες στάλθηκαν ως συμμετοχή. Από αυτές, οι δέκα φωτογραφίες που θα μαζέψουν τα περισσότερα likes προτίμησης θα κερδίσουν από ένα όμορφο δώρο, συμβολικού χαρακτήρα.
Μιλώντας στo protionline.gr ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Στράτος Βαρδάκης, τόνισε για τον πρωτότυπο και ιδιαίτερο διαγωνισμό φωτογραφίας: «Η Επιτροπή του Διαγωνισμού έλαβε πάνω από 300 φωτογραφίες, πράγμα που σημαίνει ότι η απήχηση ήταν πραγματικά μεγάλη και είμαστε υπερήφανοι για αυτό. Οι 30 φωτογραφίες που έχουν επιλεγεί ως “φιναλίστ” αποτυπώνουν πλήρως τις ομορφιές και τις ιδιομορφίες του τόπου, έχοντας πάντα ως κριτήριο την καλλιτεχνική προσέγγιση…” ήταν τα πρώτα λόγια του, για τις συμμετοχές και την ανταπόκριση που είχε το τόλμημα, από το ευρύ κοινό. Σε άλλη ερώτηση του protionline.gr για το πόσο σημαντικό είναι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός για τον τουρισμό της περιοχής, ο αντιδήμαρχος επισήμανε: “Το τόλμημα είναι πολύ σημαντικό γιατί μαζί με την προσπάθεια της προώθησης του τοπικού τουρισμού που γίνεται και από την Π.Δ.Ε. και από την δική μου μεριά, δίδεται η δυνατότητα να δουν άλλοι άνθρωποι, τις ομορφιές μας μέσω όσων έχουν ασχοληθεί με την φωτογραφία και έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό. Τους ευχαριστούμε πολύ όλους!».
Η ψηφιακή προώθηση της Αιγιάλειας μέσω του Discover Aigialeia
Ο διαγωνισμός, που αποτελεί ουσιαστικά μια “διαφήμιση” της περιοχής σε άλλες περιοχές και σε επέκταση σε όλη την χώρα, ενεργοποίησε ήδη το ενδιαφέρον του μελλοντικού επισκέπτη να μάθει για την Αιγιάλεια, να δει τις ωραίες πλευρές της, να ανακαλύψει τις “κρυφές” πτυχές της και βέβαια να εδραιώσει στο υποσυνείδητο του επισκέπτη – τουρίστα, την περιοχή, ως πρώτη επιλογή μελλοντικών διακοπών και όχι… τριτοκλασάτη επιλογή ή περιορισμένου ενδιαφέροντος. «Η ψηφιακή προώθηση της Αιγιάλειας συμβάλλει πάρα πολύ στην ανάπτυξη της περιοχής και τον γενικό τουρισμό. Όποιος δεν ξέρει την Αιγιάλεια, όποιος δεν γνωρίζει τον τόπο αυτόν, μέσω του διαδικτύου μπορεί να δει χιλιάδες πράγματα. Αυτό είναι μια “υποθήκη” της αντιδημαρχίας, μέσω του Facebook και της σελίδας Discover Aigialeia, να κινητοποιήσει νέους επισκέπτες, καινούριους φίλους που θέλουν να ταξιδέψουν και να δουν από κοντά ένα από τα ομορφότερα κομμάτια γης που υπάρχει στην χώρα» ανέφερε ο κ. Βαρδάκης.
Στρ. Βαρδάκης: «Η Αιγιάλεια ας είναι ο επόμενος “νέος” τουριστικός προορισμός που ο κόσμος, δεν γνωρίζει»
Οι υποδομές που υπάρχουν και στην πόλη του Αιγίου και σε διάφορες περιοχές του δήμου, δεν βοηθούν ιδιαίτερα τα πράγματα σε τουριστικό επίπεδο. Σε σχέση με άλλες πόλεις και περιοχές που έχουν μεγαλύτερη ανάπτυξη και περισσότερη προβολή και προώθηση, η Αιγιάλεια μειονεκτεί. «Εγώ προσωπικά μαζί με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προσπαθούμε να “προωθούμε” συνεχώς το προϊόν που ονομάζεται “Αιγιάλεια” με όποια μέσα διαθέτουμε και όποιον τρόπο μπορούμε.
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός φωτογραφίας, είναι ένα ακόμα “πρότζεκτ προώθησης” του τόπου που ζούμε και μία οργανωμένη προσπάθεια προβολής του σε κοινό που δεν γνωρίζει την ύπαρξή του” συμπλήρωσε ο αντιδήμαρχος, σε σχέση με την σημασία του διαγωνισμού για την τουριστική προβολή του και διάδοσή του, ενώ κατέληξε λέγοντας: “Το απώτερο ζήτημα για εμάς, είναι να “κεντρίσουμε” το ενδιαφέρον διαφόρων επενδυτών.
Ο στόχος μου είναι να ενεργοποιηθεί η διάθεση των μεγάλων εταιρειών να επενδύσουν στην περιοχή. Θεωρώ ότι σε βάθος πενταετίας, η Αιγιάλεια θα γίνει ο επόμενος “νέος” τουριστικός προορισμός που πολύς κόσμος, σήμερα, δεν γνωρίζει».
Τέλος να επισημανθεί ότι, για όσους ασχολούνται με το διαδίκτυο και τον διαδικτυακό τόπο, πολλές λεπτομέρειες μπορούν να μάθουν στην διεύθυνση https://www.discoveraigialeia.gr/contest και στο Meta στην επίσημη ιστοσελίδα του discover Aigialeia, ενώ η ψηφοφορία έχει ξεκινήσει και επίσημα, καθώς οι διαγωνιζόμενες φωτογραφίες θα βρίσκονται εκθετικά από την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου στον τοίχο της οδού Ανδρέου Λόντου στο κέντρο του Αιγίου, σε ειδικό πλαίσιο απέναντι από το κατάστημα “Μποτίλια” με QR CODE προτίμησης, όλο το εικοσιτετράωρο και κάθε ημέρα, μέχρι την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου.