background img
banner
banner

Σταθερά στην… αφετηρία

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΟΣΕ ΚΑΛΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΩΤΟΥ

Πρωτοβουλία στην κατεύθυνση της άρσης του αδιεξόδου σε σχέση με συσσωρευμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει πλέον τα τρενάκι του Οδοντωτού, αναλαμβάνει το Υπουργείο Υποδομών το οποίο, σε συνεργασία με τη νέα διοίκηση του ΟΣΕ, καλεί αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα τους δημάρχους Καλαβρύτων και Αιγιαλείας.

Η αρχή της προσπάθειας για μια νέα προσέγγιση του θέματος έγινε από τον Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης Φωκίωνα Ζαΐμη ο οποίος… κτύπησε την πόρτα του ΟΣΕ, εν μέσω των «διακοπών» του Covid ενώ, περιοδικά, προσπάθειες έκανε και η Δημοτική αρχή των Καλαβρύτων.

Η εμπλοκή της Hellenic Train αλλά και η αδιαφορία του ΟΣΕ, πριν τα Τέμπη, δεν άφησε πολλά περιθώρια, παρά τις ταυτόχρονες πιέσεις από το Σύλλογο Φίλων του Οδοντωτού αλλά και το Σύλλογο Ορειβασίας και Αναρρίχησης Καλαβρύτων και Επαρχίας. Την Τρίτη 31 Οκτωβρίου, στο Υπουργείο Υποδομών πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας της Υφυπουργού Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου με το Δήμαρχο Καλαβρύτων Θανάση Παπαδόπουλο και τον Διευθύνοντα του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη.

Για πρώτη φορά στο τραπέζι έπεσε και επίσημα η πρόταση δημιουργίας νέου φορέα που θα αναλάβει την λειτουργία της ιστορικής γραμμής.

Η κακοκαιρία της Πέμπτης επέσπευσε το επόμενο ραντεβού το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στα μέσα της εβδομάδας παρουσία και του δήμου Αιγιαλείας και υπηρεσιακών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης φαίνεται διατεθειμένος να «ανάψει πράσινο» στη συζήτηση για το φορέα διαχείρισης του Οδοντωτού.
Σύμφωνα με το δήμαρχο Καλαβρύτων Θανάση Παπαδόπουλο, τόσο το Υπουργείο Υποδομών όσο και ο ΟΣΕ αναγνωρίζουν ότι το πρόβλημα υφίσταται από την περίοδο που το τρενάκι πέρασε στην Hellenic Train, μετά τη γνωστή συμφωνία των Ιταλών με το Ελληνικό Δημόσιο.

«Έχουμε επισημάνει ότι το τρενάκι δεν έπρεπε να περιλαμβάνεται στην συμφωνία με την Hellenic Train και είναι απορίας άξιο πως εισπράττουν εκατομμύρια αυτά τα χρόνια από την τουριστική αυτή υποδομή» υποστηρίζει ο δήμαρχος Καλαβρύτων, επισημαίνοντας ότι ο νέος φορέας καλείται να διαχειριστεί το τρενάκι, θέτοντας ως στόχους
αναπροσαρμογή του μικρού χρονικού εύρους προγράμματος με τα δρομολόγια που εκτελεί η Hellenic Train, αγνοώντας εκκλήσεις για καλύτερη κάλυψη των αυξημένων αναγκών μετακίνησης τουριστών και

συντήρηση των εγκαταλελειμμένων Σταθμών και της γραμμής για την οποία αρμόδιος είναι ο ΟΣΕ.

Και ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Ζαΐμης, ζήτησε πρόσφατα από τον ΟΣΕ επίσημη συνεργασία σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσει το θέμα με τις συναρμοδιότητες κρατικών φορέων και συγκοινωνιακών οργανισμών στο Φαράγγι καθώς η ΠΔΕ σχεδιάζει έργο στήριξης των πρανών και ενίσχυσης της κοίτης του Βουραϊκού.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr