background img
banner
banner

Black Friday με «δόντια» στο Αίγιο

«ΠΑΓΩΜΕΝΟ» ΤΟ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Ένα άκρως εορταστικό τετραήμερο ακολούθησε η τοπική αγορά. Τα καταστήματα του κέντρου “γέλασαν” τελικά μόνο τη μία ημέρα. Οι προσφορές συνεχίστηκαν τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, με αφορμή τις εκπτώσεις της Black Friday αλλά και της Cyber Monday που διανύσαμε. Τα καταστήματα την Κυριακή 27 Νοεμβρίου “θεωρητικά” παρέμειναν ανοιχτά, ακολουθώντας το εορταστικό ωράριο, ενώ από τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου οι καταναλωτές έπρεπε να έχουν… ανοιχτές τις κεραίες τους για τις όποιες διαδικτυακές προσφορές παρέχουν τα τοπικά μαγαζιά, κερδίζοντας χρήματα ως και 70%, προβαίνοντας σε αγορές μέσω διαδικτύου.

Τα τοπικά καταστήματα ακολούθησαν την πολιτική των μεγάλων αλυσίδων και των “γενναίων” προσφορών, ενώ ο “πυρετός” της αγοράς και το “ζενίθ” της καταναλωτικής δράσης των Αιγιαλέων, προέκυψε μόνο την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, όπου ήταν ουσιαστικά και η μεγαλύτερη κίνηση που συνάντησαν τα καταστήματα. Από το βράδυ της Πέμπτης 24 του μήνα, ο κόσμος έδειξε την πρόθεση στο να ψωνίσει και να “χαλάσει” όσα άντεχε η τσέπη του, ενώ θετικό κρίθηκε το γεγονός ότι οι ημέρες των προσφορών, συνέπεσαν με πληρωμές συντάξεων και επιδόματα, με αποτέλεσμα τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, ένδυσης, σούπερ μάρκετ, τα μαγαζιά καλλυντικών, τα καταστήματα με είδη σπιτιού αλλά και τα κομμωτήρια, να έχουν την τιμητική τους.

Η πιο καλή… Παρασκευή

Στο κέντρο της πόλης του Αιγίου, μεγάλη κίνηση σημείωσαν, η οδός Κλεομένους Οικονόμου, η Ανδρέου Λόντου, η Μητροπόλεως (στο μισό της) και η οδός Παναγιωτοπούλων, με το τετράωρο της Παρασκευής από 5.30 το απόγευμα ως 9.30 το βράδυ, να παίρνει την “μερίδα του λέοντος” όσον αφορά την πρόθεση αγοράς. Το Σάββατο το πρωί, στο ιστορικό κέντρο του Αιγίου, οι δρόμοι είχαν μεν κόσμο αλλά πιο πολύ ως… περατζάδα και λιγότερο με την πρόθεση του καταναλωτισμού, να υπερισχύει. Ο κόσμος έδειξε παγωμένος και προβληματισμένος με την ακρίβεια και τις συνθήκες που επικρατούν το τελευταίο διάστημα στο οικονομικό του προϋπολογισμό, ενώ την Κυριακή τα πράγματα ήταν εντελώς απογοητευτικά, αφού οι κεντρικοί δρόμοι θύμιζαν πάρα πολύ μία τυχαία… Τετάρτη βράδυ.

15 επιχειρήσεις ακολούθησαν το “ανοιχτά και την Κυριακή”

«Τα πράγματα ήταν αρκετά συγκρατημένα σε σχέση με αυτό που περίμεναν και οι καταναλωτές αλλά και οι καταστηματάρχες. Ο “πυρήνας” της αγοράς έδειξε μία καλή διάθεση καταναλωτισμού την Παρασκευή, το επόμενο διήμερο όμως δεν υπήρξε η ίδια εικόνα. Κάπως κινήθηκαν τα πράγματα, αλλά συγκρατημένα. Σε σχέση με την περσινή σεζόν, την ανάλογη ημέρα και εβδομάδα, είμαστε περίπου 30% κάτω στις αγορές και στη ζήτηση καταναλωτικών αγαθών» ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιχειρηματικού Συλλόγου Αιγιάλειας Δημήτρης Ντερντές, μιλώντας στο protionline.gr για την κίνηση των μαγαζιών. Να σημειωθεί ότι, την Παρασκευή η κεντρική αγορά της πόλης “έπιασε το ζενίθ” της, ενώ το Σαββάτο ήταν μέτρια τα πράγματα, αλλά μόνο για μερικές ώρες. Την Κυριακή, περίπου 15 καταστήματα άνοιξαν και ακολούθησαν το πανελλήνιο ωράριο καταστημάτων, ενώ ο κόσμος δεν ακολούθησε την τάση της αγοράς, η οποία ήταν πολύ πεσμένη, καθώς οι κεντρικές αρτηρίες δεν είχανε καθόλου κόσμο και τα μαγαζιά ήταν εντελώς άδεια.

Πώς κινήθηκε η αγορά στο κέντρο της πόλης

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, που ήταν και η επίσημη ημέρα των εκπτώσεων της Black Friday, η αγορά της πόλης κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα, για την εποχή και τις κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν. Οι κεντρικές οδικές αρτηρίες είχαν πολύ κόσμο και σε κάθε δρόμο, επικράτησε μία συγκρατημένη αισιοδοξία. Τα πρόσωπα των ιδιοκτητών των καταστημάτων έδειχναν περισσότερο… χαμογελαστά και στα πρόσωπα των εργαζομένων των μαγαζιών υπήρξε μία χαρακτηριστική “ανακούφιση” ότι θα διατηρήσουν την κινητικότητα. Πολλοί εργαζόμενοι σε διάφορες επιχειρήσεις, είχαν απογοητευτεί με όλη την κατάσταση που επικρατεί και την ακρίβεια που υπάρχει και βιώνουν μία ανασφάλεια αν θα παραμείνουν στη δουλειά τους, αν θα υπάρχει γενικότερα κόσμος που να ανταποκρίνεται και να ψωνίζει.

Ο καλός καιρός επικράτησε για όλη την ημέρα της Παρασκευής, ο πολύς κόσμος στην αγορά ακόμα κι αν αυτό ήταν μία απλή περατζάδα, τόνωσε γενικότερα τα μαγαζιά. Κάποια από αυτά μάλιστα, έκαναν πολύ καλό τζίρο σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ημέρα, το τελευταίο δεκαπενθήμερο.

“Ο κόσμος ήταν προβληματισμένος αλλά ψώνιζε”

Μιλώντας στο protionline.gr η Μαρίνα Μαντζώρου, η οποία είναι η υπεύθυνη του καταστήματος γυναικείων ρούχων ¨Vergi¨ στο κέντρο του Αιγίου, τόνισε για την κίνηση του τριημέρου: “Για κάποια καταστήματα, ειδικά της ένδυσης, τα πράγματα πήγανε σχετικά καλά. Εγώ προσωπικά, είχα αρκετό κόσμο και αρκετή δουλειά. Όλοι ρωτούσαν και για τις εκπτώσεις και έδειχναν ευχαριστημένοι από τις τελικές προσφορές” ανέφερε η επιχειρηματίας της οδού Μητροπόλεως, που παρέμεινε ανοιχτή την Κυριακή. “Οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και φτάνουν μέχρι και 70% προσφορά, ενώ όλα τα φετινά κομμάτια είχαν 30%. Υπήρξε κόσμος που έλεγε ότι υπάρχει ακρίβεια και ότι υπάρχουν άλλες προτεραιότητες, αλλά παρ’ όλα αυτά, μόλις έβλεπε την ποιότητα και τις τελικές εκπτωτικές τιμές, ψώνιζε” επισήμανε η υπεύθυνη του καταστήματος.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close