background img
banner
banner

Δημιουργία 3ου ΚΕΔΑΣΥ ζητά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ.

Πολλά και σημαντικά θέματα απασχόλησαν τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας, που πραγματοποιήθηκε στις 10 Νοεμβρίου. Ιδιαιτέρως σημαντική θεωρείται η απόφαση του Συλλόγου να προτείνει τη δημιουργία του 3ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας.

Τα Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και υπάγονται στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Οι υπηρεσίες τους παρέχονται σε άτομα από 4 έως 22 ετών τα οποία φοιτούν ή όχι σε κάποια σχολική μονάδα (πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) και έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Απαραίτητη συνθήκη για την έγκαιρη αξιολόγηση των μαθητών

Ειδικότερα, η απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου, ως προς τη δημιουργία ΚΕΔΑΣΥ, είναι η εξής: ΄΄Προτείνουμε τη δημιουργία 3ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας, το οποίο θα καλύπτει τις ανάγκες της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων, με στόχο την αμεσότερη επικοινωνία των εκπαιδευτικών με το Κέντρο Διάγνωσης και Συμβουλευτικής, τον έγκαιρο προγραμματισμό των γνωματεύσεων και το τέλος της ταλαιπωρίας των οικογενειών με τη μετακίνηση στην Πάτρα, σε περίοδο οικονομικής δυσκολίας.

Για τους λόγους αυτούς καλούμε τους αρμόδιους φορείς στους οποίους θα κοινοποιηθεί η πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου, να διερευνήσουν το πλήθος των μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αιγιάλεια, οι οποίοι έχουν γνωμάτευση, είτε βρίσκονται σε διαδικασία γνωμάτευσης και να προωθήσουν τη διαδικασία δημιουργίας ΚΕΔΑΣΥ. Θεωρείται σαφές ότι η πλήρης στελέχωση ενός νέου κέντρου είναι η απαραίτητη συνθήκη για την έγκαιρη αξιολόγηση των μαθητών μας. Εκτιμούμε ότι η στήριξη του ΚΕΔΑΣΥ προς τους εκπαιδευτικούς Ενταξιακής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής θα προωθήσει τη δημιουργία Τμημάτων Ένταξης στα σχολεία της Αιγιάλειας΄΄.

Καταγγελία για διευθύντρια

Το Δ.Σ. εξέτασε ακόμη καταγγελία εις βάρος διευθύντριας Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, από μέλος του Συλλόγου, για πιεστική συμπεριφορά απέναντι σε εκπαιδευτικούς και υπέρβαση των ορίων αρμοδιότητάς της, όσον αφορά στο θέμα της αξιολόγησης. Μάλιστα, το Δ.Σ αποφάσισε την αποστολή της αναφοράς στον Νομικό Σύμβουλο του Συλλόγου και στη Νομική Σύμβουλο, της ΔΟΕ ώστε να γνωμοδοτήσουν σχετικά. Σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή εκπαιδευτικών σε επιμορφώσεις, αποφασίστηκε να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί ότι δεν έχουν καμία απολύτως υποχρέωση συμμετοχής σε επιμορφώσεις εκτός εργασιακού ωραρίου.

Περισσότεροι του ενός από το ίδιο σχολείο, καλούνται για ένορκοι

Συζήτηση έγινε και για την κλήτευση εκπαιδευτικών στα δικαστήρια Αιγίου ως ένορκοι, δεδομένου ότι δημιουργείται πρόβλημα όταν καλούνται περισσότεροι του ενός στα Δικαστήρια Αιγίου, οι οποίοι υπηρετούν στην ίδια σχολική μονάδα.

Όπως τονίστηκε, αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δυσλειτουργία του σχολείου. Προς τούτο το Δ.Σ σκοπεύει να ζητήσει συνάντηση με τον πρόεδρο των Πρωτοδικών, παρουσία του Νομικού Συμβούλου του Συλλόγου, ώστε να επιλυθεί το θέμα.

Εξίσωση ωραρίου και διορισμοί

Σε ό,τι αφορά το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών, το Δ.Σ. εκτίμησε ότι πρέπει να επιμείνει και να διεκδικήσει εξίσωση ωραρίου εργασίας εκπαιδευτικών στα Νηπιαγωγεία και Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία με αυτό των Πολυθέσιων Σχολείων.
Τέλος, τόνισαν πως ο Σύλλογος διεκδικεί διορισμούς εκπαιδευτικών και σύσταση οργανικών θέσεων ειδικοτήτων, με στόχο την στήριξη και την καλύτερη λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου.


Διαβάστε περισσότερα:
· · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close