background img
banner
banner

Στο βάθρο ο Θεόδωρος Αθανασόπουλος της ΑΛΜΑ Αιγίου στην “1η Ανάβαση Ιωαννίνων”

ΠΑΡΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΗΣ ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Με δυναμικό τρόπο έκανε επανεκκίνηση ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στα Ιωάννινα και δύο χρόνια μετά το 27ο Ηπειρωτικό Ράλλυ τον Ιούλιο του 2021, το Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ιωαννίνων ΕΛ.ΕΤ.Α διοργάνωσε την 1η Ανάβαση Ιωαννίνων το διήμερο 8 και 9 Ιουλίου.

Η διαδρομή που έχει επιλεγεί και εγκρίθηκε από την Επιτροπή Αγώνων της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, είναι αυτή των Λιγκιάδων, τόσο για αγωνιστικούς λόγους όσο και για λόγους που συνδέονται με την εγγύτητα στην πόλη των Ιωαννίνων και την προβολή της περιοχής, με δεδομένο πως οι Λιγκιάδες αποτελούν το «μπαλκόνι» των Ιωαννίνων. Η ΑΛΜΑ Αιγίου έδωσε το “παρών” όπως σε όλους σχεδόν τους αγώνες που γίνονται, αυτή τη φορά με δύο αθλητές.

Ο ένας παλιός και “ώριμος” και ο δεύτερος νέος και ενθουσιώδης! Ο παλιός ήταν ο πρόεδρος της Λέσχης Χάρης Μπουροθανασόπουλος που έτρεξε με ένα Peugeot 106 Ν2 αυτή την φορά και αν και αντιμετώπισε κάποια μηχανικά προβλήματα κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα.

Καλή αρχή για τον νέο, Θεόδωρο Αθανασόπουλο, που με το καλημέρα πήρε “γεύση” από το βάθρο των νικητών, τερματίζοντας πρώτος στην κλάση Ε11, δεύτερος στην Ομάδα Ε και δεύτερος στην Ομάδα Ε έως 2000cc, οδηγώντας ένα Renault Clio. Για το Σωματείο του Αιγίου κάθε νέος αθλητής που μπαίνει στους αγώνες είναι ιδιαίτερη χαρά γιατί το άθλημα ενισχύεται και είναι ιδιαίτερη η τιμή όταν τρέχει με την “φανέλα” της ΑΛΜΑ.

23 πληρώματα, πιο γρήγορος ο Κανδηλιώτης

Στον αγώνα που διοργάνωσε η ΕΛ.ΕΤ.Α, στη “μάχη” με τα χρονόμετρα έπεσαν 23 πληρώματα, τα περισσότερα από την περιοχή των Ιωαννίνων, ενώ υπήρχαν και συμμετοχές από Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αίγιο και Κέρκυρα, δείχνοντας ότι η διοργάνωση έχει όλες τις προϋποθέσεις να μεγαλώσει τα επόμενα χρόνια και να ενταχθεί στο καλεντάρι της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.

Ο πιο γρήγορος στον αγώνα ήταν ο Βασίλης Κανδηλιώτης με Evo VI, που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην Ομάδα Α, (4:31,62).

Πίσω του ο Χρήστος Λάππας με Peugeot 106 kitcar, (04:34.09)- πιο γρήγορος οδηγός στην Ομάδα Ε.

Την πρώτη τριάδα της άτυπης γενικής συμπλήρωσε ο Αντώνης Αντωνίου με το Evo ΙΧ, που πρώτευσε και στην Ομάδα Ν.

Εκεί, τον δεύτερο καλύτερο χρόνο ο Κωνσταντίνος Τασούλας με Peugeot 106 και τον τρίτο ο Φίλιππος Τζαφλίδης με Citroen Saxo.

Στην Ομάδα Α δεύτερος ήταν ο Γιώργος Οικονόμου με Citroen Saxo και ο Γιώργος Μπάης.

Στην Ομάδα Ε στη δεύτερη θέση, όπως προαναφέρουμε, τερμάτισε ο Θεόδωρος Αθανασόπουλος από την ΑΛΜΑ Αιγίου με Renault Clio και στην τρίτη ο Βασίλης Λάτσης από τη Λέσχη 4Χ4 Πάτρας με Citroen Saxo.

Ο αγώνας είχε και σπασμένα μοτέρ: Ο Βαγγέλης Τσιούρης πήγε γρήγορα το Renault Clio της κλάσης Ε11, αλλά έχασε τη μηχανή λίγο πριν τον τερματισμό.
Επίσης, με μηχανικό πρόβλημα εγκατέλειψε και ο Αλέξανδρος Γκουρογιάννης με Honda Civic TypeR.

Οι Σπύρος Μανής και Φώτης Μάρης συμμετείχαν στην κατηγορία Formulla Saloon με ένα BMW E36 Drift και ένα Nissan 200 Drift αντίστοιχα.


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr