background img
banner
banner

Κι άλλη «βουτιά» οχήματος στη θάλασσα

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΥΚΗ

Σε θαύμα αποδίδεται το γεγονός ότι μέχρι στιγμής, παρά τα πολλά ατυχήματα στην οδό Ποσειδώνος, με πτώσεις οχημάτων μέσα στη θαλάσσια περιοχή της Αλυκής, δεν έχουμε θρηνήσει θύματα… Άλλο ένα περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης 28 Δεκεμβρίου, όταν καταγράφηκε «βουτιά» Ι.Χ., μετά τη μεγάλη στροφή, σε βάθος νερού 20 έως 30 εκατοστά.
Στο σημείο έσπευσαν άνθρωποι του Γ΄ Λιμενικού Τμήματος Αιγίου που διαπίστωσαν ότι το όχημα είχε πέσει στη θάλασσα, ενώ ο οδηγός 19 ετών, που επέβαινε μόνος του στο αυτοκίνητο, ευτυχώς εξήλθε χωρίς να έχει υποστεί τραύματα. Το Ι.Χ. ωστόσο υπέστη πάρα πολύ σοβαρές ζημιές. Οι λόγοι που προκάλεσαν το ατύχημα είναι άγνωστοι και η προανάκριση διενεργείται από το Γ΄ Λιμενικό Τμήμα Αιγίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας.

Η προσοχή των οδηγών

Δεν είναι ωστόσο η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο, με τους κατοίκους της Αλυκής αλλά και τους υπεύθυνους του Λιμεναρχείου να επισημαίνουν πως τα περιστατικά είναι πάρα πολλά, με αποκορύφωμα τους τελευταίους μήνες. ΄΄Θα έλεγε κανείς ότι από τη στιγμή που τοποθετήθηκε «μπαριέρα» στη μεγάλη στροφή, θα τελείωνε κι αυτό το θέμα με τις πτώσεις των οχημάτων στη θάλασσα. Όμως, όπως φαίνεται, πολύ συχνά άτομα που κινούνται στην παραλιακό οδό νυχτερινές ώρες, χάνουν τον έλεγχο των οχημάτων τους για διάφορους λόγους΄΄, επισήμανε στο protionline.gr  ο πρόεδρος του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Αλυκής «Άγ. Νικόλαος» Νίκος Παπαδόπουλος.

Παράλληλα, σημείωσε: ΄΄Το συγκεκριμένο περιστατικό έλαβε χώρα περίπου τριάντα μέτρα μετά τη στροφή και ο νεαρός οδηγός είχε… άγιο. Σαν σύλλογος Αλυκής και σαν άνθρωποι που κατοικούμε και κινούμαστε καθημερινά στην Αλυκή, δεν πιστεύουμε ότι είναι θέμα λήψης επιπλέον μέτρων και κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, δεδομένου ότι κατά μήκος του δρόμου υπάρχουν και τα κολονάκια που ξεχωρίζουν το σημείο που κινούνται οι πεζοί και λειτουργούν προστατευτικά. Πιστεύουμε ότι είναι θέμα καθαρά των οδηγών και το πόσο συγκροτημένοι είναι όταν οδηγούν. Είναι βέβαιο πως εάν κάποιος τηρεί το όριο ταχύτητας, δηλαδή τα 30χλμ. την ώρα, δεν διατρέχει τον παραμικρό κίνδυνο. Δεν πιστεύουμε ότι πρέπει να μπουν επιπλέον μπάρες. Οι οδηγοί οφείλουν να προσέχουν και για τη δική τους ασφάλεια αλλά και των πεζών που ενδεχομένως κινούνται εντός του διαδρόμου που οριοθετούν τα κολονάκια΄΄.

Πάντως, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε πως τα ατυχήματα έχουν μειωθεί μετά την τοποθέτηση της μπαριέρας στην επικίνδυνη στροφή και ότι εκείνο που χρειάζεται είναι η τεταμένη προσοχή, διότι αν κάποιος υπερβαίνει τα όρια ταχύτητας υπάρχει κίνδυνος να βγει εκτός δρόμου, να χτυπήσει με άλλο όχημα ή να παρασύρει πεζό και βέβαια να πέσει στη θάλασσα.

Θα εξετάσουν το ενδεχόμενο τοποθέτησης νέας μπάρας

Για το θέμα ρωτήθηκε από τo protionline.gr  και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Βασίλης Χριστόπουλος, ο οποίος σημείωσε: ΄΄Είναι γεγονός ότι στην οδό Ποσειδώνος και κυρίως στο σημείο αυτό έχουν συμβεί ατυχήματα και αυτοκίνητα έχουν καταλήξει στη θάλασσα. Γι’ αυτό και είχε τοποθετηθεί η προστατευτική μπάρα. Θα εξετάσουμε τα νέα δεδομένα και το ενδεχόμενο να τοποθέτηση νέα μπάρα για την ασφάλεια των δημοτών΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr