background img
banner
banner

ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ: Με 10 συμμετοχές και δύο πρωτιές στην Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος»

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΝΙΚΟΣ ΛΥΡΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΣ – ΔΕΥΤΕΡΟΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξήχθη με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου. Μεγάλη ήταν η ομάδα της ΑΛΜΑ Αιγίου που συμμετείχε με δέκα αθλητές. Τους Αποστόλη Αποστόλου, Χρήστο Αυγερόπουλο, Γιάννη Θεοδωρακόπουλο, Κίμωνα Θέο, Αλέξιο και Γουίλιαμ Καμπέρο, Νίκο Λύρο, Χαράλαμπο Μπουροθανασόπουλο, Παντελή Τζικόπουλο και Σταύρο Χατούπη οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους

Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Χρήστο Αυγερόπουλο της ΑΛΜΑ Αιγίου με CitroenSaxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ήταν ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205. Ο Αυγερόπουλος ήταν τρίτος και στη γενική κατάταξη.
Από την ΑΛΜΑ πρώτος ήταν και ο Νίκος Λύρος στην Α5 με το Γιάννη θεοδωρακόπουλο δεύτερο στην ίδια κατηγορία. Ο Παντελής Τζικοπουλος ήταν 4ος στην Α7, ο πρόεδρος Χάρης μπουροθανασοπουλος Ε11 ήταν επίσης 4ος, όπως και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης.

Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.

Οι υπόλοιποι νικητές σε όλες τις κατηγορίες

Στην «μεγάλη» κατηγορία της FormulaSaloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Παναγιώτης Παρθένης με MitsubishiEVO, στην Ομάδα νικητής ήταν  ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot και στην Ομάδα Ε η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το RenaultClio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη.

Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, ενώ στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2.

Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106,να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανομε CitroenSaxo στο δεύτερο σκαλί.
Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνονα κάνουνε το 1-2-3 ενώ στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με HondaCivicTypeR..

Για την Κλάση FSA2Lο «Κανέλλος» me Peugeot 106 του πήρε την νίκη, στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με RenaultClio και στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανομε CitroenSaxo

Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνονα κάνουνε το 1-2-3.

Στην πολυπληθή Κλάση Ν2οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι.


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr