background img
banner
banner

Οι επισκέπτες στην Αιγιάλεια “έσωσαν την παρτίδα” στη λαϊκή του Σαββάτου

“ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ…” ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ – “ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ” ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Σε μέτρια επίπεδα και με συνεχόμενη ροή ήταν η κίνηση του κόσμου στη Λαϊκή Αγορά, το περασμένο Σάββατο 25 Φεβρουαρίου στην τελευταία “λαϊκή” του τρέχοντος μήνα. Από τις 7 το πρωί και μέχρι αργά το μεσημέρι, υπήρχε μία σταθερή, καλή επίσκεψη κόσμου σε σχέση με άλλα Σάββατα. Παρ’ όλα αυτά, η κίνηση κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα και από πλευράς τζίρων αλλά και από πλευράς όγκου αγορών του καταναλωτικού κοινού.

Το protionline.gr βρέθηκε στην αγορά από νωρίς το πρωί και κατέγραψε την πρόθεση του κόσμου για ψώνια. Ποια ήταν τα προϊόντα που παρουσίασαν μεγαλύτερη ζήτηση; Ποιες ήταν οι αντιδράσεις των καταναλωτών και τι είπαν οι υπαίθριοι επαγγελματίες για την εικόνα που εμφάνισε η αγορά; Η πρώτη εκτίμηση όσων βρέθηκαν το Σάββατο το πρωί στην οδό Ν. Σολιώτη και στη θέα των τιμών που αντίκριζαν στους πάγκους, ήταν πως τα οπωρολαχανικά προϊόντα διατίθεντο σε πολύ καλές τιμές και τα διάφορα είδη, φρεσκότατα. Βεβαίως, υπήρξαν και εκείνοι που ναι μεν ήθελαν να ψωνίσουν πολλά, αλλά ήταν αρκετά συγκρατημένοι και διστακτικοί, σκεπτόμενοι την “πίεση” του… πορτοφολιού τους και τις ανάγκες του νοικοκυριού.

Παρ’ όλο που οι έμποροι αναφέρουν ότι αυτές οι εβδομάδες, θεωρούνται ως “τέλος εποχής” και ότι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, η κίνηση στη λαϊκή δείχνει αισθητά μειωμένη από άλλες περιόδους, η εισροή του κόσμου (κυρίως από επισκέπτες αυτή την φορά) στην περιοχή, έχει ισορροπήσει αρκετά τα πράγματα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι η Αγορά κατάφερε να σταθεί σε ικανοποιητικά επίπεδα αφενός σε ό,τι αφορά τους τζίρους στους πάγκους και των βιομηχανικών προϊόντων και των οπωροκηπευτικών ειδών και αφετέρου από πλευράς “οφέλους” του καταναλωτή στις τιμές των προϊόντων που έγραφαν τα ταμπελάκια των πάγκων. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν ότι αρκετός ξένος κόσμος και εκδρομείς που βρέθηκαν στην αγορά, ανέφεραν ότι οι τιμές ήταν αρκετά ικανοποιητικές, πολύ πιο συμφέρουσες από καταστήματα και οπωροπωλεία των περιοχών απ’ όπου προέρχονται.

Οι… ανοιξιάτικες τιμές των οπωρολαχανικών

Στα οπωροκηπευτικά είδη, οι τιμές χαρακτηρίστηκαν από τους εμπόρους ιδανικές, καθώς οι πατάτες είχαν 1 ευρώ το κιλό, οι πατάτες baby κυμάνθηκαν στο 0,50, ενώ στα υπόλοιπα αγαθά τα μήλα ήταν στο 0,80, τα ξινόμηλα στο 1 ευρώ περίπου, 1 ευρώ το κιλό είχαν επίσης τα κρεμμύδια, τα σκόρδα ήταν στο 0,50 ευρώ το κιλό και 1 έως 1,20 ευρώ στοίχιζαν τα καρότα. Τέλος, οι ντομάτες πωλούνταν στα 2 ευρώ, το σπανάκι περίπου 2,20 ενώ τα αχλάδια είχαν 1,50 ευρώ το κιλό, αναλόγως την ποικιλία.
Τέλος, τα μαρούλια κυμάνθηκαν από 0,40 έως 0,80 ευρώ έκαστο, ανάλογα το μέγεθος και την ποιότητά τους.

Οδ. Κανελλόπουλος: “Σε μέτρια επίπεδα η κίνηση της αγοράς”

Μιλώντας στo protionline.gr ο αντιπρόεδρος των υπαίθριων καταστημάτων των Οπωροκηπευτικών Προϊόντων και Συναφών Ειδών Οδυσσέας Κανελλόπουλος και σχολιάζοντας την κίνηση που εμφάνισε η Λαϊκή σε σχέση με την ¨δύναμη¨ και την πρόθεση αγοράς αγαθών, τόνισε: «Αν και ο κόσμος ήταν κάπως συγκρατημένος σε οικονομικό επίπεδο και ενώ δεν υπήρξε μαζική εισροή αλλά τμηματική, τα πράγματα μπορώ να πω ότι κινήθηκαν άνω του μετρίου. Ήταν μία καλύτερη ημέρα, σε σχέση με τα τελευταία Σάββατα του προηγούμενου διαστήματος.

Ο κόσμος “μοιράστηκε” κατά το μισό σε επισκέπτες ή ξένους και τους μόνιμους πελάτες κατά το υπόλοιπο μισό. Όσο για τις τιμές, θεωρώ όλοι οι έμποροι που εργάζονται και διαθέτουν πάγκο στα οπωροκηπευτικά είδη, έχουμε καταφέρει όλοι να κρατήσουμε τις τιμές σε πολύ καλά επίπεδα, προστατεύοντας απόλυτα τη τσέπη του καταναλωτή. Κάθε προϊόν μας, διαθέτει αξιοπιστία σε ποιότητα και γεύση» δήλωσε ο έμπορος.

Την ίδια στιγμή, ξεκαθάρισε ότι τα προϊόντα που έφυγαν πιο πολύ ήταν αυτά που θα συνοδεύσουν το καθαροδευτεριάτικο τραπέζι, ενώ επισήμανε την ποιότητα των αγαθών που μπορεί να βρει κάθε καταναλωτής στη λαϊκή αγορά, λέγοντας “είναι εξαιρετική”.

Ν. Καλούδη: “Κατανοούμε τις δυσκολίες που υπάρχουν…”

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και τα λόγια της προέδρου των Βιομηχανικών Προϊόντων και Συναφών Ειδών Νατάσα Καλούδη. Μιλώντας στo protionline.gr για την εικόνα της αγοράς αλλά και την πρόθεση του καταναλωτή να ψωνίσει όσα ήθελε και να “γεμίσει” τις τσάντες με προϊόντα, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είναι γεγονός ότι για τον μέσο καταναλωτή παίζει μεγάλο ρόλο τι μένει στην τσέπη του από τις βασικές υποχρεώσεις που πρέπει να ανταποκριθεί. Ζούμε σε συνθήκες που η κοινωνία βαδίζει συνέχεια σε οικονομική αστάθεια και ο πελάτης, “κοιτάζει” με τον μισθό του να καλύψει πρώτα απ’ όλα τα βασικές του ανάγκες.

Για το κάθε νοικοκυριό τα πράγματα είναι πολύ πιεσμένα, παρ’ όλα αυτά η ημέρα κινήθηκε σε καλά επίπεδα, έστω και αν είμαστε τέλος της χειμερινής σεζόν. Πάντοτε, αυτή την περίοδο για το κομμάτι του ρουχισμού και των συναφών ειδών στη λαϊκή, δεν είναι και η πιο… αποδοτική της εικόνα, βάσει τζίρων. Η εισροή των επισκεπτών στην Αιγιάλεια βοήθησε αρκετά βοήθησε μεν, αλλά δεν στάθηκε αρκετή για να αλλάξει το “πιεσμένο” σκηνικό. Ο μέσος καταναλωτής τα καταφέρνει με δυσκολία…» σχολίασε η κ. Καλούδη.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr